Skocz do zawartości

jaki zestaw opon do sporta ??


Rekomendowane odpowiedzi

Ja rowniez smigalem na Bridgestonach BT 56

tez polecam . zero uslizgów na Cbr.

 

[ Dopisane: 01-02-2006, 23:51 ]

bt 010 tez bardzo dobre , bt012 tez bardzo dobre

Może ktoś z Was jeździł na Michelin-ach Pilot Road
jak ich nie rozgrzejesz to czeste uslizgi na winklach i szybko stygna ale gorace daja czadu. na trase beznadziejne nie mówiąc o deszczu [katastrofa]. teraz kupilem bt 014 zobaczymy co sa warte.

 

[ Dopisane: 01-02-2006, 23:53 ]

SORRRYYY :) ty pytasz o ROAD a ja pisze o RACE :D

 

[ Dopisane: 01-02-2006, 23:53 ]

ROAD na trase :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś z Was jeździł na Michelin-ach Pilot Road? Czy zakres graniczny jest dobrze wyczuwalny w tych gumach i czy da się na nich od czasu do czasu ostrzej pojeździć (chodzi mi o mocne złożenie w winklu)?

 

No ja w tamtym sezonie miałem chwilowo pilot road'a z przodu. Kupilem ja na szybca poniewaz trzeba mi bylo cos natychmiast. Bralem co bylo ladne a ladny byl sport:D no i w sumie bylem nim dwa razy na torze i sie zdziwilem. Jak sie rozgrzeja to nawet nie jest z nimi tak zle... chociaz w psychice caly czas siedziala mysl ze to opona turystyczna bardziej niz sportowa.... No ale jak gorace to sa GUT. Jednak widac nawet po ostrzejszej jezdzie ze jest twarda... Wogole nie robi sie na niej mięsko tylko jest gladziutka non stop... Co do uslizgow to nawet sie zdziwilem bo czuc kiedy jest "koniec" opony. Ogolnie opona gut ale jak jezdzisz duzo w trasie ze wzgledu na duza zywotnosc... Jak chcesz sie poskladac to lepiej przyinwestowac w cos bardziej rasowego....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiałem na tym Michelinem. Powiedz ile lat miała ta używka (bo zrozumiałem, że miałeś używkę). Być może była to wina wieku opony. Wiadomo, że z czasem mieszanka traci swoje właściwości i po trzech/czterech latach taka opona nadaje się na huśtawkę w ogródku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze przy wyzszym profilu przod moze byc mniej stabilny, za to generalnie lepszy komfort. Radze zakladac fabryke, poza tym nie wiem jak w CBR ale np w ZX-6R rocznik 97 nie dalo rady wcisnac 120/70 pod blotnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A o ile ona jest wyższa od 60 abym sprawdził zanim założę??

 

Średnica felgi 17 cali, czyli 17*2,54=43,18cm

 

Wysokość profili:

120/60: 12cm*0,6=7,2cm

120/70: 12cm*0,7=8,4cm

 

Zatem średnice:

120/60: 43,18 + 2*7,2=57,58cm

120/70: 43,18 + 2*8,4=59,98cm

 

Różnica na średnicy: 2,4cm

Różnica wysokości profili: 1,2cm

 

Tyle w teorii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja z pytaniem co sadzicie o Bridgestone Battlax 090 bo w internecie to jedno znadnie znalazlem "Battlax BT-090 zaprojektowana jest do średniej wielkości motocykli szosowych," a chce je do zx6r zakladac i do jazdy raczej turystycznej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...