Skocz do zawartości

Mój powrót do korzeni... 520 EXC Racing'02!


Rekomendowane odpowiedzi

Noo gratulacje dominiku :) Teraz będziesz latał już do chmur :D

Jeszcze tylko mały tuning i już sprzęt idealny! Chociaż za takiego to bym wszystko oddał :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dominik czy przypadkiem ten Twoj kolega nie jezdzi czerwona toyota combi ? Jesli tak to ten motocykl stal dwa stanowistka obok mojego volviacza w parkingu podziemnym :) Jak sie nie myle facet mial od niego jeszcze kola super-moto. Nie raz przechodzilem patrzac z zadzdroscia na te piekna sztuke. Jestem na 99% pewny,ze to ten sam motocykl (podgieta blacha i numer na owiewce by sie zgadzaly).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Więc się właśnie chłpaki nad opanowaniem tej mcy zastanawiam. Koledzy mi mówią, że dam radę ze spokojem, w końcu nie jeżdżę od wczoraj...

 

W 400 mocy było pod dostatkiem. 450 była bardzo podobna, tylko miała lepsze "pierdolnięcie" przy zdławionym silniku. To poniekąd wina przekonstruowanej pompki przyśpieszacza, która w modelach sprzed 2004 roku jest po prostu wadliwie wykonana i nawala. Można ją reanimować, ale na krótko, zakup nowej jest bez sensu bo i tak padnie. Dopiero od 2004 roku pompkę przekonstruowano co zaowocowało tym, że moto zawsze na zdławionym silniku daje kopa po dodaniu gazu. W starszych modelach z ch*jową pompką przyśpieszacza moto potrafi niebiezpiecznie się zawahać, a nawet zgasnąć... No i w 520 stoję przed tym problemem właśnie.

 

Dziś rozebrałem pompkę i na moje oko jest źle złożona. Zobaczymy co Eskimos znajdzie na fiszkach...

 

 

To gdybyś chciał porównać szczegóły konstrukcji' date=' to w moim garażu stoi : http://www.bikepics.com/pictures/209178/

Niestety nie moja, tylko brata, ale raz na czas się daje prześmigać

 

Extra, bardzo podobnie miałem zrobioną 400. Myślę że po Rumunii zrobię z 520 czarną dziwkę, tak jak u Twojego brata.

 

 

Właśnie się zastanawiam nad takim albo WR 450 ale słyszałem coś że KTM nie lubi wysokich obrotów??

 

Hmmm nie za bardzo wiem o co Ci chodzi... ani WR 450, ani EXC450, nawet 400 a tym bardziej 520 nie będziesz kręcił na maksa. Nie sądzę żeby Ci się to udało. Tzn możesz, ale będzie to para w gwizdek. Kręcenie na niskich biegach na maksa... Po to wymyślili 4T w cross i enduro, żeby operować momentem obrotowym przy nmniejszych obrotach niż w 2T. Także o to się nie martw. Gwarantuję Ci, że cokolwiek kupisz, i tak nie będziesz kręcił "pod czerwone". To nie wyścigi szosowe :)

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
Dominik czy przypadkiem ten Twoj kolega nie jezdzi czerwona toyota combi ? Jesli tak to ten motocykl stal dwa stanowistka obok mojego volviacza w parkingu podziemnym :P Jak sie nie myle facet mial od niego jeszcze kola super-moto. Nie raz przechodzilem patrzac z zadzdroscia na te piekna sztuke. Jestem na 99% pewny' date='ze to ten sam motocykl (podgieta blacha i numer na owiewce by sie zgadzaly).[/quote']

 

Dokładnie, to ten motocykl :)

Świat jest mały, a Polska to wioska :))

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...