lukimaster Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Słuchajcie, Mój kolega, który sprowadził mojego Fazerka ma do sprzedania FZ6N. Od razu mówię, ze koleś jest pewny i nie sprzedaje badziewia. Cytuję: "yamaha fz6 2005rok, 3500km przebiegu, cena 17000zł. uszkodzona lekko prawa strona. wszystko działa i jezdzi bez żadnych problemów" Motocykl jest przywieziony z DE. Mam zdjęcia i faktycznie jest uszkodzony bardzo lekko. Jak jest ktoś zainteresowany prześlę zdjęcia mailem i kontakt do kolegi. Mieszka pod Warszawą. Kolor czarny, łącznie z ramą. Tutaj zdjęcie www.pcelej.republika.pl/1411.jpgŁadnie sie prezentuje w czarnym malowaniu rama i silink. O taki 'okaz' mi chodzi. Kurcze zeby trafic takiego w wersji FZS.Cena ok, uszodzenia nieduze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 (edytowane) Ten z Allegro to jest wlasnie kolegi Occulta :) to jest własnie to moto... Edytowane 20 Grudnia 2006 przez Occult Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 (edytowane) Ładnie sie prezentuje w czarnym malowaniu rama i silink. O taki 'okaz' mi chodzi. Kurcze zeby trafic takiego w wersji FZS.Cena ok, uszodzenia nieduze.Stoi taki w Siedlcach, za 17 kola.http://moto.allegro.pl/item148913807_yamaha_fz6_fazer.htmlMoze jakbys ladnie poprosil Zbycha to moze zgodzilby sie go oblukac dla ciebie. I jeszcze jeden w Pilawie :icon_razz:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M334769 Edytowane 21 Grudnia 2006 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wixtor Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Tak wtrącę do tematu:) Ja kupiłem we wrześniu br. Fazerka 99r z przebiegiem 18000 (osiemnaście tysięcy) myślałem że poprostu ktoś za dużo przekręcił licznik, ale znajomy ma fazera też 99r, tylko że z przebiegiem 47000 i czuć istotną różnicę, pozatym byłem w serwisach i moto było sprawdzanie i zostało wydane orzeczenie że to prawdziwy przebieg:) Wyszedł mnie 9500, tylko że kobitka która jeździła w belgi miała szlifa i do roboty są nast elementy: przednia szybka, prawe lusterko, czacha oraz dekiel z silnika, oraz prostowałem przedni stelaż, z resztą czekam aż przyjdą śniegi:) Fazerem zrobiłem 3000km i nic, kpl. nic poza wymianą oleju oraz klocków nie musiałem robić, pali zawsze wszędzie w silniku nie stuka nie puka. Pozdrawiam:) PS. Mam srebrne malowanie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Jak widzisz wixtor FAZER 600 TO JEST TO !!! :biggrin: Ja kupiłem rocznik 2001(pierwsza rejestracja 2002) z przebiegiem 19000 km.Motocykl był uderzony w tył, został zrobiony, ale plastiki nie zostały zrobione fachowo :) Motocykl ogólnie był zaniedbany kosmetycznie i stał ponad rok czasu nie używany.Doprowadziłem go do stanu używalności, silnik chodzi jak żyleta, pali zawsze od strzału i nie dobiegają z niego żadne niepokojące dźwięki :) Zrobiłem 9000km w tym sezonie i nie mam żadnych zastrzeżeń do tego motocykla :) Pozdrawiam wszystkich fazerowców i życzę Wam Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku :wink: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariano1981 Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 witam wszystkich!!! od 2 tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem fz6s fazer rocznik 2004 :) to moje pierwsze moto w życiu, powiedzcie mi moi drodzy, czy w tych motorkach głośne wchodzenie 2 biegu to normalka???? i co zrobic aby moto mi nie szarpało przy zmianie z 1 na 2, 2 na 3???? na wyższych biegach już jest oki. dzięki za info, pozdrawiam wszystkich fazerowców!!! jeszcze jedno moi drodzy... ma może ktoś z Was instrukcję obsługi do fz6s fazer??? w formie elektronicznej lub xero, bo ja mam tylko niemiecką.... ;) a jestem w temacie moto zielony.... ;) gdyby ktoś z Was miał, to pisać na gg, przyjaciele ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 głośna dwójka to normalka, ważne żebyś na siłę nie zmieniał biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popek Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 (edytowane) a moj fazer zauwazylem lepiej pali w bardzo chlodne dni po dluzszym przestoju niz jak odpalalem go systematycznie w cieplejsze dni. jak bylo cieplo to sie dusil na starterze, musialem mu pomagac pociagnieciem manetki przy wciskaniu startera. a teraz jak zejde do garazu to wystarczy tylko "musniecie" w starter i sie fazer odpala bez sastrzezen. kto ma jakies logiczne wytlumaczenie. ps. chyba i mnie dosiegnal problem ze stacyjka. ostatnio mialem problem odblokowac kierownice :cool: @ mariano1981 - kwestia wjezdzenia sie w moto. fazer (co porawda strszy rocznik) ale tez jest moim pierwszym moto i tez mialem na poczatku problemy z szarpaniem. wczesniej myslalem ze szrpnac moze przy redukcji biegow a nie wbijaniu na wyzszy. kwestia synchronizacji ruchu gaz - sprzeglo. i nie zdziw sie jak na poczatku wyjdzie ci wysokie spalanie. mi po pierwszych jazdach wyszlo 6.7 l/100km. teraz wychodzi mniej (ale i tak za duzo 6.3l/100 - trzeba wyregulowac na wiosne) ps2. zdrowych i wesolych fazerowcy Edytowane 24 Grudnia 2006 przez popek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 witam czy może mi ktoś napisać lub podac linka do krótkiej instrukcji dotyczącej mocowania linke w metalowym oplocie do czego śrubki ktore co jak gdzie podkladki domyślam sie co i jak ale nie cche robić na intuicje tego! linki goodridge dziękuję i wesołych świat for everyone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIUSZ FZS600 Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 ;) zdrowych spokojnych...................................... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korekson13 Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 a moj fazer zauwazylem lepiej pali w bardzo chlodne dni po dluzszym przestoju niz jak odpalalem go systematycznie w cieplejsze dni. jak bylo cieplo to sie dusil na starterze, musialem mu pomagac pociagnieciem manetki przy wciskaniu startera. a teraz jak zejde do garazu to wystarczy tylko "musniecie" w starter i sie fazer odpala bez sastrzezen. kto ma jakies logiczne wytlumaczenie. ps. chyba i mnie dosiegnal problem ze stacyjka. ostatnio mialem problem odblokowac kierownice :D @ mariano1981 - kwestia wjezdzenia sie w moto. fazer (co porawda strszy rocznik) ale tez jest moim pierwszym moto i tez mialem na poczatku problemy z szarpaniem. wczesniej myslalem ze szrpnac moze przy redukcji biegow a nie wbijaniu na wyzszy. kwestia synchronizacji ruchu gaz - sprzeglo. i nie zdziw sie jak na poczatku wyjdzie ci wysokie spalanie. mi po pierwszych jazdach wyszlo 6.7 l/100km. teraz wychodzi mniej (ale i tak za duzo 6.3l/100 - trzeba wyregulowac na wiosne) ps2. zdrowych i wesolych fazerowcyCo do odpalania, to jak dla mnie żeczywiście dziwna sprawa (sam jestem świeżym posiadaczem fazerka 2002), może olej masz na zimniejszą pogodę, czy cóś.A co do stacyjki to WD40 do środka psiknąć i już. Też kluczyk mi się blokował w stacyjce.Spalanie: ostatnio wyliczyłem 6.92/100, ale muszę dodać, że wskazówka na obrotomierzu czasem wchodziła w pole 10- 12k, więc myślę, że to nie tragedia.pozdroseba ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Witam, http://forum.motocyklistow.pl/Naprawa-stacyjki-t63719.htmlTu mozecie przeczytac dlaczego NIE nalezy stosowac WD-40 ani zadnych olejow do stacyjki. Nie wiem ile jest w tym prawdy bo sam ze stacyjka problemow nie mam, poza tym ze nie dziala mi blokada kierownicy :bigrazz: Natomiast jesli chodzi o odpalanie, to u mnie jest tak ze zimny silnik najlepiej odpalac bez ssania i bez gazu. Po prostu sprzeglo i starter, a dopiero po odpaleniu szybko wlaczyc ssanie. Zanim sie o tym dowiedzialem i odpalalem 'standardowo' na ssaniu to zawsze musialem robic lekka przygazowke i zazwyczaj zaskakiwal dopiero za drugim razem. Bez ssania pali na dotyk. Tak bylo w lecie. W pazdzierniku, kiedy temperatury byly nizsze, zauwazylem ze to juz nie wystarcza. Wtedy zaciagalem ssanie do polowy i to zwykle wystarczalo. To chyba chodzi o ilosc podawanego paliwa. Jak w lecie odpala sie ze ssaniem to tego paliwa jest za duzo i silnik sie dlawi. Dlatego bez ssania sa lepsze efekty. Natomiast w nizszych temperaturach paliwa potrzeba wiecej. To by wyjanialo dlaczego Popkowi pali lepiej w niskich temperaturach (oczywiscie pod warunkiem ze zawsze pali ze ssaniem). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 (edytowane) Lime82 zgadzam się z Tobą. Wiosną i latem spokojnie uruchamiam silnik bez używania cięgna ssania. Nawet jeżeli postoi tydzień nie ruszany, to nie ma konieczności wzbogacania mieszanki :)Przy niższych temperaturach faktycznie cięgno do połowy i spokojnie silnik odpala ;) A czy ktoś z Was stosował lub stosuje świece irydowe i czy widzi jakieś różnice jeżeli chodzi o kulturę pracy silnika, zużycie paliwa, czy tez sam proces uruchamiania silnika ? Czy Waszym zdaniem zakładanie takich świec ma sens ?? Edytowane 26 Grudnia 2006 przez Wicher Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 jakie są główne różnice pomiędzy FZS600 Fazer (2003-2003), a FZ6 S?- 95KM/98KM- gaźniki/wtrysk Czy jest różnica w prowadzeniu, pozycji za kierownicą, ochroną przed wiatrem etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Taka informacja. Jeżeli ktoś chce sprzedać fazerka powyżej 2000r do 11tys. to proszę o info na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.