Gość Dymsha Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Kumpel zastanawia się nad kupnem moto, pierwszego moto. Ma to być classic, w grę wchodzą trzy powyższe. W cenie około 18 tysi. Co o tych modelach sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 proponuję vn 800 - wersja drifter oczywiście forsy starczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Było już wiele wątków na ten temat i wnioski zawsze oscylowały wokół stwierdzenia, żeby kupić to co się najbardziej podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 jasne że było wiele wątków i tak jest - kup co się podobaale trzeba kolegę podbudować- ponieważ on niewie za dużo na tematmotocykli.Więc wiedz że każdy ma drobne wady i zalety.Ale ja polecam driftera 800 - bo takiego posiadam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Z tego trio, mi najbardziej podoba sie Honda , a do Driftera mam pytanko , czego wlaściwie wszyscy twierdzą że do Kawy trzeba mieć duże bańki na olej?Gdyby nie to ,to kto wie czym bym dzisiaj jeździl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 nie mam pojęciamotocykl jest idealny żadnych problemów - jedyna uciążliwość to łańcuch -smarowanie te sprawy - ale wytrzymują po 30.000 wierzyć się niechce - nie wiem czy sprawdzę - raczej nie bo mam zamiar przesiąść się na 1500.faktem jest ze vn w polsce nie są popularne - niemcy - wielka brytania i USA. Tam jest ich dużo - naprawdę.Myślę że jednym z powodów jest to iż polski przedstawiciel maxymalnie natawiony jest na sprzedaż motocykli sportowych.drugi powód to cena jest trochę wyższa niż konkurencji.i tzeci to łańcuch w klasie 800ccm przy wszystkich modelach gdzie konkurencja - kardany.Motocykle są wytrzymałe i codo tej bańki to nie wiem o co chodziPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 W Stanach Kawy są tańsze niż Yamahy czy Hondy,byl teraz u mnie szwagier z Canady pojeździl tydzień moim i zachorowal na moto , jak wrócil dzwonil mocno zdziwiony , że cenu u nich są takie jak u nas , tyle tylko że tam mają inne przepisy jeśli chodzi o likwidacje szkód komunikacyjnych i sprzet po szlifie prawie zawsze jest już wycofany z eksploatacji i taki można kupić za dobre pieniadze,moj mial tylko urwany blotnik i light bar i go skasowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konopek Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Honda, ale to kwestia gustu:) Szerokiej drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozzy369 Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 A ja polecam Drag Stara bo takowego dosiadam. Wygodny, bezawaryjny, no i ma przeagę w postaci cichego i praktycznie bezobsługowego kardana. Jednak jak juz moj przedmówcy stwierdzili - kwestia gustu.POzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dymsha Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Oczywiście, że kwestia gustu. Chodziło mi raczej o techniczne sprawy, awaryjność itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietra Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Na Vulkanie malo miejsca, Drifter ma lancuch a Drag Star?Jezdze takowym, moto fajne tylko mi nieco mocy brakuje i dlatego mysle o zmianie na 1100. Jezeli kupujacy juz jezdzil wczesniej to proponuje dozbierac i kubic Drag Stara 1100 Classic Pozdrawiam Cytuj ------------------------------------------- Polfa Grodzisk 1% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozzy369 Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Jezdze takowym, moto fajne tylko mi nieco mocy brakuje i dlatego mysle o zmianie na 1100. W sumie jakby z 10 kucyków więcej miał to by sie nikt nie obraził. Ale myślę że skoro to ma być pierwszy motocykl to 650-tka w zupełności powinna wystarczyć. POza tym ja i tak zawsze będe twierdził ze 650 jest ładniejsza od 1100.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 czego wlaściwie wszyscy twierdzą że do Kawy trzeba mieć duże bańki na olej? Motocykle są wytrzymałe i codo tej bańki to nie wiem o co chodzi Witam,Klaus - jak sie przesiądziesz na 1500 to się dowiesz o co z tą bańką chodzi. VN 800 nie żrą oleju lub w ilościach praktycznie nieodczuwalnych pomiędzy wymianami. VN 1500 pije nawet do litra na 1000 km :!: Kumpel w zasadzie nie musiał oleju wymieniać bo zawsze miał nowy w silniku ;) . Wszystko zależy jak trafisz - jak będziesz miał pecha i trafisz na model składany w poniedziałek po libacji weekendowej :P to nie tylko bańka Ci się przyda ale beczka na posesji. Niestety to jest feler tych motorów - w zasadzoie każdy VN 1500 pije olej i to bardzo duzo oleju.Mam nadzieje że Cię za bardzo nie odstraszyłem - bo reszta sprzęta jest OK.Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2005 Ten sam dylemat mialm na poczatku tego roku. Po wielu latach nie jezdzenia zapragnalem posiadac swoj pierwszy, "prawdziwy" motocykl. W zwiazku z tym mam klika przemyslen (popartych klikumiesiecznym studiowaniem Internetu i innych mediow) - wypisze w kolejnosci moich preferencji: 1. Honda VT750 C2 ACEPLUSY: wspanialy wyglad, odpowiednia pojemnosc dla "poczatkujacego", a co za tym idzie odpowiednia moc przy mniejszej predkosci obrotowej, max moment obrotowy od 3 kobrotow/min - oba te elementy stanowia o elastycznosci silnika i mniejszej potrzebie do wykrecania wysokich obrotow w celu uzyskania porzadanej predkosci lub checi odejscia ze skrzyzowania :P, "mityczna" niezawodnosc Hondy, male spalanie (po przejechaniu okolo 1500 km moge stwierdzic, ze spalanie przy rownomiernej jezdzie np okolo 100 km/h mialem na poziomie 4.7 l), chlodzony ciecza, wspanial szeroka kierownica.MINUSY: lancuch, troche plastikowych elementow (np. przedni blotnik, obudowa licznika, stelaze kierunkowaskazow itp) ale tego sie nie uniknie w sprzecie z tej klasy cenowej. 2. Kawasaki VN 800 ClassicPLUSY: rownie wspanialy wyglad (moze nawet troszke ladniejszy od Hondy), wieksz pojemnosc, wieksza moc.MINUSY: wieksza moc i moment obrotowy uzyskuje sie przy wiekszych obrotach czyli trza sie nakrecic manetka ;), podobno sa problemy z olejem, regulacjami (kosztowne), skrzynia biegow, pali troche wiecej niz Honda ("osiagi" przy dynamicznej jezdzie w granicach 8 l sa podobno norma). 3. Yamaha XVS Drag StarPLUSY: napedzany walem, podobny do poprzednikow klasyczny wizerunek.MINUSY: mniejsza pojemnosc (odczuwalna przy jezdzie z pasazerem), chlodzony powietrzem - potrafi sie "zagotowac" w korku, slabe heble. Po tych kliku miesiacach, w czasie ktorych zastanaiwalem sie co kupic doszdlem do wniosku, ze wlasnie w tej kolejnosci bede poszukiwal maszyny. Poszczescilo mi sie bo kupilem Honde (o ktorej pisze wyzej) w calkiem dobrej cenie. Pozdrawiam i do zobaczenia na szlaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 21 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2005 ja też miałem podobny dylemat rok temu...dzisiaj jeżdżę VN 800 classic. Moim zdaniem najlepszy wybór. Moto najbardziej dynamiczne, 4 zawory na cylinder, duże - a z braniem oleju w VN 800 to po prostu mity...ja nie dolewam między wymianami...jak chcesz porównywać motocykle to najlepiej zobacz na: http://www.motorbikes.be/en/compare/100/151/Pzdr Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.