Ja właśnie oddałem kodo do serwisu na akcję wymiany zawieszena. A co do ilości oleju to nigdy mi nie weszło 5 litrów! leje 4 póżniej dolewam jakieś 100-200 i jest ok.
Dostałem odpowiedz.Tak jak myślałem,moto do serwisu.Jutro dzwonię do wrocławia i zapytam kiedy mogę podstawić sprzęt .,,trufel,, wiesz może jak długo to potrwa?
W moim mamucie niestety nie zostało to wymienione więc czeka mnie wizyta w serwisie.Ciekawy jestem ile to może potrwać,czy czekać do wiosny czy zawież moto już teraz. Dodam że był kupiony w polskim salonie.
Wracając do starego tematu ze słabą widoczności w lusterkami.. Znajomy zrobił mi nowe pręty do których montuje się lustra,dłuższe o 6 cm. Zrobił je ze stali nierdzewnej polerowanej.Wyglądają jak oryginał-Problem znika.
Powiem tak....sam stelaż jest bardzo masywny,nie ma obaw żeby coś się z nim stało.Mocowanie do podnóżków też powinno dać rade w końcu to 4 śrubki, można jedynie zerknąć jak to wygląda przy wentylatorze. Nie wiem dokładnie jak tam jest w środku,przyłapałem tylko śruby aby zrobić zdjęcie.
Witam. Jutro postaram się wysłać fotkę.Przy podnóżkach jest mocowany przy pomocy dwóch śrub które trzymają tą osłonę (wygięty pręt)
Te boczne są mocowane tylko do stelaża.
Są tam dwie śruby blisko wentylatora.Przed montażem trzeba odkręcić osłonę wentylatora, ponieważ wewnątrz błotnika jest ruchoma blacha.Po wykręceniu nie uda się ich wkręcić z powrotem,trzeba nacelować ten wspornik.
A wygląda to tak...
Naprawdę warto. Za 300 zł. nie ma szans na kupno nawet używanych.Ten stelaż jest zrobiony naprawdę solidnie.Ja myślę jeszcze o tych bocznych/90 zł/ możne się przydadzą na jakiś większy wyjazd.
Pewnie się facet zdziwił że nagle się stelaże do mt-ka zamawiają.Ja mówiłem że dam znać na forum i że pewnie ktoś się do niego jeszcze odezwie.