Enduroboj. Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 1. Ja polecam opone o szerokości 110 to takie optimum do motocykla o takiej mocy nie muli a przyczepność jak najbardziej wporządku. Ja latalem na kendach track master. Dobry stosunek jakości do ceny: kosztuje okolo 167-180zł2. Może wystarczy regulacja obrotów jeżeli masz gaźnik podciśnieniowy to po prawej stronie masz takie pokrętło idące w dół do regulacji położenia przepustnicy.3, 5, 6 W tak młodym egzemplarzy nie powinno nic sie dziać z tą śróbką aczkolwiek uszczelka dekla bocznego to koszt 20zł a masz 100% pewności. Co do napedu to DID jak najbardziej na tak, jezeli nie szukasz na siłe oszczedności to bierz droższy, firmowy i sprawdzony napęd. Co do rozrządu to radził bym zajrzeć koszt też jakiś tragiczny nie jest a porządnie przygotowany sprzęt to pełnia sukcesu, co z tego ze ma buta, buta bedzie mial az do momentu kiedy rozrzad strzeli i narobi ambarasu który zakończy sie kapitalnym remontem silnika. Polecał bym wymiane rozrządu, oleju z filtrem i regulacje zaworów, ewentualne czyszczenie gaźnika i jeżeli moto tego wymaga to wymiany napędu, wtedy będziesz miał pewność i przy odpukać jakiejś awari nie bedziesz sobie pluł w brode ze chciales zaoszczedzic a teraz masz kilka razy wieksze koszta.6. Co do spalania w terenie to jak najbardziej norma, 4-5l mozna osiagnac w trasie na asfalcie jadąc na równych obrotach z umiarkowaną prędkością. To by było tyle ode mnie. Pozdroooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Ja sie moge wypowiedzieć co do opon 110 jak najbardziej :icon_razz: też mam w CR kendy trak i sie super sprawuje naprawde opłaca się założyc te oponki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr350adek Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Hej, dzięki bardzo za odpowiedź Z tym przeglądem i wymianą pewnie masz racje, teraz tylko odłożyc kaskę i nei ma co oszczędzać żeby później nie płakać :) Jeszcze raz Dzięki i Pozdrawiam :notworthy: :clap: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 witam stalem sie tez posiadaczem suzuki dr 350 mozecie mi pomoc i powiedziec jaki to jest model mojej dr ?http://bikepics.com/members/zysio/p3/ mi sie widzi ze to jest S ale nie jestem do konca pewien i jak mogl bym sie dowiedziec to jakie maja byc luzy zaworowe pozdrawiam :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Bez upside'ow, tak wiec pewnie nie posiada systemu od wysokosci => to nie SHC. Ma kopke wiec moze to byc S. Rok rowniez wskazuje na ta wersje.. Pytanie tylko czy ma dodatkowo rozrusznik?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 witam stalem sie tez posiadaczem suzuki dr 350 mozecie mi pomoc i powiedziec jaki to jest model mojej dr ?http://bikepics.com/members/zysio/p3/ mi sie widzi ze to jest S ale nie jestem do konca pewien i jak mogl bym sie dowiedziec to jakie maja byc luzy zaworowe pozdrawiam :) to jest wersja S, wiem bo mam taką sama (też 1993) :eek: luzy:-zawory ssące: 0.05 – 0.10 mm-zawory wydechowe: 0.10 – 0.15 na przyszłość: http://www.satfilm.pl/~dr350/ :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 dzieki za info pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antoś Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Witam! Mam pytanie ile około kosztuje regeneracja głowicy i wałka (wiem że zależy to od stanu ale tak mniej wiecej ;p) Bo właśnie oddałem swoją i czekam na odpowiedź co do kosztów naprawy. Oczywiście do dr 350 ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Witam! Mam pytanie ile około kosztuje regeneracja głowicy i wałka (wiem że zależy to od stanu ale tak mniej wiecej ;p) Bo właśnie oddałem swoją i czekam na odpowiedź co do kosztów naprawy. Oczywiście do dr 350 ;P Regeneracja wałka rozrządu kosztuje około 170 zł + 2 dźwigienki zaworowe około 80zł. A co do głowicy to nie wiem ale może inni co robili już remonty to ci powiedzą.Pozdrawiam Marko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunogrande Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Kuźwa mać, temat śrubki od biegów powraca jak sranie po kiepskim kebabie.Odkręciłem dekiel, żeby sprawdzić stan śruby, a ta szmata znowu w misce olejowej.Po wyjęciu skręciłem na paten do śrub, ale mam wrażenie, że teraz automat od biegów kiepsko działa (jeszcze nie odpalałem, próby na sucho), z jaką siłą dokręcaliście tą śrubę ???? i czy siła dokręcenia miała wpływ na pracę mechanizmu ?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Kuźwa mać, temat śrubki od biegów powraca jak sranie po kiepskim kebabie.Odkręciłem dekiel, żeby sprawdzić stan śruby, a ta szmata znowu w misce olejowej.Po wyjęciu skręciłem na paten do śrub, ale mam wrażenie, że teraz automat od biegów kiepsko działa (jeszcze nie odpalałem, próby na sucho), z jaką siłą dokręcaliście tą śrubę ???? i czy siła dokręcenia miała wpływ na pracę mechanizmu ?Pozdrawiam Nie ma wpływu, ale automat po dokręceniu chodzi bardziej pprecyzyjnie, ale ciężej fakt. Dlatego na sucho mogłeś mieć wrażenie jakby coś nie grało. Ja dokręcałem tak jak pasowało. Mam czucie w łapach już do śrub. Ważne żeby to wszystko dobrze odtłuścić przed nałożeniem kleju na śrubę. Ja używałem preparatu do hamulców z Liqui Moly za 15zł 500ml w sprayu. Bo wtedy klej lepiej trzyma. Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 ZNOWU P.....ONE SHC.Powstal nowy watek dotyczacy problemow z systemem SHC, dlatego odswiezam temat tutaj i prosze o porade lub ewentualne wskazowki. Mam motorek z zamontowanym SHC, oczywiscie system nie dziala:/ Motocykl siedzi baaardzo nisko, nie dosc ze smiesznie to wyglada to prowadzi sie fatalnie. Wiem ze jedynym i uslusznym rozwiazaniem bedzie wywalenie calego ustrojstwa, ale moze jednak ktos ma patenty na jakas naprawe. Ja poradzilem sobie z "niska dupa" w ten sposob ze dalem krotsze dwigienki zawieszenia (co podwyzszylo mocowanie amora, czyli tez calego tylu). Wysokosc jest juz satysfakcjonujaca dla mnie, tyle ze z kolei przod pozostal bez zmian- bardzo nisko (przy skokach przesadnie nurkuje a dupa katapultuje) Pomyslalem sobie zeby uniesc motocykl maxymalnie na lewarku, a nastepnie zalac olejem...i zaslepic lagi srubami. W ten sposob olej nie bedzie sie cofal do zepsutego tloka shc. Jak myslicie dobrze kombinuje? tylko ile nalac tego oleju? Rowno z otworami? Ktos juz tutaj wspominal ze ma zaslepiony uklad- prosze o pare zdan czy to pomoglo(moze fotke), czy przod nie jest zbyt nisko, gdzie dokladnie jest zaslepione itp?Z gory wielkie dzieki za odpowiedz! --------------Pozdrawiam!Pawełhttp://mxfoto.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunogrande Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 (edytowane) Nie ma wpływu, ale automat po dokręceniu chodzi bardziej pprecyzyjnie, ale ciężej fakt. Dlatego na sucho mogłeś mieć wrażenie jakby coś nie grało. Ja dokręcałem tak jak pasowało. Mam czucie w łapach już do śrub. Ważne żeby to wszystko dobrze odtłuścić przed nałożeniem kleju na śrubę. Ja używałem preparatu do hamulców z Liqui Moly za 15zł 500ml w sprayu. Bo wtedy klej lepiej trzyma. Dzięki :flesje: właśnie poskładałem, odpaliłem, pojechałem i ........ skrzynia działa jak malinka :icon_mrgreen: a już byłem mocno zniechęcony Edytowane 21 Kwietnia 2008 przez brunogrande Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 WitamPanowie czy ktoś z was kupował ostatnio tarcze hamulcową do dr, bo moja ma 3,1mm grubości i nie wiem czy zmieniać tylko klocki na nowe czy tarcze tez. Ile kosztuje używka jakaś w dobrym stanie no i co lepiej używkę czy nowa. Z tego co widziałem to nowe tylko EBC. Jak myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 WitamPanowie czy ktoś z was kupował ostatnio tarcze hamulcową do dr, bo moja ma 3,1mm grubości i nie wiem czy zmieniać tylko klocki na nowe czy tarcze tez. Ile kosztuje używka jakaś w dobrym stanie no i co lepiej używkę czy nowa. Z tego co widziałem to nowe tylko EBC. Jak myślicie? Ma hamulcach nie oszczędzaj! Kup nową tarcze hamulcową, zdrowie masz cenniejsze niż okrągły kawałek blachy. Na tarczy poszukaj napisu z minimalną grubością.Minimum to chyba 4 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.