Skocz do zawartości

korekson13

Forumowicze
  • Postów

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O korekson13

  • Urodziny 01/03/1978

Osobiste

  • Motocykl
    XJR 1300
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9090818
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Londyn

Osiągnięcia korekson13

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Witam Chciałem tutaj prosić o wsparcie poszukiwań małej Magdy. Pomyślałem, że ogólnopolskie forum może w tym pomóc. Dzięki z góry. http://www.tvn24.pl/...,wiadomosc.html http://img337.images.../167/magday.jpg
  2. Harry elegancko się prezentuje, trochę dodatków ma, a cena do rozsądnej negocjacji. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1557248 :cool:
  3. No panowie! Kamień z serca! A rano nawet w manualu przeczytałem, że powodem awarii może być luźna świeca, ale jakoś w to nie mogłem uwierzyć. Przyszedłem z pracy dokręciłem świecę i wszystko hula po staremu. Oby tylko takie się zdarzały, usterki znaczy. Pzdr I dzięki wszystkim za odpowiedź. Seba :notworthy:
  4. Bo myślałem, że się rozładował więc doładowałem go w parę godzin, ale efekt ten sam.
  5. Wczoraj wróciłem z pracy i wszystko z moto było ok. Dzisiaj rano go odpalam, a tu jakby 1/8 obrotu wykonał i koniec dalej nie chce kręcić. I tak za każdym razem, jakby coś go zblokowało. Aku sprawne! Zauważyłem tylko, że przez świecę w pierwszym cylindrze paliwo zaczęło cieknąć. Może jakieś lewe powietrze? Dzięki za odpowiedź. Pzdr Seba :eek:
  6. Wpadł mi w łapy Harry i nie mam pojęcia gdzie się sprawdza poziom oleju. I jak ktoś zna jescze jakieś inne różnice od standardowych japońców to miło by było. Żeby zdjąć siedzenie bite pół godziny się pociłem. Trafiło się sroce złote jabłko kurna chata. pzdr Jożin z Bażin ;)
  7. Znowu Ciebie cytuję;) Po moim pierwszym i ostatnim wypadku też myślałem, że mam oczy dookoła głowy.... A tu nie! Panowie i Panie NIE!!! Dzisiaj rano zasadziłem swoje bezpieczne dupsko na siodle i jak zwykle długa do roboty... Oczywiście wszystkie paragrafy ruchu drogowego mam w jednym palcu, jednakże jakoś nie pamiętam tych mówiących o ograniczeniach prędkości trzymając manetę! No i mijam pewne skrzyżowanie, omijam jakiegoś wana.... długa... a ten wan mnie goni. Dogonił dopiero jak zwolniłem przed kamerą i mnie wyprzedził z lewej (GB) jeszcze moim pasem. Myślę sobie świr jakiś, ściga się wanem z motocyklem, odpuściłem. Jadąc już przepisową prędkością doganiam tego wana. Spokojnie, bo ma włączony lewy migacz, więc spokojnie swoim prawym pasem jadąc (on na lewym) on nagle, że tak powiem spróbował wydupczyć mnie z drogi bokiem. Z lewym migaczem włączonym zrobił ostry manewr w prawo w momencie kiedy byłem tuż za nim (może myślał, że jestem już po jego stronie), Zajeżdżając mi cały pas, a następnie skręcił w lewo zgodnie z migaczem. Puenta: Ja: Kochanie, nasi wszyscy przyjaciele jeżdżą samochodami. Nie chciałabyś żebyśmy kupili samochód taki, żebyś chociaż czasem mogła powiedzieć, że dzisiaj nie za bardzo motorem? Ona: Ja wiedziałam z kim się związuję 10 lat temu, zanim kupiłeś swój pierwszy. .......................................................................... :icon_razz: IIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GDZIE MOJE SIODŁO??????????????? :buttrock: :crossy: :flesje:
  8. Ostatnio mam coraz większy problem z zapłonem. Po nawet krótkiej trasie moto potrafi zupełnie odmówić posłuszeństwa. A od wczoraj rana w ogóle nie mogę go odpali po postoju nocnym. Na początku załapie na chwilę i gaśnie, a wtedy sobie mogę piłować aż aku siądzie. Wczoraj jak go podpiąłem do prostownika jeszcze odpalił, a dzisiaj nawet podpięty nie odpalił. Teraz poczekam ze trzy godziny i jak opdali to zabieram go do serwisu. I teraz moje pytanie: jeżeli odpalając na zimno silnik dosyć mocno klekocze (w XJRach dziwne stuki i klekoty są standardem) czy to może być wina zaworów? Moto mam od roku, ale nie wiem czy zawory były regulowane (przebieg 40000 km). A jak nie zawory to co??????????????????????? Dzisiaj rano prawie zęby zjadłem! :banghead:
  9. No nie. Takie cuda na fazerku wyprawiałem. Na XJR mam lęki :icon_eek:
  10. Ja tam chwytałem shimmy nawet przy 60ciu przy opadaniu z gumy. Przy każdej prędkości można złapać, tylko nie przy każdej można wyjść z tego, coś mi się wydaje. :crossy:
  11. No stareńki nie kpij z kolegów (mogę ci hamulce zrobić zajebiaszczo) ale na innych żeczach nie bardzo mam wiedzy, więc pytam, to lepiej chyba niż kombinowanie? Czy nie?
  12. oki mam techniczne rozezananie teraz. :) i pytanie : w którym ustawieniu można całą zawartość zbiornika wykorzystać ? bo przyzwyczaiłem się do tego, że jak wskazóweczka pokazuje rezerwę to jest po prostu rezerwa i nie trzeba żadnych kraników przekręcać? Dzięks za odpowiedź michal1988 :icon_mrgreen:
  13. :wink: eeeeeeeeee........ to żeby wykorzystać rezerwę to trzeba kranik przekręcić? w moim poprzednim fazerze 600 tego nie było! :icon_biggrin: heh no właśnie sprawdziłem kranik na górze jest "fuel res" (to chyba nadmieniona rezerwa) po środku jest "pri" to nie wiem co to a na dole jest "on" i na to był kranik skierowany, rozumiem że to tylko zawartość paliwa bez rezerwy? poproszę owytłumaczenie ale człowiek głupi jak nic nie wie
  14. Witam. Niedawno zostałem szczęśliwym posiadaczem pięknego XJRa 1300 i od razu wykryłem kilka wad: 1 przy rozgrzanym silniku zauważyłem cykanie dochodzące z jego okolic i im większe obroty na biegu tym to cykanie głośniejsze, z początku myślałem, że to alternator, ale teraz się boję, że to zawory do ustawienia są! A może ten typ tak już ma? 2 mam nieodparte wrażenie, że się nie zmienię :evil: 3 na wysokich obrotach sprzęgło się zdaje uślizgiwać (tzn jak wyciskam z niego ostatnie poty). Podejrzewam zły wybór oleju, ale wolałbym żeby ktoś rozdmuchał moje obawy, że to sprzęgło 4 ostatnio dojechałem, właściwie się ledwo zakulałem na stację, jak tylko sprzęgło wcisnąłem silnik zgasł, tzn brak paliwa. Nic wielkiego, ale jak zatankowałem do pełna, pod korek, na dystrybutorze wyskoczyło 17 z czymś tam litrów :buttrock: . Szukałem na necie i nie znalazłem żadnego modelu xjra z 17sto litrowym zbiornikiem! A gdzie pozostałe 4? A bak jest standardowy. Możliwe żeby zamontowali kurek powyżej najniższego punktu w zbiorniku? Jest tu jakiś Wujek Dobra Rada? ;)
  15. No kolego! Dalej zajść już nie można. Tylko jak klepniesz szósty to skrzydeł nie szukaj! :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...