Hun996 Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 Honda NR750 : silnik R4, 8 zaworów i 2 świece na 1 cylinder, obr. max 20 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 cd. dwa korbowody na każdy owalny tłok a silnik nie R4 tylko V4. Wyprodukowany w krótkiej serii jako pokaz możliwości firmy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 cześć!to ja mam małe i naiwne pytanie. słyszałem coś o tym iż zawory, lub popychacze wpadają w rezonans przy wyższych prędkościach obrotowych silnika. coś mi po głowie łazi, ze graniczne obroty wynosiły 16tyś, wiec jak możliwe jest kręcenie do ponad 22tysięcy? zieleń spowija ten zakątek mej wiedzy, wiec mnie uświadomcie :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 19 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2005 Motocykl: The Drysdale 990cc V8 Grand Prix Racebike Silnik - "8- pak":D 8 cylindrów w układzie V Czerwone pole - 20,600rpmObroty maks - 22,000 rpmMoc - 220kmmasa motocykla - 155kgmasa silnika - 52kgVmax - 360 km/h Do poniższych danych nie jestem pewnien bo brałem je z innej strony ale niewiem czy chodziło o o dokładnie ten motocykl: Ilość biegów - 6Zawory - 4 na cylinder Więcej info:http://www.22000rpm.com/bike.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 Zapodałem z tej stronki dzwięk tego silnika.Piękna symfonia przy niej Bethowen to pedał. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 Zapodałem z tej stronki dzwięk tego silnika. Możesz dać link bo ja niemoge jakoś znaleźć :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 Lucass poszło pocztą - odbieraj i delektuj się Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dabu Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 mógłbym też poprosić o ten link bo jestem ciekaw jak taka maszynka chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 dajcie link...bo tam nic nie ma a baaardzo chcialbym to zobaczyc...tzn uslyszec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 A mata :)http://home.mira.net/%7Eiwd/av/sound.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 a ja maja byc seryjen ale ten co podam to chyba niebardzo seryjny no ale mimo wszystko po wyjezidze z fabryki to juz ma tak moc maxymalna prz 52tyścch obrotów niewim od kond czerwone pole pewnie ok 70 maxymalny moęt od 2tyśęcy aha nazywa cię to MTT Y2K pewnie ktoś łyszał to ma silnik od helikoptera 320Km Eee ... czy mógłbyś to po polsku :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 20 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2005 moj bandziorno 400 kreci tylko do 15200:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 No tak.. motocykl... MTT Y2K to juz jest motocykl w dodatku dopuszczony do ruchu.. z silnikiem turbinowym. Moment 576Nm przy 2tys. i 320kucow przy 52tys. RPM. Jest to motocykl tyle ze piekielny :) Pozdro.. oto link do strony:http://www.scigacz.pl/Marine,Turbine,Techn...Y2K,02,931.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Wytłumaczcie mi jaka jest różnica w działaniu silnika odrzutowego jak w F 16, a turbiną gazową jak w MTT, bo na moje oko podobne to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 hmmmm oczuwiście turbina w f16 jest znacznie większa, a jej moc liczy się w tysiącach koni mechanicznych..... postaram się wytłumaczyć różnicę w budowie w bardzo prosty i uproszczony sposób. Otóż bierzemy silnik odrzutowy z F16 i z tyłu, tam gdzie wylatują gazy spalinowe umieszczamy turbinę (wiatrak) sprzęgnięty z kołami pojazdu. Gazy wylotowe silnika odrzutowego obracają ten "wiatrak" napędzając w ten sposób koła pojazu.......... tutaj mam link do samochdu napędzanego turbiną z odgłosem jej pracy: http://www.turbinecar.com/top.htm a tutaj bardzo ciekawe opracowanie dotyczące powyższego auta. i chociaż zapewnw turbina zamontowana w mtt y2k ma niewiele wspólnego z silnikiem tego auta (czyt. pochodzi bez większych przeróbek z helikoptera, a silnik samnochodu konstruowany był od podstaw) to myślę,że warto tam zajrzeć. format pdf. Pozdro [ Dopisane: 23-10-2005, 19:31 ]http://www.mt.com.pl/num/08_04/st.pdf [ Dopisane: 23-10-2005, 19:34 ]miłej lektury :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.