urban Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 To kup sobie katalog larssona. W tym katalogu są takie osłony ramy do DR350 w kolorze białym lub czarnym. Cena to około 70 zł za komplet. Pzdr Weż mi zeskanuj te strone z tymi osłonami bo sam chciałem ja kupić! a nie idzie dostać!! Powiedz skąd wziąć taki katalog larssona! Pozdrourban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 to zeskanuj i umiesc na forum, to kazdy skorzysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Paweł:. Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 (edytowane) Cos jeszcze z plastikow,bajerow idzie dostac do DRy w tym katalogu??Nie, ale widziałem gdzieś osłony goleni acerebis'a do DR350 S, ta z prawej osłaniała tez przednią tarcze hamulcową. Weż mi zeskanuj te strone z tymi osłonami bo sam chciałem ja kupić! a nie idzie dostać!! Katalog mam z 2006 ale wszystko jest aktualne: http://www.bikepics.com/pictures/1085809/ Powiedz skąd wziąć taki katalog larssona!!Katalog larssona zamów na stronie: http://www.larsson.pl/nuke/html/modules.php?name=Zamowienie Edytowane 12 Listopada 2007 przez .:Paweł:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Nie, ale widziałem gdzieś osłony goleni acerebis'a do DR350 S, ta z prawej osłaniała tez przednią tarcze hamulcową.Katalog mam z 2006 ale wszystko jest aktualne: http://www.bikepics.com/pictures/1085809/Katalog larssona zamów na stronie: http://www.larsson.pl/nuke/html/modules.php?name=Zamowienie No miałeś rację! Poszperałem w katalogu elektronicznym (wkońcu to samo co książka) i znalazłem te osłony. Zamówiłem właśnie ostatnią sztukę z 4 magazynów w kolorze czarnym za 69zł, no do tego zaraz dwie klamki. Czekam na przesyłkę. Z tego co wiem pisało towar na specjalne zamówienie, czyli jak ktoś chętny dzwonić do larssona i moze sciągną od producenta. Mi sie udało:) :clap: Chociaż rama lekko dostała od buta a szkoda;/ Pozdrawiam :banghead: urban :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Mam mały problem z DR-ką , może już ktoś miał coś takiego : podczas jazdy gaśnie mi silnik. Po zatrzymaniu muszę wyłączyć i włączyć stacyjkę. Po tym odpala od razu. Spróbowałem podczas jazdy, przy zdychającym silniku włączyć i wyłączyć stacyjkę i pomogło. Wygląda na elektrykę. Wczoraj zdechł mi 5 razy i zaczęło mnie to denerwować, bo nie mam startera. Takie akcje dzieją się tylko podczas deszczu, a wczoraj dodatkowo był jeszcze śnieg i sól :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadimex Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Mam mały problem z DR-ką , może już ktoś miał coś takiego : podczas jazdy gaśnie mi silnik. Po zatrzymaniu muszę wyłączyć i włączyć stacyjkę. Po tym odpala od razu. Spróbowałem podczas jazdy, przy zdychającym silniku włączyć i wyłączyć stacyjkę i pomogło. Wygląda na elektrykę. Wczoraj zdechł mi 5 razy i zaczęło mnie to denerwować, bo nie mam startera. Takie akcje dzieją się tylko podczas deszczu, a wczoraj dodatkowo był jeszcze śnieg i sól :( Hej Jak byk "masuje Ci się cewka". Zdejmij osłonę lampy i przyjrzyj się wiązce przewodów elektrycznych idących do zegarów. Zobaczysz tam pojedynczy czarny przewód, który łączy się z drugim czarnym przewodem. Rozłącz go, tryśnij kontaktem, złącz ponownie, sprawdź czy nie jest przetarty, czy nigdzie nie styka się gołym metalem z ramą. To właśnie ten przewód odpowiada za "gaszenie" silnika - on zeruje cewkę. Większość przewodów idących do zegarów jest spięta w dwóch dużych wiązkach. Ten znajdziesz bez problemu bo on nie idzie w tych wiązkach , tylko idzie pojedynczo. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin SF Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 http://allegro.pl/item261723540_suzuki_dr_350s.html zna ktoś może tego sprzęta, bo znajomy chce kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 (edytowane) Witam! Chlopaki chcem walnac tuning w mojej dr 350. Powiedzcie czy to sie oplaca zwiekszyc ja do 400-420ccm. Chcialbym wstawic tłok kuty wossnera z wyzszym denkiem do tego gaznik. I w tym tez mam do was prosbe jaki gaznik bylby dobra zeby dal dobrego kopa i dalo sie go kupic bez problemu oraz jaka jest cena?Poradzcie :icon_biggrin: Znalazlem uzywany ślimak predkosciomierza za 130zl. Jak myslicie nie za wysoka cena? Edytowane 14 Listopada 2007 przez str_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Znalazlem uzywany ślimak predkosciomierza za 130zl. Jak myslicie nie za wysoka cena? ja rok temu kupilem za 30zł i wydawala mi to normalna cena (uzywany), teraz typ z allegro ma za 50zl i zastanawiam sie czy brac (?). Wedlug mnie 130 to cena b.wysoka, chyba ze nowy to tanio. W salonie Suzuki nowy kosztuje ~360zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Ciekawe tylko czy po przerobce na wyzszy stopien sprezania korbowod wytrzyma? Dlatego stosuje sie tuningowe korby...Wg. mnie najprostszym sposobem tuningu jest przesiadka na DRZ 400, ale to juz wiecie.Pomyslcie koszt tloka, korby, szlifu, przerobki glowicy, dodatkowo nalezy zamontowac chlodnice oleju( wystepuje opcjonalnie), strojenie gaznika+ wydech, a mocy ile przybedzie 10 KM ?-to i tak mniej niz DRZ- i napewno takie moto szybciej pierdaknie niz fabryczna DRZ-ta.Napewno mozna i stuningowac na ok. 45-48 KM, ale czas pracy takiego silnika liczony jest w godzinach- to sprawdzone.Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Znafca Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Znalazlem uzywany ślimak predkosciomierza za 130zl. Jak myslicie nie za wysoka cena? Jak za sam ślimak to dużo, jak cała przekładnia z obudową, to normalna cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Hej Jak byk "masuje Ci się cewka". Zdejmij osłonę lampy i przyjrzyj się wiązce przewodów elektrycznych idących do zegarów. Zobaczysz tam pojedynczy czarny przewód, który łączy się z drugim czarnym przewodem. Rozłącz go, tryśnij kontaktem, złącz ponownie, sprawdź czy nie jest przetarty, czy nigdzie nie styka się gołym metalem z ramą. To właśnie ten przewód odpowiada za "gaszenie" silnika - on zeruje cewkę. Większość przewodów idących do zegarów jest spięta w dwóch dużych wiązkach. Ten znajdziesz bez problemu bo on nie idzie w tych wiązkach , tylko idzie pojedynczo. PowodzeniaBINGO !!!!Cała akcja zajęła 10 minut i nie przerywa. Wielkie dzięki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tp22 Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Znalazlem uzywany ślimak predkosciomierza za 130zl. Jak myslicie nie za wysoka cena?Jak za sam ślimak to dużo, jak cała przekładnia z obudową, to normalna cena.ja ostatnio kupiłem za 70 i wydawało mi się że 80 to drogo to sprzedający opuścił tą dychę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
str_18 Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 W takim razie przeplacilem. Kupilem za 110zl :icon_biggrin:. Przesylka w toku. W sumie macie racje, że za bardzo nie oplaca sie robic tuningu z powodu oslabienia żywotnosci silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Ciekawe tylko czy po przerobce na wyzszy stopien sprezania korbowod wytrzyma? Dlatego stosuje sie tuningowe korby...Wg. mnie najprostszym sposobem tuningu jest przesiadka na DRZ 400, ale to juz wiecie.Pomyslcie koszt tloka, korby, szlifu, przerobki glowicy, dodatkowo nalezy zamontowac chlodnice oleju( wystepuje opcjonalnie), strojenie gaznika+ wydech, a mocy ile przybedzie 10 KM ?-to i tak mniej niz DRZ- i napewno takie moto szybciej pierdaknie niz fabryczna DRZ-ta.Napewno mozna i stuningowac na ok. 45-48 KM, ale czas pracy takiego silnika liczony jest w godzinach- to sprawdzone.Pozdr. Janek Klekotek 748 S.http://www.allegro.pl/item264685048_dr_350...owy_gaznik.html - to moja byla DR'a - 40 kucy ma jak byk jak nie lepiej. Bralem ja bezposrednio z salonu suzuki w berlinie - wlasciciel salonu kolega wlasciela DR'y - Rozmwialem z tym wlascielem serwisu Suzuki na temat tej przeróbki - wytrzymalosci - powiedzial,ze silnik 350ki jest na tyle mocny ,ze 440ccm nic mu nie zrobi i ten KIT wytrzyma tyle samo co oryginal . Gaznik tam jest mechaniczny mikuni 36. Jak ja wzialem to miala na tym zestawie juz z 10tys przekrecone - chodzila jak zegareczek a moc nie porownywalna do zwyklej dr.Jestem pewny,ze fabryczna DR-Z ta 50 konna nie wytrzyma dluzej - ta 40 konna pewnie tak. W takim razie przeplacilem. Kupilem za 110zl :P. Normalna cena - wszystko co do 350tki jest drogie w urzywce. Ja tez dalem cos ok 100zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.