Skocz do zawartości

Fazer to jest to! ( FZS , FZ )


Rekomendowane odpowiedzi

a dużo chce za 2007?

 

Pytam, bo zamierzam tyś nabyć fz6 s2, a wiesz co w czwartek byłem wRadomsku u klienta, jakbym wiedział to byśmy sie spiknęli o pogadali o fz6 na kawie, co?

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dużo chce za 2007?

 

Pytam, bo zamierzam tyś nabyć fz6 s2, a wiesz co w czwartek byłem wRadomsku u klienta, jakbym wiedział to byśmy sie spiknęli o pogadali o fz6 na kawie, co?

 

Pozdro

 

17 000 ale do urwania. no szkoda ze sie nie zgadalismy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez półtora roku przebieg to 5 tysięcy czyli wg mnie normal. Kupuje od importera czyli się raczej nie dowiem :/ ale zapytac zapytam, dzieki wielkie.

Chyba jak ktoś tylko do kościoła jeździł ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio pokosiłem się na parę prób zamknięcia opony z tylu ale mam poważne obawy bo przy głębszym zchodzeniu odczuwam efekt "ciasta" (masełka) na tylnej oponie .. tzn jakoś za bardzo miękkie zchodzi w dół w ostatnim etapie ..

 

Pytanko: Na jakim ciśnieniu w tylnym kole jeździcie? .. na nominalnym 2,5 bar(z instrukcji) czy na podwyższonym 2,8 bar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam fazerka 98 rok z przebiegiem 21tys i mam takie pytanie czy mimo małego przebiegu i chyba prawidłowej „pracy” silnika powinienem przeprowadzić jakieś regulacje(np. zawory) i jeszcze jedno pytanie, ponieważ nie jestem zadowolony z pracy przedniego zawieszenia wydaje się zbyt miękkie przy dynamicznej jeździe, jak można je utwardzić? Wymienić olej, jeśli tak to, na jaki? Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow tych wspaniałych maszyn :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio pokosiłem się na parę prób zamknięcia opony z tylu ale mam poważne obawy bo przy głębszym zchodzeniu odczuwam efekt "ciasta" (masełka) na tylnej oponie .. tzn jakoś za bardzo miękkie zchodzi w dół w ostatnim etapie ..

 

Pytanko: Na jakim ciśnieniu w tylnym kole jeździcie? .. na nominalnym 2,5 bar(z instrukcji) czy na podwyższonym 2,8 bar

 

Ja smigam na takim jak akurat mam :) cisnienie sprawdzam raz w miesiacy i jak jest złe to podciagam do 2,5 (wiem powinno sie czesciej). Fazerek na tym cisneniu wgryza sie w zakret. Nigdy poza power slidem nie poczulem maslanego tylu. Moze masz zły tor jazdy, albo zbyt mala predkosc w zakrecie ;)

 

 

Witam, mam fazerka 98 rok z przebiegiem 21tys i mam takie pytanie czy mimo małego przebiegu i chyba prawidłowej „pracy” silnika powinienem przeprowadzić jakieś regulacje(np. zawory) i jeszcze jedno pytanie, ponieważ nie jestem zadowolony z pracy przedniego zawieszenia wydaje się zbyt miękkie przy dynamicznej jeździe, jak można je utwardzić? Wymienić olej, jeśli tak to, na jaki? Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow tych wspaniałych maszyn :bigrazz:

 

zawory robi sie co 40tysi i to wystarczy bo u mnie po tym czasie wszystkie były w granicach. Na przód dobrze wlac olej o sredniej twardosci (motul) i wystarcza, nie dobija nawet przy rzucaniu kotwicy z pasazerem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam pytanie do wszystkich uzytkowników FZ6. Podczas wczorajszej jazdy zauwazyłem pewna nieprawidlowosc dotycząca tylniego hamulca i to mnie zmarwiło. Przechodząc do rzeczy, podczas hamowania tyłem odczułem lekkie pukniecie odczuwalne na nodze. Wyczuwalne jest to przy bardzo malej predkosci, wrecz zerowej gdy hamuje i mam wcisniete sprzeglo. Zajzałem do tylniego zacisku i okazalo sie ze jest on troszke luzny. Do tego stopnia, ze podczas hamowania tarcza przesuwa go delikatnie i stad pojawia sie taki odglos podczas hamowania. Z tego co wiem w fz6 nie ma plywających zacików, wiec zacisk powinien byc nieruchomy, na sztywno zamocowany. U mnie ma delikatny luz. Mam drodzy koledzy dosiadajacy Fz6 prosbe: mozecie sprawdzic jak to wygląda u was? I ewentualnie co moze byc powdem poluznienia sie zacisku skoro jest normalnie przykrecony? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam pytanie do wszystkich uzytkowników FZ6. Podczas wczorajszej jazdy zauwazyłem pewna nieprawidlowosc dotycząca tylniego hamulca i to mnie zmarwiło. Przechodząc do rzeczy, podczas hamowania tyłem odczułem lekkie pukniecie odczuwalne na nodze. Wyczuwalne jest to przy bardzo malej predkosci, wrecz zerowej gdy hamuje i mam wcisniete sprzeglo. Zajzałem do tylniego zacisku i okazalo sie ze jest on troszke luzny. Do tego stopnia, ze podczas hamowania tarcza przesuwa go delikatnie i stad pojawia sie taki odglos podczas hamowania. Z tego co wiem w fz6 nie ma plywających zacików, wiec zacisk powinien byc nieruchomy, na sztywno zamocowany. U mnie ma delikatny luz. Mam drodzy koledzy dosiadajacy Fz6 prosbe: mozecie sprawdzic jak to wygląda u was? I ewentualnie co moze byc powdem poluznienia sie zacisku skoro jest normalnie przykrecony? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

Witam.

U mnie na tylnym zacisku jest również delikatny luz ( na przednim nie). Aczkolwiek nigdy nie zauważyłem z tego względu jakiś nieprawidłowości.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio pokosiłem się na parę prób zamknięcia opony z tylu ale mam poważne obawy bo przy głębszym zchodzeniu odczuwam efekt "ciasta" (masełka) na tylnej oponie .. tzn jakoś za bardzo miękkie zchodzi w dół w ostatnim etapie ..

 

Pytanko: Na jakim ciśnieniu w tylnym kole jeździcie? .. na nominalnym 2,5 bar(z instrukcji) czy na podwyższonym 2,8 bar

Jak miałem z tyłu Metzelera, to śmigałem na 2,5 bar i było ok. Teraz mam Conti Road Attack. Jak jeździłem na 2,5 bara, to miałem uczucie,że tył jest twardy pomimo tego samego ustawienia tylnego amorka, ale w zakręcie nie czułem się do końca pewnie. Zmniejszyłem chyba o dwa "ząbki" napięcie wstępne sprężyny i nabiłem 2,7 bara. Może to niewielka różnica, ale czuć to w jeździe...na plus :banghead:

 

Witam, mam fazerka 98 rok z przebiegiem 21tys i mam takie pytanie czy mimo małego przebiegu i chyba prawidłowej „pracy” silnika powinienem przeprowadzić jakieś regulacje(np. zawory) i jeszcze jedno pytanie, ponieważ nie jestem zadowolony z pracy przedniego zawieszenia wydaje się zbyt miękkie przy dynamicznej jeździe, jak można je utwardzić? Wymienić olej, jeśli tak to, na jaki? Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow tych wspaniałych maszyn :icon_mrgreen:

 

Jak na ten rocznik, to przebieg masz wielce optymistyczny :wink:

Pomimo wszystko warto zajrzeć do zaworów, tak dla świętego spokoju. Szkoda poźniej tfu tfu ponosic dodatkowe, podwyższone koszta :)

Z gaźnikami to już bywa różnie. Jak motocykl pracuje"prawidlowo", zapala rano ochoczo, nie ma kłopotów z rozruchem, "krztuszeniem się" , mieścisz się w normach spalania dla fazera, to szkoda to rozkopywać :lalag:

Może erwentualnie jakaś synchronizacja :clap:

Ale to moje zdanie, nie musisz się z nim zgadzać :clap:

 

Z tego co wiem, to nie masz regulacji napięcia w widelcu ;)

Olej 5W to moim zdaniem totalna porażka. 15W jest za twardy jak dla mnie i gubi się gdzieś progresja przednich sprężyn, zawiecho robi się "kołkowe". Optymalnym wydaje się 10W. Na lagę wchodzi bodajże 465ml. Możesz spokojnie wlać 475 i będzie gitara. Można wlać zalecaną ilość, ale włożyć grubsze podkłądki pod korki lag np.

Najlepszym chyba rozwiązaniem są progresywne sprężyny np .Wurth ;)

 

 

 

 

zawory robi sie co 40tysi i to wystarczy bo u mnie po tym czasie wszystkie były w granicach. Na przód dobrze wlac olej o sredniej twardosci (motul) i wystarcza, nie dobija nawet przy rzucaniu kotwicy z pasazerem.

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...