krzyss Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Nie ukrywam ze ze wzgledów ekonomicznych trzeba sie z tym liczyc.Z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi.no właśnie - jak chcesz latać daleko jest to istotny parametr...maszyna dwugarna soft turystyczna TDM 850 4TX - do 120 km/h - 5,0 ; powyżej to już stopniowane ok 150 - 6,5-7,0 ale maxa nie sprawdzałem. pzdr. pawełtdm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 Witam GIXER i oszczędność :-D OK myśle że można zejść do 5l w nim ale nie w dwie osoby kiedys to próbowałem jechać jak dobry taksówkarz 2,5tys i zmiana miegu w dwie osoby ( troszke to wymuszone było oszczędzanie bo plecaczek sie bał na początku szybko latać ) i prędkości około 120km/h wynik wyszedł około 5,5 dlatego podałem jako minimum na początku. Myśle jednak że 1300 dwie osoby i wyprostowana pozycja wa nakedzie nie bardzo... Pozdrawiam PS oczywiście jeśli to prawda i nie było błędu to gratulacje !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 '99 ZX9R na mieście średnia 8,5L/100(jazda raczej ostra i dynamiczna ale jeszcze nie na maxa) trasa średnie 7-7,5L- w miare płynna jazda ale prędkosci przelotowe cały czas 160-200(na prostych cały czas trzymajac w okolicy 200), chwilami sporo więcej... Minimalne chyba z 6-6,5L/100km(tyle udało mi sie minimalnie wykręcić ale to tez nei była jazda non stop 800-100 na trasie tylko spokojniejsza niż zwykle z przyczyn niezlaeżnych odemnie...) Maxymalne 10 i wiecej ale ile dokładnie cięzko powiedzieć... Ja tamj estm za tym że zawsze spali tyle ile wlejesz. Aha- wyniki na seryjnych przełożeniach ale z wymienionym cąłym układem wydechowym, filtrem i dyszami w gaźniku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz Osadziński Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 U mnie w cbr 1100 XX (z wtryskiem) spalanie wyraznie zalezy od stylu jazdy. Ale mam nieodparte poczucie, że generalnie jest za duze. Moze ktos powie, jak w tym modelu jest u niego?I tak:najnizsze, jakie w ogóle mi sie udalo uzyskac to bylo 7 litrow/100 km przy jezdzie caly czas w duzym deszczu, a wiec nie przekroczylem 120 km/h, a przewaznie jechalem 80-90.W miescie, przy startach i hamowaniach od swiatel do swiatel ( a mam ich 20 od domu do pracy) wychodzi 8,5 l/100 km.Na gierkowce (Wwa - Czestochowa-Krakow), przy szybkosciach 180-220 trzymanych przez wiekszosc trasy, zre 9 litrow srednio, a na tej samej trasie, z kuframi (dwa boczne i top case) przy szybkosciach 170 -200, zezarl 10 litrow, jak w pysk.Jak czytam o zuzyciach rzedu 5-6 litrow w tysiaczkach to nie chce mi sie wierzyc, albo z moim cos nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petereq Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 A ja sie tylko nie zgodze z jedna wypowiedzia , ze jesli cie stac na 1000 to stac cie tez na tankowanie :)Na allegro spotykane sa spokojnie CBR 1000 w cenie 8 tys , a na tyle juz wiele osob moze sobie pozwolic - co nie znaczy ze stac nas na spalanie w granicach 10l na 100km :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 A ja sie tylko nie zgodze z jedna wypowiedzia , ze jesli cie stac na 1000 to stac cie tez na tankowanie :)Na allegro spotykane sa spokojnie CBR 1000 w cenie 8 tys , a na tyle juz wiele osob moze sobie pozwolic - co nie znaczy ze stac nas na spalanie w granicach 10l na 100km :/ i właśnie o to chodzi. Jak się chce wydać 8tysi na motocykl, trzeba poszukać 500-600tki, a nie ponad-pełnoletniej tysiączki. Inaczej potrzebne będą oszczędności na paliwie, oleju, częściach zamiennych ... i staruszka (i tak pewnie nie w najlepszej formie) będzie zagrożeniem dla wszystkich użytkowników dróg ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 I tak pali mniej niż DR 800 Zaczepialski :)Mój BIG ZAWSZE pali 6l/100 km. Niezależnie od tego jak i gdzie jeżdżę.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Nie ma to jak moja byla TL 1000S , na miescie 9,5 - 10 , w trasie minimalnie 6,5 A TL 1000R po torze wciąga grubo ponad dyszke :), nie wiem dokladnie ale z 12-13 chyba :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Janusz Osadzinski - tez mi sie zdaje ze ci pali za duzo, czy wszystko jest OK z temperatura silnika, tzn nie jest przechlodzony ?Nie wiem kto teraz ma autoryzacje Hondy, ale pojechalbym na sprawdzenie ukladu sterowania silnikiem na twoim miejscu. Adam M. [ Dopisane: Piątek 03 Luty, 2006 ]Nie wierz w zuzycie 5 - 6l w tysiaczce, tzn na trasie 6l jest mozliwe ale miasto bedzie zawsze kolo 7l minimum.Co do tytulowego pytania to benzyna jest tylko czescia problemu bo dochodza szybko zuzywajace sie lancuchy, klocki i opony. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek S Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 mi przy miejskiej jeździe pali około 8 l/100 km, na trasach w przedziale 160-220 koło 8,5-9 na 100 km, przy dobrym odkręcaniu na autostradzie - powyżej 250 km/h bierze koło 10-11 l/100 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wacław Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Od maja 2005 roku zrobiłem ok 10 000 km BMW R1200RT turystyk 260 kg110Km 115 Nm 1170 poj.miasto 5,8 ldo 90 km/godz 4,2 l120-140 km/godz 4,8 lpow 140 km/godz 5,5 l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek6r Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 co to jest?? zagiel rozkladasz czy jak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos_ Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 honda vfr 750 96r.miasto ok.7 trasa 6 gdy do spokojnie 8,8,5 jak 200+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Kawasaki ZX 10 Tomcat. Przejechałem tym motocyklem dopiero coś około 1000 km z uszkodzonym jednym cylindrem więc niewiele mogę powiedzieć o jego spalaniu. Na trasie wyszedł mi 7,4 l przy dość dynamicznej jeżdzie w dwie osoby z bagażami. Jeden z cylindrów działał tylko przy wysokich obrotach, a w pozostałym zakresie paliwo przelewało się przez niego. Myślę, że jak będę jeździł naprawionym motocyklem do zużycie paliwa zmaleje do 6 - 7 l podczas jazdy w trasie. Poprzednim motocyklem Kz 1100 Spectre udało mi się osiągnąć minimalne zużycie 5,6 l na trasie (jechałem sam, prędkość w okolicy 80 km/h), na trasie w dwie osoby z trzema kuframi i dużą owiewką spalał od 6,5 do 7,5 l, a przy naprawdę szybkim przelocie pochłaniał 8,5 l. Miasto to przedział 7,5 - 8,5 l. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 CBR F2 w trasce zależnie od stylu jazdy 4,5-6lGSXR 750 tylko jedną trase zaliczyłem, 5,5l.W mieście nigdy nie liczyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.