trufel Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Było, jeszcze kiedy można było się zapisać ;) http://forum.motocyk...37#entry2025237 A swoją drogą, mimo ograniczeń rejestracji na pewno można pojechać ;) myślę, że jak pojedziemy w ciemno to i taniej będzie bo się zapłaci tylko na bene żarcie w proszku i pole namiotowe i pare euro trza by szarpnąć z budżetu domowego na piwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRIFF Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 śmigam na castrolu 20/40 i jest gitarra weszło 5 litrów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alexiunio Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 śmigam na castrolu 20/40 i jest gitarra weszło 5 litrów .Weszło Ci 5 litrów oleju? W instrukcji (jęz. ANG.) napisano co innego. Może lepiej sprawdź. Ja zakupiłem BEL RAY 20W50 półsyntetyk. Taki wleję do swego KODO. Pozdrawiam.Recommended engine oil:See page 8-1.Oil quantity:Without oil filter cartridge replacement:3.70 L (3.91 US qt, 3.26 Imp.qt)With oil filter cartridge replacement:4.10 L (4.33 US qt, 3.61 Imp.qt) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 instrukcja kłamie i ściemnia , rzeczywistość jest całkiem inna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 instrukcja kłamie i ściemnia , rzeczywistość jest całkiem inna Chyba zabrakło mi "uśmieszka" na końcu tego posta :) Daleki jestem od stwierdzenia, że instrukcja kłamie. Telewizja kłamie, Tusk kłamie ( :) ) itp, ale instrukcja ???? A na powaznie: nie odważyłbym się dyskutować z instrukcją zwłaszcza przy suchej misce olejowej. Zawsze mam problem kiedy trzeba sprawdzać ilość oleju w zbiorniku, bo tam ten olej śmiga po silniku trochę inaczej niż normalnie. Aby sprawdzić, trzeba poczekać kilka minut i nie ma sensu sprawdzać po długim postoju. Stąd też zawsze kieruję się jedynie instrukcją i wlewam zalecaną w manualu ilość oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 (edytowane) W suchej misce olejowej olej sprawdza sie zaraz po zgaszeniu silnika , ja w tedy miałem suchy bagnet , więc dolalem 0,5 litra i jest okej . Edytowane 9 Kwietnia 2013 przez trufel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 W suchej misce olejowej olej sprawdza sie zaraz po zgaszeniu silnika , ja w tedy miałem suchy bagnet , więc dolalem 0,5 litra i jest okej . W instrukcji zapisano (strona 3-11): NOTE:* Before checking the engine oil level, wait a few minutes until the oil has settled,* Do not screw the dipstick in when inspecting the oil level innymi słowy: przed sprawdzaniem trza poczekać aż olej spłynie do zbiornika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Dobra to powiem inaczej . Po odczekaniu jakiejś tam chwili , sprawdzałem i bagnet był suchy , bo myślałem ,że tak się robi . Ale wszyscy dookoła gadali , że stan oleju w suchej misce mierzy się zaraz po zgaszeniu silnika , więc sprawdziłem ponownie i nadal był bagnet suchy , W końcu dolałem te 0.5 litra i teraz jest git . I tak sobie myślę ,że huba mam jakiś większy silnik albo miche :) , sam już nie wiem . Najważniejsze , że olej jest w dostatecznej ilości i popyla sobie kanałami i rurkami . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel33 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Ja właśnie oddałem kodo do serwisu na akcję wymiany zawieszena. A co do ilości oleju to nigdy mi nie weszło 5 litrów! leje 4 póżniej dolewam jakieś 100-200 i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Mi weszło 5,1 l i było na bagnecie OKPewnie na początku dnia forma do odlewania misek jest zimna i wówczas wchodzi mniej oleum, a po południu forma jest gorąca i wchodzi o 1l więcej do miski. To moja teoria ;) . Zresztą japońce w ogóle się dziwnie zachowują a ponadto jedzą ryż a nie kartofle. A tak stoi w manualu: EAS20290 ENGINE SPECIFICATIONSEngine Engine type Air cooled 4-stroke, OHV Displacement 1670.0 cm³ (101.90 cu.in) Cylinder arrangement V-type 2 cylinders Bore × stroke 97.0 × 113.0 mm (3.82 × 4.45 in) Compression ratio 8.40 :1 Standard compression pressure (at sea level) 1200 kPa/200 r/min (170.7 psi/200 r/min) (12.0 kgf/cm²/200 r/min) Minimum–maximum 1000–1400 kPa (142.2–199.1 psi) (10.0–14.0 kgf/cm²) Starting system Electric starterFuel Recommended fuel Regular unleaded gasoline only (Europe) Unleaded gasoline only (AUS) Fuel tank capacity 15.0 L (3.96 US gal) (3.30 Imp.gal) Fuel reserve amount 3.0 L (0.79 US gal) (0.66 Imp.gal)Engine oil Lubrication system Dry sump Type SAE20W40 Recommended engine oil grade API standard: SE or higher grade ACEA standard: G4 or G5 Engine oil quantity Total amount 5.00 L (5.29 US qt) (4.40 Imp.qt) Engine 2.2 L (2.33 US qt) (1.94 Imp.qt) Oil tank 2.8 L (2.96 US qt) (2.46 Imp.qt) Without oil filter cartridge replacement 3.70 L (3.91 US qt) (3.26 Imp.qt) With oil filter cartridge replacement 4.10 L (4.33 US qt) (3.61 Imp.qt)Oil filter Oil filter type Cartridge (paper)Oil pump Oil pump type Trochoid Inner-rotor-to-outer-rotor-tip clearance 0.12 mm (0.0047 in) or less Limit 0.20 mm (0.0079 in) Outer-rotor-to-oil-pump-housing clearance 0.09–0.15 mm (0.0035–0.0059 in) Limit 0.220 mm (0.0087 in) Oil-pump-housing-to-inner-and-outer-rotor clearance 0.03–0.08 mm (0.0012–0.0031 in) Limit 0.150 mm (0.0059 in) Bypass valve opening pressure 80–120 kPa (11.4–17.1 psi) (0.80–1.20 kgf/cm²) Relief valve operating pressure 60 kPa (8.53 psi) (0.60 kgf/cm²) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jot 23 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 witam. czemu 5,1l a nie 6.5l , wejdzie nawet 7l ale po co jak instrukcja przewiduje opisaną ilość . z tego powodu nie cierpią uszczelki przewody i inne urz.narażone na nadmierne ciśnienie. to moja teoria i rada serwisu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 witam. czemu 5,1l a nie 6.5l , wejdzie nawet 7l ale po co jak instrukcja przewiduje opisaną ilość . z tego powodu nie cierpią uszczelki przewody i inne urz.narażone na nadmierne ciśnienie. to moja teoria i rada serwisu . DOKŁADNIE !!!Też tak uważam, trzeba się trzymać manuala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 nurek ja angielskiego nie znam , ale nie jest czasem tak ,że 2,2 litra i 2.8 litra co daje 5 litrów , wchodzi przy kompletnie suchym silniku , czyli po rozłożeniu i złożeniu ?? tak przynajmniej podaje manual od Kawasaki VN2000 , że pod czas normalnej zmiany wchodzi załóżmy 4,8 , a przy suchym silniku 5,2 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurek Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Żeby na bagneciku był stan, to jakby nie patrzył 5l wlać trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mt01dominik Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Powiem wam tak, macie różne długości bagnetów ;) Jak ja miałem wlane prawie 5L w tamtym sezonie to po zgaszeniu silnika i odczekaniu chwile olej był pod samym korkiem a bagnet cały mokry i musiałem upuszczać. Zobaczymy ile wejdzie w tym roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.