dziura Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 A rozważę przy okazji sezonu :) Fajnie, że ma dwa cylindry (a nie więcej), choć wielka szkoda że nie V, lubię charakterystykę pracy Vki. Dzięki czopom na wale korbowym przesuniętym względem siebie o 270 stopni silnik TDM zachowuje się (i brzmi :icon_mrgreen: ) jak "fałka". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Dzięki czopom na wale korbowym przesuniętym względem siebie o 270 stopni silnik TDM zachowuje się (i brzmi :icon_mrgreen: ) jak "fałka". Dokładnie. Po przesiadce na "prawdziwą" Vke nie widzę większych różnic. No może jedną, Jednak silnik w Multinie pracuje nieco kulturalniej. :biggrin: Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekTOS Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 To zależy w czym lepszy.... Generalnie w terenie lepsza AT a na asfaltach lepszy TA. Ja jakieś ponad pół roku temu byłem napalony na motocykl typu TA. Przejechałem się trampkiem i..... ... mi przeszło :wink: Ja też się napaliłem, ale na Varadero, tylko przeraża mnie spalanie. Z drugiej strony niedaleka jest AT, a zaraz po niej Transalp, tylko coś mało mocy (w transalpie) na dwie osoby plus bagaż plus dużo kilometrów.. Do tej pory jeżdżę VT750 (66KM) i nawet po przesiadce do mojego auta czuję niedosyt :banghead: Poza tym Transalp w porównaniu z Varadero, czy AT jest jakiś taki mały, choć dla mnie wygodny (191cm) :) (dziś nabawiłem się bólu siedzenia na cieniu..) niestety chęć na TA też mi przeszła po przejechaniu salonówką tylny cylinder ładnie dogrzewał mi nogi, a pasażerka była szczęśliwa że wydech grzeje jej dupsko podczas jazdy próbnej było ok 10-15st C więc może było to wówczas fajne ale latem nie bardzo sobie wyobrażam no i rzecz bardzo subiektywna ale gang z tłumika zdecydowanie nie w moim guście poza tym motocykl bardzo łatwy i lekki w prowadzeniu Chodzi mi głównie o przyśpieszenie wygodę a terenie i wychodzi na to że w każdej z tych kategorii wygrywa AT . Jedynym atutem (dla mnie) jest porównywanie Afryki i Trampka jest wiek , chociaż a Afryk nie patrzy się na wiek . Reasumując mamy do wyboru np : Afryke RD04 z 1992 roku za 10 tys Transalpa z 2001 roku za 10 tys I co wybieracie ? .Myślałem że ze względu na wiek wolał bym Trampka ale miałem okazje się nim przejechać i tak jak piszecie motor jest troche nudny , przewidywalny w terenie nie ma za bardzo zabawy :rolleyes: Jak dla mnie strasza Afryka :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 (..) Afryke RD04 z 1992 roku za 10 tys (..) Jak dla mnie strasza Afryka :notworthy: Zapoznaj sie jeszcze z rd03 - moze to byc nawet lepszy wybor niz rd04.. (i tanszy) Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Reasumując mamy do wyboru np : Afryke RD04 z 1992 roku za 10 tys Transalpa z 2001 roku za 10 tys kupujemy rd04 za 6kzł :bigrazz: wiem, że africa to dobry sprzęt ale ludzie poszaleli - zarówno Ci którzy wołają tyle za 20sto letni sprzęt jak i Ci, którzy płacą za nie taką kasę Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekTOS Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 kupujemy rd04 za 6kzł :bigrazz: wiem, że africa to dobry sprzęt ale ludzie poszaleli - zarówno Ci którzy wołają tyle za 20sto letni sprzęt jak i Ci, którzy płacą za nie taką kasę Będzie AT na wiosnę to się pochwalę :buttrock: Zgadzam się z Tobą tym bardziej że chce sam kupić a ludzie z cenami trochę przeginają , już nie mówiąc o nowszej np 00/01 rok wołają po 16-18 tys :icon_rolleyes: Dlatego przykłądową cenę dałem 10 tys :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurbassteck Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgadzam się z Tobą tym bardziej że chce sam kupić a ludzie z cenami trochę przeginają , już nie mówiąc o nowszej np 00/01 rok wołają po 16-18 tys :icon_rolleyes: Dlatego przykładową cenę dałem 10 tys :icon_biggrin: W AT płacisz za niezawodność i legendę :) A swoją drogą za tą samą cenę jaką dasz za AT z początku lat 90tych, możesz kupić VT750 z pierwszej połowy lat 80tych, więc nie jest tak źle :) Cytuj www.jerzysowajr.weebly.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotnik Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Ja też się napaliłem, ale na Varadero, tylko przeraża mnie spalanie. Z drugiej strony niedaleka jest AT, a zaraz po niej Transalp, tylko coś mało mocy (w transalpie) na dwie osoby plus bagaż plus dużo kilometrów.. Do tej pory jeżdżę VT750 (66KM) i nawet po przesiadce do mojego auta czuję niedosyt :banghead: Poza tym Transalp w porównaniu z Varadero, czy AT jest jakiś taki mały, choć dla mnie wygodny (191cm) :) (dziś nabawiłem się bólu siedzenia na cieniu..) Varadero pali dużo tym co go nie mają, Na Trampku przy swoim wzroście będziesz wygladał jak na kocie. Mam Varadero ale juz na wtrysku i przy spokojnej jeżdzie jestem w stanie zejść poniżej 5l/100km. Normalna jazda z trzema kuframi, namiotem i moimi 100kg to spalanie wychodzi 6 l/100km. Czy to dużo? Gażnikowe Varadero pali więcej. Komfort nieporównywalny do mniejszych motocykli AT czy TA uwzględniając oczywiście wzrost 191cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurbassteck Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 (edytowane) Na Trampku przy swoim wzroście będziesz wygladał jak na kocie. Mam Varadero ale juz na wtrysku i przy spokojnej jeżdzie jestem w stanie zejść poniżej 5l/100km. Normalna jazda z trzema kuframi, namiotem i moimi 100kg to spalanie wychodzi 6 l/100km. Czy to dużo? Gażnikowe Varadero pali więcej. Komfort nieporównywalny do mniejszych motocykli AT czy TA uwzględniając oczywiście wzrost 191cm Już zauważyłem, że na większości motocykli wyglądam jak na kocie, albo na ośle :) ale to mi nie przeszkadza, kwestia wygody, a tu już mogę pomarudzić.. Co do wtrysku w Varadero, to od którego roku został wprowadzony? bo chcę przeznaczyć max 11000zł w nowym sezonie, o ile sprzedam cienia. A do spalania, to moja VT750 pali średnio 4,5, więc 6 to prawie jak mój samochód :) a wg mnie, motocykl nie powinien palić więcej od auta. Edytowane 24 Listopada 2010 przez jurbassteck Cytuj www.jerzysowajr.weebly.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Co do wtrysku w Varadero, to od którego roku został wprowadzony? Od 2003, wersja SD02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurbassteck Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Od 2003, wersja SD02 Czyli tak, czy siak Varadero odpadnie. :( Cytuj www.jerzysowajr.weebly.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 To najkonkretniejszy z tematów dotyczących Transalpa jaki udało mi się znaleźć na forum więc spróbuję rozwiać moje wątpliwości właśnie tutaj. Od roku chodzę mocno napalony na Trampa 650. Właściwie chodziłem, bo w zeszły weekend miałem okazję się przejechać i jestem mocno zawiedziony. O ile jestem w stanie przeboleć małą moc, czego byłem świadomy i dość wysokie siodło (myślałem, że jednak będzie niższy -> przy moim 173 w kapeluszu sięgam do ziemi na palcach) o tyle jestem najbardziej zawiedziony prowadzeniem tj. mocne nurkowanie przy hamowaniu, prowadzi się jak .... tapczan ? Czułem się bardzo niepewnie. Tutaj pojawia się moje pytanie, czy starszy model trampka lub może inny motocykl spełni moje wymagania tj. wygodny w trasie z dwoma osobami i bagażami, przy tym niezbyt wysoki i ciężki, dobrze prowadzący się na szosie i pozwalający zjechać na szutry ? Hmm, przeczytałem to co napisałem i chyba wymagam zbyt dużo od jednego motocykla :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Tutaj pojawia się moje pytanie, czy starszy model trampka lub może inny motocykl spełni moje wymagania tj. wygodny w trasie z dwoma osobami i bagażami, przy tym niezbyt wysoki i ciężki, dobrze prowadzący się na szosie i pozwalający zjechać na szutry ? Hmm, przeczytałem to co napisałem i chyba wymagam zbyt dużo od jednego motocykla :) może nie, tylko marka nie ta... zaproponowałbym rozważenie bmw f800gs, ewentualnie z obniżonym siodłem (opcja fabryczna). z tym zastrzeżeniem, że to nie ten pułap cenowy, co trampek. z góry zaznaczam, że nie posiadam - opieram się zasadniczo na opiniach i testachprzy tym jest bardziej asfaltowy niż trampek (twardość zawieszenia), za to zdecydowanie bardziej szutrowy niż np. bieliźniany tiger 800 czy trampek 700, które raczej są konkurencją dla v-stromajsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Niestety stać mnie co najwyżej na pół takiej beemki. Budżet max 12-13 tys, najchętniej jednak kupiłbym coś do 10 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 (edytowane) Nie da się jakoś zminimalizować tego nurkowania?P.S. V-stroma 650 miałem , dla mnie bomba,fajny motocykl :) Edytowane 9 Września 2013 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.