Skocz do zawartości

RaKu

Forumowicze
  • Postów

    120
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O RaKu

  • Urodziny 02/07/1969

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    muzyka, paleoastronautyka
  • Skąd
    Kamieniec Wrocławski

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha MT-01
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    46543
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia RaKu

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. Co tak cicho ???? Aby zagaić rozmowę zapytam Was czy znacie może kamerkę EasyPix goXtreme WiFi? Chciałem zakupić taką.
  2. Nawinęliśmy w sumie 2200 km. Trasa wyglądała tak: Wrocław - Zamość - Białowieża - Ełk (2 dni) - Wrocław. Moto dało radę - jak zwykle :). Byłem nim już kilka razy w Austrii, Włoszech, Francji i Niemcowni. Twoje tereny są przepiękne i mieszkają tam wyjątkowo życzliwi ludzie. Ile razy kogoś poznaliśmy to zawsze był to bardzo miły i ciekawy człowiek. Dowiedzieliśmy się od nich o wielu fajnych miejscach do pooglądania. Jak będziesz się wybierał w nasze okolice to odezwij się wcześniej. Chętnie pokażę parę fajnych miejsc w okolicy.
  3. AlexiunioWitam. Spotkaliśmy się na parkingu pod Biedronką w Hajnówce. W fajnym miejscu mieszkasz, choć komary i inne latające potwory są okropnie męczące :biggrin: Mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy gdzieś na trasie. Pozdrowienia z Wrocka.
  4. Dzięki, trochę mi się rozjaśniło. Choć po poczytaniu stwierdziłem, że mam spore zaległości: moto ma około 30 kkm, a pewnie nikt (bo na pewno nie ja) tam nie zaglądał ... :)
  5. No i niestety nikt nie chce nam odpowiedzieć na to pytanie ... :banghead: Pisałem o tym kilka postów wyżej, ale podobnie jak Ty nie dostałem odpowiedzi. Widzę, że temat wart jest tzw. "świeczki" skoro zajmują sie tym nawet jakieś warsztaty. Pewnie więc coś jest na rzeczy, tyle, że chciałbym wiedzieć CO :)
  6. A może ktoś opisać na czym polega zysk mocy - momentu z otwartego exup'a? Z tego co się orientuję, to EXUP podnosi moment obrotowy w wyższych zakresach obrotów. Na czym więc ma polegać zysk mocy - momentu przy otwartym EXUP'ie? Może to ktoś opisze dokładniej, bo nie przekonują mnie stwierdzenia, że jest SUPPPPPER. Istotne jest również jak to się odbija na silniku.
  7. No zaplanujcie coś koledzy. Ja niestety nie mogę podać dogodnego terminu, ale jak data spotkania jakoś wpisze się w mój wolny czas to chętnie się wybiorę.
  8. Ja robię własnie tak ja opisał to maciej MT01. W zeszłym roku wlewałem po raz pierwszy Bel Ray'a. Kupiłem wersje w kwartach, a nie w litrach (w tym roku kupiłem też ten olej, ale jest już w butelkach litrowych). Aby wlać dobrą ilość oleju wykonałem ze 100 :) przeliczeń i oczywiście - zgodnie z prawem Murphiego - pomyliłem się. Wlałem mniej oleju niż było wymagane. Na szczęście zauważyłem, że kontrolka oleju gaśnie "jakoś inaczej". Różnica w poziomie oleju była niewielka, ale jednak oleju było za mało. Dolałem odpwiednią ilość i wszystko było już OK. Łącznie weszło właśnie około 4.1 l. Poza tym uważam, że lepiej jeśli wleje się mniej oleju niż więcej. W przypadku mniejszej ilości oleju masz sygnalizator braku ciśnienia w postaci kontrolki: zaświeci -> dolejesz. Jeśli przelejesz olej i będzie go za dużo, wskaźnik tego nie pokaże, a olej wywali ci jakąś uszczelką lub odmą.
  9. DOKŁADNIE !!! Też tak uważam, trzeba się trzymać manuala.
  10. W instrukcji zapisano (strona 3-11): NOTE: * Before checking the engine oil level, wait a few minutes until the oil has settled, * Do not screw the dipstick in when inspecting the oil level innymi słowy: przed sprawdzaniem trza poczekać aż olej spłynie do zbiornika.
  11. Chyba zabrakło mi "uśmieszka" na końcu tego posta :) Daleki jestem od stwierdzenia, że instrukcja kłamie. Telewizja kłamie, Tusk kłamie ( :) ) itp, ale instrukcja ???? A na powaznie: nie odważyłbym się dyskutować z instrukcją zwłaszcza przy suchej misce olejowej. Zawsze mam problem kiedy trzeba sprawdzać ilość oleju w zbiorniku, bo tam ten olej śmiga po silniku trochę inaczej niż normalnie. Aby sprawdzić, trzeba poczekać kilka minut i nie ma sensu sprawdzać po długim postoju. Stąd też zawsze kieruję się jedynie instrukcją i wlewam zalecaną w manualu ilość oleju.
  12. Cześć MT-kowcy. Mam 3 pytania: 1. na jakich oponach jeździcie? 2. czy macie jakieś doświadczenia związane z oponami Continentala ContiRoadAttack 2? 3. czy macie jakieś doświadczenia związane z oponami Pirelli Diablo Rosso II? Do tej pory jeździłem na Metzelerach Roadtec Z8 Interact. Są naprawdę zarypiste. Idealnie trzymają, wspaniale się prowadzą. Tyle, że przyszła pora na nowe kapcie, więc zacząłem się zastanawiać czy może nie nabyć czegoś nowego. Mam dość kiepskie doświadczenia z Dunlopami i Bridgestonami. Śmiało mogę polecić Metzelery, ale kusi mnie jakaś odmiana. Stąd moje pytanie. Dodam, że lubię dynamiczną jazdę, sporo jeżdżę po krętych trasach i w różnej pogodzie. Potrzebuję więc opon, które dobrze trzymają w zakrętach i na mokrym.
  13. Tak. To są akcje ogólnoświatowe, więc serwis w Polsce musi Ci to wymienić. PS. Sprawdzałem swoje moto - u mnie rzeczywiście został wymieniony ten zestaw.
  14. Wczoraj wieczorem po ciemku :) zdołałem jedynie "wymacać" te pogrubione (wypustki) końcówki cięgna. Sprawdzę jeszcze kolorystykę tego drugiego elementu oraz czy mam jakieś punkty przy tabliczce VIN. Dam znać :biggrin:
  15. Zaintrygowany poruszonym tematem akcji serwisowych napisałem jeszcze raz maila do Yamaha Polska i do MOTORLANDu czyli wrocławskiego dealera Yamahy. Z wielkim zaskoczeniem (ostatnio to była drogą przez mękę ...) bardzo szybko otrzymałem odpowiedź, że moje moto przechodziło tą akcję. Przesłali mi również rysunek, na podstawie którego można określić samodzielnie czy motocykl ma wymienione elementy zawieszenia. Załączam Wam odpowiedź Dealera w formie rysunku:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...