wowo Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 No i musiałem w końcu dolać oliwki. Smigam F2 około 3 miesiący. W tym czasie zrobiłem prawie 5 tys km. Jazda mieszana, choć coraz częściej w okolicach czerwonego pola :( Teraz mi powiedzcie czy dolewka w ilości 250ml to dużo? Olej 10w40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Teraz mi powiedzcie czy dolewka w ilości 250ml to dużo? nie Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Jak na 5000 km i zamknięty obrotomierz to tak jeszcze w miarę przyzwoicie. Gorzej jak przy tych czerwonych obrotach zacznie dmuchać z tłumika na biało lub niebieskawo wtedy można się już powoli martwić :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 aha i jeszcze jedno proste pytanko. Jak w F2 sprawdzamy poziom oleju??1. Wkręcamy bagnet do końca, wyciągamy i sprawdzamy stan?2. Wykręcony bagnet wsuwamy w otwór :) i sprawdzamy stan? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrMax Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 250ml na 5000?? kurde... to zarypiscie malutko :-) prawie nic :-)jeszcze dluuugo nie musisz sie przejmowac w wiekszosci (jak nie w kazdym) motocyklu jest tak ze bagnet sie tylko wklada... zeby opieral sie na gwincie... bez krecenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 2. Wykręcony bagnet wsuwamy w otwór i sprawdzamy stan? W ten sposób. Odp do 1 posta - "Nie" (czyli spalanie oleju 250 na 5000 to mało, śpij spokojnie) Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy_chris Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 a od jakiego poziomu spalania oleju jest już źle? chodzi mi o 4T, 16v 600 ccm, chłodzony cieczą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudlaty Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 To ja mam troche odwrotne pytanie... Czy jesli przy przebiegu 4 tys (z kreceniem tak do 7-8 tys, kilka razy tylko do czerw. pola) oleju mi nie ubylo.. to dobrze czy zle ? Czy silnik powinien brac troche oleju nawet jesli jest w pelni sprawny? Silnik pracuje mi rowniutko i wkreca sie bez problemu... moto FZR 600 '92... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Tylko się cieszyć!! Gwarantuje ci jednak, że gdybym ja dostał twój motocykl na tydzień, to troche oleju by łyknął... :) Spalanie oleju w starszych sprzętach jest normą (mówię o jakimkolwiek tam spalaniu), a zwłaszcza przy jeździe na wysokich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Spalanie oleju w starszych sprzętach jest normą (mówię o jakimkolwiek tam spalaniu)' date=' a zwłaszcza przy jeździe na wysokich obrotach.[/quote']To w takim razie powiedz co zrobiliście z Pawlem mojej VFR-ce, że nie domaga się dolewek :) . Ma przecież 15 lat 8O . Od wymiany przejechała 5 kkm i nic.... zużycie oleju jest niemierzalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Zaczarowaliśmy francę :-). Honda się kłania ... Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 To bardzo prostę... Paweł nie pozwolił mi nią jeździć:), a tak poważnie, to wszystko zależy od stylu jazdy. Jeśli motocykl przed pałowaniem jest dobrze dogrzany, to znacznie mniej się zużywa *niewystępuje roszenie na ściankach cylnidra, warunki spalania są bardziej stabilne, mniejsze luzy pomiędzy elementami)i spala mniej oleju, gdyż luzy pomiędzy pracującymi elementami są mniejsze. Jeśli ktoś kręci sprzeta na zimno- zwłaszcza olejaka, to może się liczyć ze sporym zużyciem oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.