Skocz do zawartości

nurek

Forumowicze
  • Postów

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O nurek

  • Urodziny 04/15/1965

Informacje profilowe

  • Lubię
    nurkowanie, rower
  • Skąd
    Szczytno

Osobiste

  • Motocykl
    MT 01
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.diver.keep.pl

Osiągnięcia nurek

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Olej Sroda. Ja zrobiłem sam ale te poniżej zbiornika. Wypaliłem z blachy 8mm i pochromowałem mocowania, natoniaszt slidery wytoczyłem z czarnego tworzywa. Na silnik to moim zdaniem grubsz robota. Te z ASO są dziwnie mocowane i nie podobają mi się. Jak będzie cieplej to zrobię zdjęcia i wyślę. . . jeśli chcesz.
  2. Zrozumiałem prawidłowo odbiór :) Dziękuję za pomoc koledzy. Jutro wracam do mechanika. Pozdrawiam
  3. Miałem zmieniane tylko uszczelniacze. Przed ich wymianą poprostu wszystko ciekło od góry do dołu. Po wymianie uszczelmiaczy cieknie właśnie tam na dole. Ciekawe czy to sklejanie puści bez uszkodzenia lagi, bo jak ją złapać, a część kleju nadal trzyma. Jest na to jakaś sprytna metoda? Jak to wykręcić?
  4. Jak myślisz można by to zakleić bez rozbierania? Tak podkleić na ten przyklad?
  5. Pomóżcie zczęło mi cieknąć jest zamocowana laga lewa w gnieździe na dole przy osi koła. zaczęło cieknąć na połączeniu lagi z żeliwnym korpusem trzymającym oś i szczęki. Czy ona jest wkręcana, wklejana, czy mocowana na gorąco. Jak to naprawić? Stało się to po tym jak oddałem do mechanika żeby wymienił uszczelniacze na lagach. Pomóżcie proszę
  6. Żeby na bagneciku był stan, to jakby nie patrzył 5l wlać trzeba.
  7. Mi weszło 5,1 l i było na bagnecie OK Pewnie na początku dnia forma do odlewania misek jest zimna i wówczas wchodzi mniej oleum, a po południu forma jest gorąca i wchodzi o 1l więcej do miski. To moja teoria ;) . Zresztą japońce w ogóle się dziwnie zachowują a ponadto jedzą ryż a nie kartofle. A tak stoi w manualu: EAS20290 ENGINE SPECIFICATIONS Engine Engine type Air cooled 4-stroke, OHV Displacement 1670.0 cm³ (101.90 cu.in) Cylinder arrangement V-type 2 cylinders Bore × stroke 97.0 × 113.0 mm (3.82 × 4.45 in) Compression ratio 8.40 :1 Standard compression pressure (at sea level) 1200 kPa/200 r/min (170.7 psi/200 r/min) (12.0 kgf/cm²/200 r/min) Minimum–maximum 1000–1400 kPa (142.2–199.1 psi) (10.0–14.0 kgf/cm²) Starting system Electric starter Fuel Recommended fuel Regular unleaded gasoline only (Europe) Unleaded gasoline only (AUS) Fuel tank capacity 15.0 L (3.96 US gal) (3.30 Imp.gal) Fuel reserve amount 3.0 L (0.79 US gal) (0.66 Imp.gal) Engine oil Lubrication system Dry sump Type SAE20W40 Recommended engine oil grade API standard: SE or higher grade ACEA standard: G4 or G5 Engine oil quantity Total amount 5.00 L (5.29 US qt) (4.40 Imp.qt) Engine 2.2 L (2.33 US qt) (1.94 Imp.qt) Oil tank 2.8 L (2.96 US qt) (2.46 Imp.qt) Without oil filter cartridge replacement 3.70 L (3.91 US qt) (3.26 Imp.qt) With oil filter cartridge replacement 4.10 L (4.33 US qt) (3.61 Imp.qt) Oil filter Oil filter type Cartridge (paper) Oil pump Oil pump type Trochoid Inner-rotor-to-outer-rotor-tip clearance 0.12 mm (0.0047 in) or less Limit 0.20 mm (0.0079 in) Outer-rotor-to-oil-pump-housing clearance 0.09–0.15 mm (0.0035–0.0059 in) Limit 0.220 mm (0.0087 in) Oil-pump-housing-to-inner-and-outer-rotor clearance 0.03–0.08 mm (0.0012–0.0031 in) Limit 0.150 mm (0.0059 in) Bypass valve opening pressure 80–120 kPa (11.4–17.1 psi) (0.80–1.20 kgf/cm²) Relief valve operating pressure 60 kPa (8.53 psi) (0.60 kgf/cm²)
  8. nurek

    Chorwacja w sierpniu

    Planuję pojechać na początku września do dubrownika ale tylko tam i spowrotem. Będę śledził Twój wątek. Jak daty nam się zegrają to możemy razem pojechać. By za nudno nie było.
  9. Dzięki. Właśnie zciągnąłem instrukcję i tam też stoi, że 20W40 i najlepiej castrol. I stąd moje kolejne pytanie: Po co tu koledzy kombinują z połsyntetykami, syntetykami skoro fabryka mówi, że olej ma być najlepiej castrol i 20W40. Rozumiem, że silnik skonsruowano do tego typu oleju i już. Jeśli się mylę to chętnie posłucham co sądzicie.
  10. Napiszcie koledzy jaki fabryka zaleca olej. Castrol napewno ale 20W/40 czy 20W/50 ?
  11. Waham się czy się wybrać. W tym czasie planuję wyjazd raczej na północ ale w dobrym towarzystwie. . . Tylko nie zakumałem do kiedy trzeba zapłacić te 100 ojro? Ja po pepikowemu nie abla.
  12. Zrobię zdjęcia i wyślę tylko nie wiem jak je tu umieścić. Jak będę miał kłopot to wyślę Ci na e-mila. Ale przy tym skanie podaj też wymiary. Pomysł z wymianą szybki jest OK. Jeden miałby ją latem a drugi zimą na ten przykład.
  13. Koledzy mam prośbę. Jeśli ktoś z was posiada na swoim MT- ku zamocowaną szybkę akcesoryjną (taką małą) przykrywającą sam licznik, to prosiłbym bardzo o odrysowanie np. na gazecie jej kształtu z otworami. Kupiłem same mocowania i chętnie bym dorobił szybkę za parę złotych. Będę śledził forum, jak ktoś się odezwie do dałbym adres do przysłania tego szablonu. Pozdrawiam
  14. nurek

    Rumunia i Krym 2013

    Witam. Czytam wątek i jestem zainteresowany tym co piszecie. Jeśli mógłbym się dołączyć do tej Rumunii, to i chętnie :)
  15. Co do turystyki Mt-kiem to mogę powiedzieć, że to dobry motor. Kilka dni temu wróciłem z MonteCarlo przez Alpy w sumie 5,5 tyś km. Jedynym, jedynym mankamentem w naszych moto jest lichy skręt. W winklach tego się nie czuje ale jak robiłem Selvio to mi tego brakowało jadąc 1ką i 2 ką. z zazdrością patrzyłem na BMW GS y które są do tego typu podjazdów i zjazdów stworzone. No i ta "elastyczność" w naszych MT :banghead: Ale ogólnie to super sprzęcior na wyjazdy dłuższe i krótsze. A co do plecaka to się zgadzam. Na MT ka plecaka zabieramy w koło komina i to powinno mu wystarczyć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...