Skocz do zawartości

Yamaha MT 01 ( MT01, MT-01 )


Rekomendowane odpowiedzi

Czołgiem

 

No to policjant zrobił z siebie pośmiewisko, pomiar dokonuje się przy obrotach wynoszących 3/4 obrotów mocy maksymalnej. Tak jak zabrał dowód tak oddadzą. Tyle że ktoś został gwiazdą TV.

 

A tak na marginesie chyba w Stargardzie niebawem będzie takie samo coś dudniło.

wow ziom.. dawaj znać . ja w szczecinie latam mt, ale nie stać mnie na akrapy to kupiłem drugi zestaw na allegro i prułem u Bodka. Przeloty są mega głośne, alarmy w samochodach się załączją ale jak zabiorą dowód to zakładam oryginały lecę na przegląd i spokój . poza tym zatrzymali juz mnie na mieście , posłuchali jak ryczy, pokiwali głowami jak się dowiedzieli ze to 1,7 i tyle...

post-43881-0-72092400-1308780221_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wow ziom.. dawaj znać . ja w szczecinie latam mt, ale nie stać mnie na akrapy to kupiłem drugi zestaw na allegro i prułem u Bodka. Przeloty są mega głośne, alarmy w samochodach się załączją ale jak zabiorą dowód to zakładam oryginały lecę na przegląd i spokój . poza tym zatrzymali juz mnie na mieście , posłuchali jak ryczy, pokiwali głowami jak się dowiedzieli ze to 1,7 i tyle...

 

Jak latasz daj znać chętnie bardziej się przekonam że muszę go kupić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak latasz daj znać chętnie bardziej się przekonam że muszę go kupić ;)

tradycyjna środa na wałach.18.00 ale jak pogoda dopisze to latam cały dzień w pracy moto.tj ta środa. od piątku do niedzieli 1-3.07 jesteśmy z ekipą na spotkaniu moto koło Trzebiatowa. od 8.07 urlop w Zamościu to już lipa. lub daj znaka jak będziesz w szczecinie ( po południu) to wytargam z garażu gruza i zaryczę , poopowiadam....tel na prv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawozdanie z podróży i kilka danych statystycznych

 

 

 

 

 

Witam MT-kowców

 

Chciałem się podzielić wrażeniami z mojej ostatniej podróży i przy okazji przytoczyć kilka danych i spostrzeżeń dotyczących "naszego" moto.

 

Na przełomie maja i czerwca (8 dni) miałem niewątpliwą przyjemność zrobić "parę" kilometrów - w doborowym towarzystwie (trza przycukrować, bo może będzie to czytał ktoś z moich współpodróżników :rolleyes:) - po kawałku Europy. Plan podróży przewidywał następującą trasę:

dojazdówka autostradami z Wrocławia w okolice Stuttgartu (800 km) > przejazd przez Schwarzwald w okolice granicy francusko-niemiecko-szwajcarskiej > przejazd przez Francję wokół Szwajcarii i dalej przez Genewę w Alpy Francuskie > polatanie po francuskich górach > przejazd w ciągu 2 dni przez Szwajcarię > powrót przez Austrię do Wrocławia. Trasa planowana była na około 3300 km. Niestety pogoda pokrzyżowała nam plany: we Francji dopadło nas załamanie pogody więc musieliśmy zmienić plany i pojechaliśmy do Włoch (okolice jeziora Garda).

 

Tyle chwalenia się :biggrin:, teraz trochę faktów.

1. Całość trasy wyszła w sumie ponad 3800 km.

2. Łącznie blisko 1000 km przejechaliśmy w deszczu.

4. Należy zaprzeczyć (:rolleyes:), że motocykl MT-01 nie nadaje się do dalekich podróży. W ramach przygotowania go do podróży założyłem bagażnik Hepco&Becker'a i zakupiłem kufer SHAD 45 l. Bagażnik wymagał wzmocnienia górnego mocowania (zainteresowanym służę informacją jak tego dokonać) co pozwoliło przekroczyć śmieszną ładowność 5 kg. Dodatkowo zabrałem tankbag'a. W załączeniu zdjęcie sprzęta gotowego do drogi.

5. W trakcie podróży nowe opony Metzeler Roadtec Z8 Interact starły się po około 1 mm zarówno z przodu jak i na tyle.

6. Spostrzeżenia ze spalania:

- na autostradzie, przy równej jeździe około 150 km/h - 5.5 l

- na autostradzie przy 170-180 - 7 l

- w górach na drodze o dużej ilości winkli i dużej różnicy wysokości (sporo hamowania silnikiem) - momentami poniżej 5 l, a średnio lekko powyżej 5 l

tak więc nie ma tragedii

7. Mała szyba - na zdjęciu - jest rewelacyjna: najlepiej było to czuć przy dużych prędkościach. Jej wyprofilowanie jest perfekcyjne osłania ręce i korpus ciała. Nie sądziłem, że daje taki efekt.

8. MOTOCYKL PERFEKCYJNIE SPISUJE SIĘ NA WINKLACH. To była poezja ... Jedyne spostrzeżenie, że w najciaśniejsze zakręty należy wchodzić z zasadą przyspieszania w zakręcie

9. Siodło jest dość niewygodne - przy tych długich przelotach po 800-900 na dojazdach i 400 km w ciągu dnia tyłek bolał jak cho...a. Ale z drugiej strony może to normalne ...

10. Pierwszy raz w życiu jechałem (autostrada) z zatyczkami do uszu. POLECAM, ekstra sprawa

11. Zdarzyło nam się utknąć w korku w Genewie. A że kraj ten słynie z rygorystycznego przestrzegania prawa, staliśmy porządnie w korku, bez przeciskania się między autami. Jedynie moje MT było chłodzone powietrzem. No i motocykl zaczął się przegrzewać. Trzeba na to uważać !!!

 

Z pozostałych ciekawostek: w Polsce były upały, a my jechaliśmy momentami w śniegu i porywistym wietrze :mellow:

 

Jechałem w następującej grupie: Yamaha Fazer 1000, Honda Pan European, Honda Varadero, moje MT-01 i dołączył do nas kolega na Suzuki GSX-R

post-5990-0-53684800-1308978858_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Gratulację za ambitny wyjazd i świetny opis. Jeśli to możliwe to proszę o publikację większej ilości zdjęć. Pozdrawiam

 

Na życzenie załączam kilka zdjęć. Na jednym z nich widać stan motocykla po tygodniowych zmaganiach z pogodą i smarem łańcuchowym :biggrin:

post-5990-0-05215500-1309080958_thumb.jpg

post-5990-0-48804800-1309080995_thumb.jpg

post-5990-0-53168100-1309081005_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4. Należy zaprzeczyć (), że motocykl MT-01 nie nadaje się do dalekich podróży. W ramach przygotowania go do podróży założyłem bagażnik Hepco&Becker'a i zakupiłem kufer SHAD 45 l. Bagażnik wymagał wzmocnienia górnego mocowania (zainteresowanym służę informacją jak tego dokonać) co pozwoliło przekroczyć śmieszną ładowność 5 kg.

 

Raku,

 

Od jakiegoś czasu szukam informacji jak wzmocnić ten bagażnik. Przygotowuję się właśnie na dłuższy wypad w tym roku więc gdybyś mógł mi podpowiedzieć jak "poprawić" ten bagażnik to byłbym Ci niezmiernie wdzięczny.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak są dB kilery, wystarczy odkręcić 3 śrubki wyciągnąć i :):):) jest masakra przy odkręcaniu

 

Panowie, może coś o tym dokładniej powiedzieć? Gdzie tes śrubki od db killerów w Akrapach są?

 

Nie było pytania. Poszedłem do garażu, znalazłem trzy śrubki na Akrapie i operacja przebiegła pomyślnie. No i zmieniłem zdanie, że Akrapy są troszke przereklamowane...

 

P.S. Oczywiście nie mogłem tak siedzieć by nie sprawdzić jak to działa podczas jazdy. Wyczekałem jak tylko przestanie padać i pojechałem. Po 25 km wróciłem do domu z bólem głowy. dB killery założyłem na swoje miejsce. Moim zdaniem to już przesada (MT'ek ryczy jakby wcale nie miał wydechów), a i subiektywnie mam wrażenie jakby był nieco słabszy (choć nie wiem czy to możliwe).

Edytowane przez zsakul1978
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaraz po zakupie moto musiałem sprawdzić jak chodzi bez dB. Mała rundka 50km i rurki były już na swoim miejscu. A że lubie śmignąć sobie po 600km to bańke by mi chyba rozwaliło, ale jakiś zlocik w pobliżu czemu nie można pogrzmieć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi osobiście wydaje się, że brak kata nie powinien mieć raczej z tym nic wspólnego. Ale może się mylę.

U mnie też raz po raz strzeli, co zresztą bardzo lubie :) Przechodnie chyba nie :P

Edytowane przez BruusZX6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...