Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

hmm a mi akurat sie włacza ale nie zebym mial jakas skrajnie wysoka temp poprostu mam na wyswietlaczu od tem wody 3 kreski i jak zgasze moto ale zostawie zaplon w moto to wiatrak chodzi do momentu rozlaczenia zaplonu!! nie wiem czy w czasie jazdy tez chodzi jakos trudno mi to zaobserowwac :icon_mrgreen:

a mam pytanko do was bo chcialbym przerobic lampy zebym mial mijania i dlugie w obu lampach a nie jak teraz jedna lampa to mijania a druga dlugie - robil ktos z was taka przerobke ?? moze podzielby sie ze mna wnioskami z tej pracy ??

 

pozdro

Witam.

Poszukaj sobie w tym temacie.. było kilka sposobów wykonania tzw. moda (jeden prosty drugi bardziej skomplikowany . Ja jakoś pozostaje przy rozwiązaniu oryginalnym (często się zdarza, że np. kierowcy samochodów mrugają bo myślą że jedna lampa nie działa, jak również uwagi osób postronnych :icon_exclaim: )

Ps. ja w swoim moto przy wysokich temp. zewnętrznych jeżdżąc po mieście/korki też słyszę pracujący wentylator - bodajże włącza się przy 4 kresce 'klocku'. Jakoś tak. W FZ6 po wyłączeniu zapłonu wiatrak też się automatycznie wyłącza. Tak to skośnookie wymyślili sobie akurat.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: w Fazerze '99 od ok 5-6 tys obr i więcej odczuwam uciążliwe drgania można powiedzieć, że na

 

całym moto, nie potrafię zlokalizować przyczyny. W serwisie powiedzieli mi że w tych modelach tak jest

 

(gościu był zawalony robotą i nie zaglądał do moto), ale jak go kupiłem to tego nie było. Jakieś tysiąc km

 

temu wymieniłem napęd i na początku myslałem, że usterka wyeliminowana, ale ostatnio znowu jazda stała

 

się mało przyjemna.

 

Co może być tego przyczyną?

 

Z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz drgania z przodu,to podjedź do kogoś postaw moto na centralkę i sprawdź główkę ramy, może łożyska główki ramy. Ja miałem ten problem przy 150 km lekkie drganie, zmieniłem łożyska i śmignąłem 200 i nie czuję luzu.A taki luz wpieniał. Mogą ci jeszcze pisać,że może masz wyząbkowaną oponę!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz drgania z przodu,to podjedź do kogoś postaw moto na centralkę i sprawdź główkę ramy, może łożyska główki ramy. Ja miałem ten problem przy 150 km lekkie drganie, zmieniłem łożyska i śmignąłem 200 i nie czuję luzu.A taki luz wpieniał. Mogą ci jeszcze pisać,że może masz wyząbkowaną oponę!!!

 

 

 

Na łożysku jest mały luz, ale te drgania są nawet jak stoję i po prostu podkręcę go do ok 5-6 tys, mam wrażenie że to od silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na łożysku jest mały luz, ale te drgania są nawet jak stoję i po prostu podkręcę go do ok 5-6 tys, mam wrażenie że to od silnika.

 

W tym zakresie obrotow FZS sie troche trzesie, mozliwe ze Ci sie rozregulowal i trzesie taki niewyregulowany bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym zakresie obrotow FZS sie troche trzesie, mozliwe ze Ci sie rozregulowal i trzesie taki niewyregulowany bardziej.

 

 

 

Czy synchronizacja gaźników wystarczy czy coś jeszcze trzeba regulować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przedziale 5-6 tys/obr.min fazer generuje sporo wibracji. Kierowca odczuwa to jako mrowienie w okolicach zbiornika paliwa lub na manetkach kierownicy. Pasażer może odczuwać to na podnóżkach.

Po regulacjach natężenie wibracji spada, ale nie zanika całkowicie, trzeba sie do tego przyzwyczaić lub zacząć szybciej jeździć :)

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przebieg 55 tys yamahy fz6 fazer z 2004 roku jest duży dla tego moto? Czy te fazery są przystosowane do takich dystansów i właśnie czy po kupnie takiego moto, będę mógł dłuuugo pojeździć nim?

 

Dużo jeszcze taki przejedzie napewno - przebieg duzy ale orginalny przynajmniej. Ja bym poszukał czegoś jednak z mniejszym bo dużo kilometrów robi swoje.

 

:biggrin:

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo jeszcze taki przejedzie napewno - przebieg duzy ale orginalny przynajmniej. Ja bym poszukał czegoś jednak z mniejszym bo dużo kilometrów robi swoje.

 

:biggrin:

Pzdr

 

A ja jestem dokladnie przeciwnego znania, wg mnie dla tego silnika te 55k to pryszcz. jak ładnie chodzi, dobrze zapala i nie jest bity to brac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem dokladnie przeciwnego znania, wg mnie dla tego silnika te 55k to pryszcz. jak ładnie chodzi, dobrze zapala i nie jest bity to brac.

Wszystko kwestia konkretnego egzemplarza: lepszy z 55 tys. km -ale prawidłowo serwisowany, niż z 10 tys. ale bez prawidłowej obsługi.

Zresztą przebieg deklarowany a rzeczywisty w PL, to często dwie różne rzeczy :)

Ps. ja mam ponad 30 tys km i mam wrażenie że silnik dopiero się dotarł :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przedziale 5-6 tys/obr.min fazer generuje sporo wibracji. Kierowca odczuwa to jako mrowienie w okolicach zbiornika paliwa lub na manetkach kierownicy. Pasażer może odczuwać to na podnóżkach.

Po regulacjach natężenie wibracji spada, ale nie zanika całkowicie, trzeba sie do tego przyzwyczaić lub zacząć szybciej jeździć :)

 

 

Byłem w serwisie zrobili mi synchro, jest poprawa.

 

 

P. S.

Jeżdżę szybciej, ale te drgania właśnie zaczynały się od 5-6 tys i wyżej coraz bardziej trzęsło, ale właśnie go teraz testowałem i jest git.

 

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z was jeździł na klockach hamulcowych SBS? W porównianiu do FERODO są sporo droższe a zawsze uważałem FERODO za jedną z lepszych firm...

kurde ja wymienilem na Ferodo z orginalow... i mam wrazenie ze stare starte do blachy klocki hamowaly lepiej jak ferodo... pomyslalem moze przewody - wymienilem na oplot hel'a - niby jest poprawa ale liczylem ze moto bedzie stawac deba.... kolejna zmiana to plyn w lagach i regulacja - cos za bardzo nurkuje - moze to da w koncu porzadne hamowanie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przebieg 55 tys yamahy fz6 fazer z 2004 roku jest duży dla tego moto? Czy te fazery są przystosowane do takich dystansów i właśnie czy po kupnie takiego moto, będę mógł dłuuugo pojeździć nim?

Wszystko zalezy od tego w jaki sposób zostały te kilometry nabite :)

Przypuszczam,że jeżeli motocykl był nalezycie serwisowany, a chyba musiał być skoro jeździ dobrze do tej pory, to nie ma czego się obawiać :)

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

Ile może być warty mój motocykl? Ceny w ogłoszeniach są naprawdę różne.

 

Może coś o moto.

Rocznik lipiec 2000

Przebieg 18 tyś km

Motocykl sprowadzony z DE dwa lata temu. Jestem pierwszym włascicielem w Poslce.

Motocykl bez ryski, w pełni oryginalny sprowadzony praktycznie jako nowy. Obecnie bez wkładu finasowego.

 

 

Takiego egzemplarza w Poslce to ze świcą szukać :)

 

Zdjęcia są w stopce.

Edytowane przez Occult
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...