patryk.cbr Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Może ktoś z Was jeździł na Michelin-ach Pilot Road? Czy zakres graniczny jest dobrze wyczuwalny w tych gumach i czy da się na nich od czasu do czasu ostrzej pojeździć (chodzi mi o mocne złożenie w winklu)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Ja rowniez smigalem na Bridgestonach BT 56tez polecam . zero uslizgów na Cbr. [ Dopisane: 01-02-2006, 23:51 ]bt 010 tez bardzo dobre , bt012 tez bardzo dobre Może ktoś z Was jeździł na Michelin-ach Pilot Road jak ich nie rozgrzejesz to czeste uslizgi na winklach i szybko stygna ale gorace daja czadu. na trase beznadziejne nie mówiąc o deszczu [katastrofa]. teraz kupilem bt 014 zobaczymy co sa warte. [ Dopisane: 01-02-2006, 23:53 ]SORRRYYY :) ty pytasz o ROAD a ja pisze o RACE :D [ Dopisane: 01-02-2006, 23:53 ]ROAD na trase :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasiek Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Może ktoś z Was jeździł na Michelin-ach Pilot Road? Czy zakres graniczny jest dobrze wyczuwalny w tych gumach i czy da się na nich od czasu do czasu ostrzej pojeździć (chodzi mi o mocne złożenie w winklu)? No ja w tamtym sezonie miałem chwilowo pilot road'a z przodu. Kupilem ja na szybca poniewaz trzeba mi bylo cos natychmiast. Bralem co bylo ladne a ladny byl sport:D no i w sumie bylem nim dwa razy na torze i sie zdziwilem. Jak sie rozgrzeja to nawet nie jest z nimi tak zle... chociaz w psychice caly czas siedziala mysl ze to opona turystyczna bardziej niz sportowa.... No ale jak gorace to sa GUT. Jednak widac nawet po ostrzejszej jezdzie ze jest twarda... Wogole nie robi sie na niej mięsko tylko jest gladziutka non stop... Co do uslizgow to nawet sie zdziwilem bo czuc kiedy jest "koniec" opony. Ogolnie opona gut ale jak jezdzisz duzo w trasie ze wzgledu na duza zywotnosc... Jak chcesz sie poskladac to lepiej przyinwestowac w cos bardziej rasowego.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Corsy są miększe, więc na więcej jak 8-10kkm bym nie liczył. Czyli cos jak Dunlop D 207 RR, zacne oponki ale tez sie szybko koncza :) Oj bedzie sie dzialo na szczecinskich winklach :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 A czy może ktoś spotkał sie z takimi oponami PIRELLI MTR01. Mam możliwośc kupienia nowej lezakowanej opony z 2003 roku do mojej CBR na przód. Prosiłbym o opinie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 PIRELLI MTR01 Podobno dobry kapec o ile nie jest stwardnialy (bo ma takie tendencje po czasie), jak jest w specyfikacji Corsa to w ogóle bym sie nie zastanawial!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 tylko ta opona jest 120/70 a powinna byc 120/60 - jaka bedzie rożnica w prowadzeniu się moto?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Tak się zastanawiałem na tym Michelinem. Powiedz ile lat miała ta używka (bo zrozumiałem, że miałeś używkę). Być może była to wina wieku opony. Wiadomo, że z czasem mieszanka traci swoje właściwości i po trzech/czterech latach taka opona nadaje się na huśtawkę w ogródku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 tylko ta opona jest 120/70 a powinna byc 120/60 - jaka bedzie rożnica w prowadzeniu się moto??w R6 2004 przód wychodził na 120/60 ludzie którzy je testowali proponowali jednak zakładac 120/70 .ponoc miało byc lepiej :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 tylko ta opona jest 120/70 a powinna byc 120/60 - jaka bedzie rożnica w prowadzeniu się moto??Będzie się żwawiej kładł w winkle, może stracić za to nieco na stabilności przy jeździe na wprost. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Mysle ze przy wyzszym profilu przod moze byc mniej stabilny, za to generalnie lepszy komfort. Radze zakladac fabryke, poza tym nie wiem jak w CBR ale np w ZX-6R rocznik 97 nie dalo rady wcisnac 120/70 pod blotnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 No to byc moze sie sfrajerowałem. Nie pomyslałem ze moze nie wejsc pod blotnik. Zobaczymy jak przyjedzie. A o ile ona jest wyższa od 60 abym sprawdził zanim założę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 A o ile ona jest wyższa od 60 abym sprawdził zanim założę?? Średnica felgi 17 cali, czyli 17*2,54=43,18cm Wysokość profili:120/60: 12cm*0,6=7,2cm120/70: 12cm*0,7=8,4cm Zatem średnice: 120/60: 43,18 + 2*7,2=57,58cm120/70: 43,18 + 2*8,4=59,98cm Różnica na średnicy: 2,4cmRóżnica wysokości profili: 1,2cm Tyle w teorii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groszek Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 u mnie w ZZR600 z 93 roku siedziała taka jak kupowałem maszynę. Mieściła, się, więc i u Ciebie pewnie sie zmieści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczes Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 a ja z pytaniem co sadzicie o Bridgestone Battlax 090 bo w internecie to jedno znadnie znalazlem "Battlax BT-090 zaprojektowana jest do średniej wielkości motocykli szosowych," a chce je do zx6r zakladac i do jazdy raczej turystycznej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.