Skocz do zawartości

P@welek

Forumowicze
  • Postów

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O P@welek

  • Urodziny 01/02/1982

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki DR350
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3030179
  • Strona www
    http://plfoto.com/143534/autor.html

Informacje profilowe

  • Skąd
    wielkopolska

Osiągnięcia P@welek

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Witam! Pisalem juz tutaj wczesniej o tym, ale zdaje sie ze przeterminowaly sie linki, nie kazdy ma cierpliwosc sie tam dokopac, opowiadam zatem jeszcze raz. Tutaj macie wrzucone na szybko fotki z wakacyjnej wyprawy, gdzie mozecie sobie zobaczyc jak wyglada moja ex DR-a w blotnikami od RMZ 250/450. http://quadyzawieja.pl/moje_pliki/mxfoto/gallery/sleza/ Przedni blotnik pasuje bez zadnego problemu praktycznie od kazdego crossa, z tylnym trzeba troche porzezbic (wyzynarka, opalarka, szlifierka katowa-giecie, ciecie, wyginanie), ale za to w DRce odkrecilem jedynie tylny stelaz i obylo sie bez ciecia ramy. Tak jak ktos wspominal blotnik konczy sie na wysokosci airboxu (az tak trzeba go przyciac), dlatego niezbedne jest zamaskowanie wszystkiego co ponizej. Swietnie sprawdza sie w tym celu przynitowany do konca blotnika sztywny, gumowy chlapacz od ciezarowki, przyczepy, czy jak w moim przypadku od Jawy 350;) Dzieki temu mamy czysciutki airbox i kartery, a gladkie polaczenie sprawia ze bloto sie go nie ima;) Na koniec przymocowalem spoiler pod rejestracje z lampa (lepiej kupic cos lepszego i z homologacja- bo ten moj troche kiepsko swieci) Na tych fotkach zamontowane na wersji SHC- w ktorej owy shc niestety padl. Obecnie mam te blotniki zamontowane w normalnej wersji S i prezentuje sie lepiej. Uwazam ze Dr-ka wyglada z nimi mlodziej i zgrabniej. Dla dopelnienia calosci przydalaby sie jeszcze ladna okleieina na te blotniki, nowe siodlo i jakas nowoczesniejsza lampa przednia- oto pare sposobow na odmlodzenie o dobre 10 lat:) Ale i tak pamietajcie ze najwazniejsze by siliniczek rowno tykal i dawal rade w terenie. A to czy wyglada jak kanciak, kloc czy stwor z przeszlosci to juz malo istotne:) Aha- blotniki i spoiler Polisport- kupiony w Mieloch motocykle (o ile dobrze pamietam calosc zamknela sie w 200zl z przesylka) pozdr
  2. Witam! Wie ktoś może czy ogólnodostępne okleiny Blackbird do DR350 pasują na akcesoryjny duży bak Acerbis?
  3. Mam u siebie 13/47. Motor ma petarde duuuzo wieksza (w porownaniu do np. 15/41), ale uwazam ze powyzej tego to juz przesada, bo: -praktycznie non stop wahlujesz biegami (nawet wtedy gdzie predzej wystarczylo tylko odkrecic gaz) -brak mu elastycznosci -(np. zapomnij o spokojnym przedudnieniu na niskim biegu przez teren bagnisty- jak nie dusisz to stoisz, a jak dusisz to natychmiast zrywa przyczepnosc i momentalnie sie zakopujesz) -predkosc max. spadla do ok. 110km/h i praktycznie non stop niezdrowe chyba dla DR-y wysokie obroty w okolicach czerwonego pola. -zdaje sie ze przy 52z musisz zdemontowac prowadnice lancucha bo sie zebata nie miesci - gdy lancuch sie wyciagnie spada bez tego momentalnie- kumplowi lancuch narobil w ten sposob niezlego bigosu. Tez wykazywalem hura optymizm przy zmianie napedu, nawet wydawalo mi sie ze to 47 to malo, bo lubie gumy, swiganie tylem, i kopanie ziemi na kazdym biegu, ale nie jak ma sie to do codziennego endurowania, a nawet czasem przeszkadza;) Aha- moze ktos wypowiedziec sie odnosnie regulacji zawieszenia w DR-ce? Wiem ze mozna regulowac twardosc, wysokosc, dobicie, ale gdzie i jak? (chodzi o klasyczne zawieszenie)
  4. Witam! Szybkie pytanko Panowie (i Panie). W jaki sposob zamontowac szybko i sprawanie nowe oslony przednich lag? Przyznam szczerze ze mialem do tej pory do czynienia tylko z wersjami shc i nie mam zielonego pojecia. Owa wymiana to tylko kosmetyka- zawieszenie sprawne i szczelne- tylko kolor nie ten;) Aha-bylbym tez wdzieczny gdby ktos podal mi srednice owych oslon. Z gory dziekuje! Pozdrawiam! pawel mxfoto.pl
  5. Może dluższe dźwigienki mocyjące tylny amortyzator? Ja mam u siebie podwyższoną DeeRe w ten sposób (tzn. krótsze dźwigenki) -więc myślę że obniżyć motorek tak się da. Jeśli ktoś nie wie o jakie dźwigienki mi chodzi oto linki: http://koubalink.com/drinstall.html http://www.geocities.com/just4suzzy/link.html . Wykręciłem stare i ślusarz za flaszkę dorobił mi niemal identyczne tylko krótsze. Można też pobawić się siodłem (tzn. cieńsza gąbka). Pozdrawiam! Pawel
  6. Witam! Nie wiem czy bylo, czy nie, ale zapytuje doswiadczonych forumowiczow: czy GARMIN QUEST nada sie na zamocowanie na motocyklu enduro? Jak sie to to sprawdza? Czy faktycznie jest wstrzaso i wodo odporny? Znalazlem na allegro kilka po wrecz rewelacyjnej cenie i tak sie zastanawiam czy by nie sporobowac z tym zabawy : http://www.allegro.pl/item412614154_garmin...amochod_wow.htm
  7. Witam! Moglby mi ktos poradzic cos odnosnie przedniego zawieszenia upside down w DRce? Wiem ze to strraszne ustrojtwo(ciezkie jak diabli) i wogole nigdy wiecej. Ale do rzeczy- system SHC byl juz padniety od kad ja mam. Dupa jest podniesiona nieznacznie na dzwigienkach kouba links, a przednie zawieszenie jest zaslepione i zalane po same korki olejem. Niby dziala, ale z przodem jest fatalnie! Poradzcie czy mozna jakos sztucznie podniesc przodek tak zeby przeswit miedzy kolem a blotnikiem byl wiekszy? Smiesznie to wyglada, a praktycznie kazdy wyskok konczy sie duuzym nurem i proba katapultowania mnie z siodla. Do czasu myslalem ze ten typ tak ma, ale po ostatniej jezdzie na "zwyklej" DR 350 S stwierdzilem ze to massakra. Moja SHC na nowym tloku rozwierconym do 440 praktycznie wogole nie idzie z gazu na gume! Tak nisko siedzi na tych upsach i tak ciezkie jest to gowno! (w przeciwienstwie do wspomnianej wczesniej -eSki ktora smiga na jednym kole az milo) Lagi sa wkrecone na maksa w polke, od dolu ustawione jest na hard. Nie wiem czy mozna jakos podniesc przednie zawieszenia? Poradzcie cos... Z gory dzieki! Pozdrawiam! Paweł
  8. ZNOWU P.....ONE SHC. Powstal nowy watek dotyczacy problemow z systemem SHC, dlatego odswiezam temat tutaj i prosze o porade lub ewentualne wskazowki. Mam motorek z zamontowanym SHC, oczywiscie system nie dziala:/ Motocykl siedzi baaardzo nisko, nie dosc ze smiesznie to wyglada to prowadzi sie fatalnie. Wiem ze jedynym i uslusznym rozwiazaniem bedzie wywalenie calego ustrojstwa, ale moze jednak ktos ma patenty na jakas naprawe. Ja poradzilem sobie z "niska dupa" w ten sposob ze dalem krotsze dwigienki zawieszenia (co podwyzszylo mocowanie amora, czyli tez calego tylu). Wysokosc jest juz satysfakcjonujaca dla mnie, tyle ze z kolei przod pozostal bez zmian- bardzo nisko (przy skokach przesadnie nurkuje a dupa katapultuje) Pomyslalem sobie zeby uniesc motocykl maxymalnie na lewarku, a nastepnie zalac olejem...i zaslepic lagi srubami. W ten sposob olej nie bedzie sie cofal do zepsutego tloka shc. Jak myslicie dobrze kombinuje? tylko ile nalac tego oleju? Rowno z otworami? Ktos juz tutaj wspominal ze ma zaslepiony uklad- prosze o pare zdan czy to pomoglo(moze fotke), czy przod nie jest zbyt nisko, gdzie dokladnie jest zaslepione itp? Z gory wielkie dzieki za odpowiedz! -------------- Pozdrawiam! Paweł http://mxfoto.pl
  9. zapraszam do swojego portfolio z brudnymi fotkami. W dziale "news" bede wrzucal fotki z naszych wypraw enduro. http://mxfoto.pl/
  10. Witam! Ja mam ten drugi gaznik (z pojedyncza a nie podwojna linka) i tez mam straszne problemy z odpalaniem (dla porownania mam moto kumpla i brata, wiec na bank nie jest to spowodowane nieumiejetnym kopaniem) Nie wiem czy to wina owego nieoryginalnego gaznika, zlej regulacji i ustawien czy tez moze wina lezy gdzies indziej. Moze ktos z forumowiczow jest obeznany w tym temacie i podpowie jakie myki moga byc spowodowane uzytkowaniem tego gaznika (wsumie sprawa tyczy sie tylko odpalania,bo potem chodzi ladnie, a! no i na ssaniu strrasznie wyje). Co do innych przyczyn moze byc to spowodowane elektryka, tak jak Urbam wspominal (btw. NGK Platinum Power -mozesz kolego podac dokladny kod tej swiecy do DR-ki). Zauwazylem tez ze modol zaplonowy cdi mam na 11 przewodow, a z silnika wychodzi jak byk 13! Wiem ze sa takie i takie... jak myslicie moze to miec wplyw jakis? Z gory dzieki za (p)odpowiedzi! Pozdrawiam! Paweł
  11. Witam! Jesli komus sie cos spodoba, to wyrazam zgode na wykorzystanie przez forumowiczow moich fotek w celu upiekszenia sobie pulpitu:) Niebawem bedzie w tym miejscu stronka z moimi brudnymi fotkami, poki co internetowa galeryjka foto. Jak wam sie podobaja?:icon_mrgreen: Pozdr!
  12. Jesli chodzi o slizg to na bank tylko i wylacznie w salonie suzuki. Dosyc intestywnie szukalem i probowalem dopasowywac swojego czasu wszystkie zamienniki. Zadne ufo-ki, acerbisy i inne takie tam akcesoryjne. Pozostal mi tylko Mieloch motocykle. Dosyc drogo-ok 150 zl , w dodatku dluuugo na niego czekalem (nie wiem..z Japoni go sciagali czy co;) ) Jesli chodzi o lozyska-w wachaczu akurat nie wymienialem poki co, ale mysle ze bedzie podbnie jak np. z lozyskami do kol. Wybijasz spisujesz numer, albo bierzesz to lozysko do pierwszego lepszego sklepu z lozyskami. Dostaniesz od reki, w dodatku za przywoite pieniadze. Jak ktos zna numer to niech zapoda (tak jak to bylo w przypadku lozysk do kol. Ja przypominam sie z pytaniem o o tych gumowych pierdolnikach w kole tylnym (sprzeglo flex? tak to sie nazywa?). Gdzie to dostane, po ile i czemu tak drogo? Pozdr.
  13. apropos... wymienial ktos kiedys to ustrojstwo? Chyba bedzie mnie to czekac niebawem bo guma juz powycierana, tak wiec pytam jak z dostepnoscia? Jak z cena? Pewnie tylko oryginal idzie dostac? Pozdr!
  14. Witam! Mam podobny problem co wiekszosc poprzednikow, dlugie przejazdy na stojaco strrasznie mecza kregoslup i dupsko. Pozycja jest niekomfortowa. Podczas jednej z gleb kiera ulegla malemu przekrzywieniu, wiec jest okazja by wymienic ja na nowa. Myslalem o wysokiej kierownicy WRP: http://www.motox.com.pl/sklep/product_info...roducts_id=1295 Cena nie jest powalajaca, a i jakosc zdecydowanie lepsza niz kolorowe chinczyki sprzedawane masowo na allegro. Do tej pory myslalem ze wysoka kierownica zalatwi sprawe, ale teraz zrobiliscie mi tym tematem maly metlik w glowie:) Sugerujecie ze lepiej(wygodniej?) kupic niska (ew. srednia) kiere i do tego kilku centymetrowe dystanse podwyzszajace? Boje sie tez ze ta wysoka kiera WRP bedzie przesadnie wysoka i powyginana jak w bmx-ie;) co chyba przy ostrzejszej jezdzie terenowej nie pomaga. Poradzcie cos. Mial ktos stycznosc z ta wysoka kierownica WRP? Daje rade? Czy lepiej niska+dystanse? Z gory dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam!
  15. Wielkie dzieki chlopaki! Mam nadzieje ze 110 ogniw wystarczy. pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...