Marcin1sport Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 To zalezy czy jedziesz na ropie, czy na benzynie...na benzynie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 (edytowane) a to juz inna gadka-wtedy pali pincet wiecej ten słabszy! kupie oske przedniego koła do FZS Edytowane 4 Lipca 2008 przez ernestZL Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raf_M Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 ok, tylko ja za bardzo mechanik to nie jestem więc jakby kolega jakoś tak dokładniej mógł napisać które dokładnie to sobie posprawdzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Temat czujnikow poziomu oleju u Yamahy byl walkowany setki razy! Uogulniajac-jezeli poziom oleju jest ok, to mruganiem kontrolki nie ma sie co przejmowac. Te typy tak maja, ze lubia sobie czasem pomrugac :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 a dużo chce za 2007? Pytam, bo zamierzam tyś nabyć fz6 s2, a wiesz co w czwartek byłem wRadomsku u klienta, jakbym wiedział to byśmy sie spiknęli o pogadali o fz6 na kawie, co? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trajdek Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 a dużo chce za 2007? Pytam, bo zamierzam tyś nabyć fz6 s2, a wiesz co w czwartek byłem wRadomsku u klienta, jakbym wiedział to byśmy sie spiknęli o pogadali o fz6 na kawie, co? Pozdro 17 000 ale do urwania. no szkoda ze sie nie zgadalismy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 17 kafli z jakimś minusem przy dobrym stanie w tym roku to chyba dobra oferta. Wszystko zależy od moto-mechaniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peet Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Przez półtora roku przebieg to 5 tysięcy czyli wg mnie normal. Kupuje od importera czyli się raczej nie dowiem :/ ale zapytac zapytam, dzieki wielkie.Chyba jak ktoś tylko do kościoła jeździł ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@ca Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 ostatnio pokosiłem się na parę prób zamknięcia opony z tylu ale mam poważne obawy bo przy głębszym zchodzeniu odczuwam efekt "ciasta" (masełka) na tylnej oponie .. tzn jakoś za bardzo miękkie zchodzi w dół w ostatnim etapie .. Pytanko: Na jakim ciśnieniu w tylnym kole jeździcie? .. na nominalnym 2,5 bar(z instrukcji) czy na podwyższonym 2,8 bar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewzen Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Witam, mam fazerka 98 rok z przebiegiem 21tys i mam takie pytanie czy mimo małego przebiegu i chyba prawidłowej „pracy” silnika powinienem przeprowadzić jakieś regulacje(np. zawory) i jeszcze jedno pytanie, ponieważ nie jestem zadowolony z pracy przedniego zawieszenia wydaje się zbyt miękkie przy dynamicznej jeździe, jak można je utwardzić? Wymienić olej, jeśli tak to, na jaki? Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow tych wspaniałych maszyn :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 ostatnio pokosiłem się na parę prób zamknięcia opony z tylu ale mam poważne obawy bo przy głębszym zchodzeniu odczuwam efekt "ciasta" (masełka) na tylnej oponie .. tzn jakoś za bardzo miękkie zchodzi w dół w ostatnim etapie .. Pytanko: Na jakim ciśnieniu w tylnym kole jeździcie? .. na nominalnym 2,5 bar(z instrukcji) czy na podwyższonym 2,8 bar Ja smigam na takim jak akurat mam :) cisnienie sprawdzam raz w miesiacy i jak jest złe to podciagam do 2,5 (wiem powinno sie czesciej). Fazerek na tym cisneniu wgryza sie w zakret. Nigdy poza power slidem nie poczulem maslanego tylu. Moze masz zły tor jazdy, albo zbyt mala predkosc w zakrecie ;) Witam, mam fazerka 98 rok z przebiegiem 21tys i mam takie pytanie czy mimo małego przebiegu i chyba prawidłowej „pracy” silnika powinienem przeprowadzić jakieś regulacje(np. zawory) i jeszcze jedno pytanie, ponieważ nie jestem zadowolony z pracy przedniego zawieszenia wydaje się zbyt miękkie przy dynamicznej jeździe, jak można je utwardzić? Wymienić olej, jeśli tak to, na jaki? Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow tych wspaniałych maszyn :bigrazz: zawory robi sie co 40tysi i to wystarczy bo u mnie po tym czasie wszystkie były w granicach. Na przód dobrze wlac olej o sredniej twardosci (motul) i wystarcza, nie dobija nawet przy rzucaniu kotwicy z pasazerem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukigs Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Witam! Mam pytanie do wszystkich uzytkowników FZ6. Podczas wczorajszej jazdy zauwazyłem pewna nieprawidlowosc dotycząca tylniego hamulca i to mnie zmarwiło. Przechodząc do rzeczy, podczas hamowania tyłem odczułem lekkie pukniecie odczuwalne na nodze. Wyczuwalne jest to przy bardzo malej predkosci, wrecz zerowej gdy hamuje i mam wcisniete sprzeglo. Zajzałem do tylniego zacisku i okazalo sie ze jest on troszke luzny. Do tego stopnia, ze podczas hamowania tarcza przesuwa go delikatnie i stad pojawia sie taki odglos podczas hamowania. Z tego co wiem w fz6 nie ma plywających zacików, wiec zacisk powinien byc nieruchomy, na sztywno zamocowany. U mnie ma delikatny luz. Mam drodzy koledzy dosiadajacy Fz6 prosbe: mozecie sprawdzic jak to wygląda u was? I ewentualnie co moze byc powdem poluznienia sie zacisku skoro jest normalnie przykrecony? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Witam! Mam pytanie do wszystkich uzytkowników FZ6. Podczas wczorajszej jazdy zauwazyłem pewna nieprawidlowosc dotycząca tylniego hamulca i to mnie zmarwiło. Przechodząc do rzeczy, podczas hamowania tyłem odczułem lekkie pukniecie odczuwalne na nodze. Wyczuwalne jest to przy bardzo malej predkosci, wrecz zerowej gdy hamuje i mam wcisniete sprzeglo. Zajzałem do tylniego zacisku i okazalo sie ze jest on troszke luzny. Do tego stopnia, ze podczas hamowania tarcza przesuwa go delikatnie i stad pojawia sie taki odglos podczas hamowania. Z tego co wiem w fz6 nie ma plywających zacików, wiec zacisk powinien byc nieruchomy, na sztywno zamocowany. U mnie ma delikatny luz. Mam drodzy koledzy dosiadajacy Fz6 prosbe: mozecie sprawdzic jak to wygląda u was? I ewentualnie co moze byc powdem poluznienia sie zacisku skoro jest normalnie przykrecony? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.Witam.U mnie na tylnym zacisku jest również delikatny luz ( na przednim nie). Aczkolwiek nigdy nie zauważyłem z tego względu jakiś nieprawidłowości.Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 ostatnio pokosiłem się na parę prób zamknięcia opony z tylu ale mam poważne obawy bo przy głębszym zchodzeniu odczuwam efekt "ciasta" (masełka) na tylnej oponie .. tzn jakoś za bardzo miękkie zchodzi w dół w ostatnim etapie .. Pytanko: Na jakim ciśnieniu w tylnym kole jeździcie? .. na nominalnym 2,5 bar(z instrukcji) czy na podwyższonym 2,8 bar Jak miałem z tyłu Metzelera, to śmigałem na 2,5 bar i było ok. Teraz mam Conti Road Attack. Jak jeździłem na 2,5 bara, to miałem uczucie,że tył jest twardy pomimo tego samego ustawienia tylnego amorka, ale w zakręcie nie czułem się do końca pewnie. Zmniejszyłem chyba o dwa "ząbki" napięcie wstępne sprężyny i nabiłem 2,7 bara. Może to niewielka różnica, ale czuć to w jeździe...na plus :banghead: Witam, mam fazerka 98 rok z przebiegiem 21tys i mam takie pytanie czy mimo małego przebiegu i chyba prawidłowej „pracy” silnika powinienem przeprowadzić jakieś regulacje(np. zawory) i jeszcze jedno pytanie, ponieważ nie jestem zadowolony z pracy przedniego zawieszenia wydaje się zbyt miękkie przy dynamicznej jeździe, jak można je utwardzić? Wymienić olej, jeśli tak to, na jaki? Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow tych wspaniałych maszyn :icon_mrgreen: Jak na ten rocznik, to przebieg masz wielce optymistyczny :wink:Pomimo wszystko warto zajrzeć do zaworów, tak dla świętego spokoju. Szkoda poźniej tfu tfu ponosic dodatkowe, podwyższone koszta :)Z gaźnikami to już bywa różnie. Jak motocykl pracuje"prawidlowo", zapala rano ochoczo, nie ma kłopotów z rozruchem, "krztuszeniem się" , mieścisz się w normach spalania dla fazera, to szkoda to rozkopywać :lalag:Może erwentualnie jakaś synchronizacja :clap:Ale to moje zdanie, nie musisz się z nim zgadzać :clap: Z tego co wiem, to nie masz regulacji napięcia w widelcu ;)Olej 5W to moim zdaniem totalna porażka. 15W jest za twardy jak dla mnie i gubi się gdzieś progresja przednich sprężyn, zawiecho robi się "kołkowe". Optymalnym wydaje się 10W. Na lagę wchodzi bodajże 465ml. Możesz spokojnie wlać 475 i będzie gitara. Można wlać zalecaną ilość, ale włożyć grubsze podkłądki pod korki lag np.Najlepszym chyba rozwiązaniem są progresywne sprężyny np .Wurth ;) zawory robi sie co 40tysi i to wystarczy bo u mnie po tym czasie wszystkie były w granicach. Na przód dobrze wlac olej o sredniej twardosci (motul) i wystarcza, nie dobija nawet przy rzucaniu kotwicy z pasazerem. Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1sport Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Ile pali Yamaha fz6 s z 2004-2006 r ? Chodzi mi o jazdę w mieście i na trasie, spokojną :banghead: i ostrą :icon_mrgreen: oraz normalną :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.