Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

To kup sobie katalog larssona. W tym katalogu są takie osłony ramy do DR350 w kolorze białym lub czarnym. Cena to około 70 zł za komplet. Pzdr

 

Weż mi zeskanuj te strone z tymi osłonami bo sam chciałem ja kupić! a nie idzie dostać!! Powiedz skąd wziąć taki katalog larssona!

 

Pozdro

urban

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos jeszcze z plastikow,bajerow idzie dostac do DRy w tym katalogu??

Nie, ale widziałem gdzieś osłony goleni acerebis'a do DR350 S, ta z prawej osłaniała tez przednią tarcze hamulcową.

 

Weż mi zeskanuj te strone z tymi osłonami bo sam chciałem ja kupić! a nie idzie dostać!!

 

Katalog mam z 2006 ale wszystko jest aktualne: http://www.bikepics.com/pictures/1085809/

 

Powiedz skąd wziąć taki katalog larssona!!

Katalog larssona zamów na stronie: http://www.larsson.pl/nuke/html/modules.php?name=Zamowienie

Edytowane przez .:Paweł:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, ale widziałem gdzieś osłony goleni acerebis'a do DR350 S, ta z prawej osłaniała tez przednią tarcze hamulcową.

Katalog mam z 2006 ale wszystko jest aktualne: http://www.bikepics.com/pictures/1085809/

Katalog larssona zamów na stronie: http://www.larsson.pl/nuke/html/modules.php?name=Zamowienie

 

No miałeś rację! Poszperałem w katalogu elektronicznym (wkońcu to samo co książka) i znalazłem te osłony. Zamówiłem właśnie ostatnią sztukę z 4 magazynów w kolorze czarnym za 69zł, no do tego zaraz dwie klamki. Czekam na przesyłkę. Z tego co wiem pisało towar na specjalne zamówienie, czyli jak ktoś chętny dzwonić do larssona i moze sciągną od producenta. Mi sie udało:) :clap: Chociaż rama lekko dostała od buta a szkoda;/

 

Pozdrawiam :banghead:

urban :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mały problem z DR-ką , może już ktoś miał coś takiego : podczas jazdy gaśnie mi silnik. Po zatrzymaniu muszę wyłączyć i włączyć stacyjkę. Po tym odpala od razu. Spróbowałem podczas jazdy, przy zdychającym silniku włączyć i wyłączyć stacyjkę i pomogło. Wygląda na elektrykę. Wczoraj zdechł mi 5 razy i zaczęło mnie to denerwować, bo nie mam startera. Takie akcje dzieją się tylko podczas deszczu, a wczoraj dodatkowo był jeszcze śnieg i sól :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mały problem z DR-ką , może już ktoś miał coś takiego : podczas jazdy gaśnie mi silnik. Po zatrzymaniu muszę wyłączyć i włączyć stacyjkę. Po tym odpala od razu. Spróbowałem podczas jazdy, przy zdychającym silniku włączyć i wyłączyć stacyjkę i pomogło. Wygląda na elektrykę. Wczoraj zdechł mi 5 razy i zaczęło mnie to denerwować, bo nie mam startera. Takie akcje dzieją się tylko podczas deszczu, a wczoraj dodatkowo był jeszcze śnieg i sól :(

 

Hej

 

Jak byk "masuje Ci się cewka". Zdejmij osłonę lampy i przyjrzyj się wiązce przewodów elektrycznych idących do zegarów. Zobaczysz tam pojedynczy czarny przewód, który łączy się z drugim czarnym przewodem. Rozłącz go, tryśnij kontaktem, złącz ponownie, sprawdź czy nie jest przetarty, czy nigdzie nie styka się gołym metalem z ramą.

 

To właśnie ten przewód odpowiada za "gaszenie" silnika - on zeruje cewkę.

 

Większość przewodów idących do zegarów jest spięta w dwóch dużych wiązkach. Ten znajdziesz bez problemu bo on nie idzie w tych wiązkach , tylko idzie pojedynczo.

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Chlopaki chcem walnac tuning w mojej dr 350. Powiedzcie czy to sie oplaca zwiekszyc ja do 400-420ccm. Chcialbym wstawic tłok kuty wossnera z wyzszym denkiem do tego gaznik. I w tym tez mam do was prosbe jaki gaznik bylby dobra zeby dal dobrego kopa i dalo sie go kupic bez problemu oraz jaka jest cena?

Poradzcie :icon_biggrin:

 

Znalazlem uzywany ślimak predkosciomierza za 130zl. Jak myslicie nie za wysoka cena?

Edytowane przez str_18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem uzywany ślimak predkosciomierza za 130zl. Jak myslicie nie za wysoka cena?

 

ja rok temu kupilem za 30zł i wydawala mi to normalna cena (uzywany), teraz typ z allegro ma za 50zl i zastanawiam sie czy brac (?). Wedlug mnie 130 to cena b.wysoka, chyba ze nowy to tanio.

W salonie Suzuki nowy kosztuje ~360zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe tylko czy po przerobce na wyzszy stopien sprezania korbowod wytrzyma?

Dlatego stosuje sie tuningowe korby...

Wg. mnie najprostszym sposobem tuningu jest przesiadka na DRZ 400, ale to juz wiecie.

Pomyslcie koszt tloka, korby, szlifu, przerobki glowicy, dodatkowo nalezy zamontowac chlodnice oleju( wystepuje opcjonalnie), strojenie gaznika+ wydech, a mocy ile przybedzie 10 KM ?-to i tak mniej niz DRZ- i napewno takie moto szybciej pierdaknie niz fabryczna DRZ-ta.

Napewno mozna i stuningowac na ok. 45-48 KM, ale czas pracy takiego silnika liczony jest w godzinach- to sprawdzone.

Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

Jak byk "masuje Ci się cewka". Zdejmij osłonę lampy i przyjrzyj się wiązce przewodów elektrycznych idących do zegarów. Zobaczysz tam pojedynczy czarny przewód, który łączy się z drugim czarnym przewodem. Rozłącz go, tryśnij kontaktem, złącz ponownie, sprawdź czy nie jest przetarty, czy nigdzie nie styka się gołym metalem z ramą.

 

To właśnie ten przewód odpowiada za "gaszenie" silnika - on zeruje cewkę.

 

Większość przewodów idących do zegarów jest spięta w dwóch dużych wiązkach. Ten znajdziesz bez problemu bo on nie idzie w tych wiązkach , tylko idzie pojedynczo.

 

Powodzenia

BINGO !!!!

Cała akcja zajęła 10 minut i nie przerywa. Wielkie dzięki :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem uzywany ślimak predkosciomierza za 130zl. Jak myslicie nie za wysoka cena?

Jak za sam ślimak to dużo, jak cała przekładnia z obudową, to normalna cena.

ja ostatnio kupiłem za 70 i wydawało mi się że 80 to drogo to sprzedający opuścił tą dychę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe tylko czy po przerobce na wyzszy stopien sprezania korbowod wytrzyma?

Dlatego stosuje sie tuningowe korby...

Wg. mnie najprostszym sposobem tuningu jest przesiadka na DRZ 400, ale to juz wiecie.

Pomyslcie koszt tloka, korby, szlifu, przerobki glowicy, dodatkowo nalezy zamontowac chlodnice oleju( wystepuje opcjonalnie), strojenie gaznika+ wydech, a mocy ile przybedzie 10 KM ?-to i tak mniej niz DRZ- i napewno takie moto szybciej pierdaknie niz fabryczna DRZ-ta.

Napewno mozna i stuningowac na ok. 45-48 KM, ale czas pracy takiego silnika liczony jest w godzinach- to sprawdzone.

Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

http://www.allegro.pl/item264685048_dr_350...owy_gaznik.html - to moja byla DR'a - 40 kucy ma jak byk jak nie lepiej. Bralem ja bezposrednio z salonu suzuki w berlinie - wlasciciel salonu kolega wlasciela DR'y - Rozmwialem z tym wlascielem serwisu Suzuki na temat tej przeróbki - wytrzymalosci - powiedzial,ze silnik 350ki jest na tyle mocny ,ze 440ccm nic mu nie zrobi i ten KIT wytrzyma tyle samo co oryginal . Gaznik tam jest mechaniczny mikuni 36. Jak ja wzialem to miala na tym zestawie juz z 10tys przekrecone - chodzila jak zegareczek a moc nie porownywalna do zwyklej dr.

Jestem pewny,ze fabryczna DR-Z ta 50 konna nie wytrzyma dluzej - ta 40 konna pewnie tak.

 

W takim razie przeplacilem. Kupilem za 110zl :P.

Normalna cena - wszystko co do 350tki jest drogie w urzywce. Ja tez dalem cos ok 100zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...