Skocz do zawartości

lukas220

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    YAMAHA MT-01 CARBON
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4034347

Informacje profilowe

  • Skąd
    okolice Rybnika

Osiągnięcia lukas220

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. W tym czasie lecę na Grossglockner w towarzystwie BT 1100. Chcesz się dołączyć?
  2. Witam szanownych kolegów! Mamy zimę, więc wracam do mojego pomysłu instalacji wskaźnika biegów. Zakupiłem wyświetlacz firmy Datatool Digi (190zł+wysyłka). Urządzenie prezentuje się nieźle. Posiada czujnik jasności i jest dobrze wykonany. Niestety nie udaje mi się zaprogramować więcej niż 2 biegów :( Może ktoś instalował taki czujnik lub zna kable ECU odpowiedzialne za neutral, obroty i prędkość? Z góry dzięki za pomoc
  3. Pisałem o tym parę wątków wcześniej-nie komentuję tego więcej... szkoda słów. Koledzy, mam pytanie. Czy ktoś instalował do MT 01 wskaźnik biegów? Jaki wybrać? Może GIPRO ( koszt około 380zł )? Tańsza opcja do DATA TOOL ( około 200zł ) Pozdrawiam
  4. Chyba ktoś ( a kto to już wiadomo ) zatęsknił za MT 01 ;) Ps Jak na VZR to oferta godna uwagi. http://allegro.pl/suzuki-m109r-vzr-m1800-boulevard-mt-01-i1820970515.html
  5. Rozumiem produkcję wielkoseryjna, ale żeby yamaha pozwoliła sobie na wydanie silnika z takimi rezerwami mocy? Ponad 30% więcej mocy i to bez doładowania to wielki wyczyn ;) Z drugiej strony seryjny VZR 1800 ( podobna pojemność, tylko silnik chłodzony cieczą ) robi seryjnie 125 koni
  6. Witam! Jot23, coś przeczy się Twoja wypowiedź. Według klasyfikacji SAE, podane wartości wskazują na przydatność oleju w danych temperaturach i tak 20w50 będzie dobry do typowo letnich temperatur-będzie wystarczająco gęsty w upalne dni (wartość 50), ale kosztem wysokiej gęstości przy niższych temperaturach (wartość 20) i to bez znaczenie czy będzie to pełny syntetyk czy olej mineralny! Dla naszego klimatu optymalny wybór to chyba 10w40, który jest bardziej rzadki w "letnie" temperatury oscylujące w okolicach 20 stopni (szczególnie w tym roku) Moje problemy z wyborem oleju do MTka, sprowadzają się bardziej do rodzaju oleju, bo wszystko wskazuje na to, że pełne syntetyki mają zły wpływ na ubciążone sprzęgło w naszych motorkach. Z koleji olej mineralny źle znosi skoki temperatur w nowoczesnych silnikach chłodzonych powietrzem. Nie przyjmuje też do wiadomości, że sprzegło w MT-01 po 20 000-25 000 km, może być do wymiany ( uwzględniając to, że w licznych przypadkach ślizgania sprzęgła, użytkownicy nie są temu winni i umią jeździć ) Więc jest to pewnie po częsci wina rodzaju oleju, delikatnego sprzęgła i stylu jazdy.
  7. Witam! Poczytaj post kolegi THOPETA... Po zalaniu Motula 7100 sprzegło ślizga. Osobiście wybiorę złoty środek i zaleję MOTULem 5100 10w40 półsyntetyk. Pewnie olej 20W40 jest bardziej gęsty, ale jeśli porównać temperatury powietrza w naszym kraju (szczególnie w ostatnim czasie) np. do Włoch czy Hiszpani, to trochę bardziej rzadki olej nie powienien zaszkodzić ;)
  8. Ale pełny czy połówka syntetyk? Dzwoniłem dziś do paru dilerów Yamahy na Śląsku i tak: -Moto Beskid Czechowice-Dziedzice zaleca olej 10W40 pełny syntetyk marka obojętna -Moto GP Katowice 10W40 połówka Yamalube lub castrol -V2 Opole 10W40 Yamalube też połówka Sam już nie wiem :( Najbardziej skłaniam się właśnie do tego Yamalube 10W40 lub 20W50 półsyntetyka. Do Yamahy BT 1100 Bulldog ( od nowości u mnie ) lałem po gwarancji Motula 5100 10w40 półsyntetyk i było idealnie. Przez okres gwarancyjny, lałem pełnego castrola i skrzynia trzaskała, a silnik chodził głośno na wolnych obrotach.
  9. Czyli temat jest poważny ;( W moim egz. mam przebieg 9000km i problem sprzęgła nie występuje. Niestety denerwuje mnie ten delikatny szum na niskich obrotac-może ten Mobil 15W50 synt. jest za rzadki do wolnoobrotowego Mt-01? Może zamówić Yamalube 20W50 półsyntetyczny? Link do sklepu http://www.olej-yamalube.pl/sklep/p413,yamalube-20w-50-polsyntetyczny-4-s-5l.html
  10. Witam! Mam pytanie, jaki olej lejecie do naszych MT? Instrukcja zaleca 20W40. Z tego co wiem, nie każdy olej nadaje się do sprzegła MT, które może ślizgać;( Na zachodnich forach, nie polecają syntetyków. U mnie serwis Yamahy Wrocław zalał Mobil 1 synt. 15W50, ale na wolnych obrotach słyszę delikatny szym. Byłem gotowy zakupić polecany Bel Ray 20W50 półsynt., ale ponoć firma te kończy sprzedaż w PL. Co radzicie? Może faktycznie nie przesłodzić i nalaż mu mineralnego castrola 20w40?
  11. Witam! Gratulację za ambitny wyjazd i świetny opis. Jeśli to możliwe to proszę o publikację większej ilości zdjęć. Pozdrawiam
  12. tym oto sposobem, przekonałeś mnie do zmiany koncepcji i zakupu akrapów. Przeróbka ori wyfuków zapewne jest skuteczna, ale często wyjeżdzam do Czech i Niemiec, a tam tłumaczenie nie pomaga;( Ps udało mi się zejść ze spalaniem poniżej 5,5 l ( jazda w grupie po czeskich zadupiach z Shadow 750 i VT 500 < 110 km/h )
  13. tym oto sposobem, przekonałeś mnie do zmiany koncepcji i zakupu akrapów. Przeróbka ori wyfuków zapewne jest skuteczna, ale często wyjeżdzam do Czech i Niemiec, a tam tłumaczenie nie pomaga;( Ps udał mi się zejść ze spalaniem poniżej 5,5 l ( jazda w grupie po czeskich zadupiach z Shadow 750 i VT 500 < 110 km/h )
  14. Witam! A czy w akrapach są dB kilery z możliwością wyciągania?
  15. Witam i pozdrawiam wszystkich właścicieli kultowego MT-01. Zapraszam do zobaczenia obecnego odcinka programu " UWAGA PIRAT " w TVN Turbo. Policjanci zatrzymują do kontroli MT'ka i zabierają dowód za zagłośne wydechy. Problem w tym, że to oryginalne akrapy, o czym informuje właściciel maszyny. Policjant robi oczy jak piłeczki do golfa i karze wkręcić moto na 4000 obr/min ( dobrze, że spojrzał wcześniej na obrotomierz, bo pewnie by kazał do 6000 lub 7000 obr ;) Wynik 102dB przy dopuszczalnych 96 dB. Nie pomaga tłumaczenie, ani informacja, że to 1,7 litra ( robi jeszcze większe oczy ) :) Zapewne misiak nie jest fanem motoryzacji a już napewno nie motocyklistą. Nie życzę takich policjantów-służbistów. Pamiętam, że miałem wiele sytuacji z moją byłą Yamahą BT 1100 Bulldog wyposażoną w "wolne" IXIL'e, kiedy Policjanci dawali sygnał, żebym mu dał w palnik i pięknie zagrał. Może na Śląsku mamy innych policjantów? ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...