Skocz do zawartości

Czy ktoś ma zdjęcia tuningowanych JAW 350 (TS)?


guziq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy słyszałeś o Maluchu z silnikiem oh hondy Vfr??

 

Niestety nie słyszałem, ale oglądałem program o maluchu, który został zbudowany przez ojca i syna. Wstawili do niego silnik z jakiejś Alfy. Moc ok. 130KM. Później maluszek ścigał się z Subaru Imprezą i wygrał! Ten maluch to mi się podobał. Mówiąc o tuningu wyżej wymienionych moto cały czas miałem na myśli zmiany zewnętrzne. O silniku raczej nie myślałem.

 

kto chce na maila moje sprzęciki?  

dawać adresy

 

[email protected]

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[email protected]

 

Domieniek napisał:  
oglądałem program o maluchu, który został zbudowany przez ojca i syna. Wstawili do niego silnik z jakiejś Alfy. Moc ok. 130KM.

 

Krzyś

 

nie krzyś ma 300KM i narazie cięzko zobaczyc go jeżdżącego. Ten z silnikie od ALFY to jest normalny maluch (chodzi mi o karoserie) krzys jest stuningowany optycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie krzyś ma 300KM i narazie cięzko zobaczyc go jeżdżącego. Ten z silnikie od ALFY to jest normalny maluch (chodzi mi o karoserie) krzys jest stuningowany optycznie.

 

Nie prawda! Ma 130 KM a w planach na przyszłość mają zamiar zbudować maluszka z trzystukonnym silnikiem ;)

 

pozdrawiam

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i ja też poprosze [email protected] :D Ja swoją jawke kupiłem w lutym i od tego czasu ją upiększam (przynajmniej tak mi sie wydaje). To są zdjęcia http://www.bikepics.com/members/mozej/ właśnie skończyłem polerować lagi przednie od mz na lustro. W tym tygodniu założe już cały przód tarczowy i zaaktualizuje fotki na bikepics. W czasie wakacji planuje zakupić jeszcze nowe tłumiki (te sportowe mz). Naprawde wiele pracy włożyłem żeby wyglądała tak jak teraz. Miałem do wyboru albo jawke,mz albo jakiś stary japoniec. Doszedłem do wniosku że lepiej będzie kupić poczciwą 2T. I powiem wam że nie żałuje :P jawka jest w stanie idealnym (zarówno technicznym jak i wizualnym. Nie licząc tłumików ale to tylko 2 obicia) :)

Mój stosunek do tunigu... są pewne granice których nie należy przekraczać :) (pewnie ktoś zaraz zwróci mi uwage na moje podniesione tłumiki hehe). najbardziej śmieszą mnie czarne jawki, tudzież mztki z czerwonymi akcentami typu zaciski, lagi, amortyzatory :lol: już nie wspominając o tych płomieniach i diabłach na bakach :lol:

Moim zdaniem tuning powiniem ograniczać sie do poprawiania tego co spieprzyła fabryka, oraz do tego aby uwspółcześnić wygląd motocykla (i tu liczy sie rozsądek :) najlepiej zdrowy :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polerke silnika zrobiłes ładnie, spieprzyłes pasowanie siedzenia do plastików pod nim... No i nie podoba mi sie to jak cholera. Po prostu dosc estetycznie "spieprzona" Jawa.

 

Dla mnie najwięskszą wiochą poza owiewkami tiger, diabełkami na baku czy czerwonymi piastami w MZ są podniesione tyły w demoludach

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Greedo żeś mnie rozbawił :) nie dlatego że wyraziłeś swoje zdanie ale... ku*wa to nie jest mercedes :-D skoro przeszkadza Ci to źle spasowane siedzenie jak cholera to dziwie sie czemu ty jeszcze jeździsz na Mz, przecież to również nie jest motocykl idealny :-D a może ja jestem źle poinformowany? TO apropos "siedzenia" :lol:

Co do tłumików... to stary temat jak tam jawka :D jednym sie podoba, innym przeszkadzam a jeszcze innym to zwisa :). Musze Ci powiedzieć że z ciekawości pewnego razu sprawiłem że tłumiii przytuliły sie do swojej matki Ziemi tak jak to zaprojektował konstruktor i wiesz co? :lol: ale miałem ubaw z kumplami :-D żałuje jedynie że nie zrobiłem zdjęć. Może pewnego razu zrobie to specjalnie dla Ciebie :) Nie mam tutaj na myśli że jawka z seryjnie zamocowanym tłumkiem jest śmieszna ale do wizerunku mojej sztuki to nie pasuje. Tak samo jak okrągłe kierunki.

Jesli chodzi o pytanie kolegi to silnik polerowałem ręcznie papierem ściernym 100->400->1000->1500->2000->2500 i na koniec pasta automax. Same brzegi zjechałem wcześniej papierem ściernym zamocowanym na filcu na wiertarce (chodziło o uzyskanie równego odlewu). Pomocnymi patentami są tutaj śrubokręt owinięty szmatą i na to papier ścierny, oraz stojący w pobliżu ręki napój alkoholowy pomagający skupić sie na czymś innym niż tylko przeklinanie :P Pozrdrawiam i życze owocnych prac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Greedo żeś mnie rozbawił  :)  nie dlatego że wyraziłeś swoje zdanie ale... kur*a to nie jest mercedes  :-D  skoro przeszkadza Ci  to źle spasowane siedzenie jak cholera to dziwie sie czemu ty jeszcze jeździsz na Mz, przecież to również nie jest motocykl idealny :-D a może ja jestem źle poinformowany? TO apropos "siedzenia"  :lol:  

Co do tłumików... to stary temat jak tam jawka :D jednym sie podoba, innym przeszkadzam a jeszcze innym to zwisa :). Musze Ci powiedzieć że z ciekawości pewnego razu sprawiłem że tłumiii przytuliły sie do swojej matki Ziemi tak jak to zaprojektował konstruktor i wiesz co?  :lol:  ale miałem ubaw z kumplami  :-D żałuje jedynie że nie zrobiłem zdjęć. Może pewnego razu zrobie to specjalnie dla Ciebie  :)  Nie mam tutaj na myśli że jawka z seryjnie zamocowanym tłumkiem jest śmieszna ale do wizerunku mojej sztuki to nie pasuje. Tak samo jak okrągłe kierunki.

Jesli chodzi o pytanie kolegi to silnik polerowałem ręcznie papierem ściernym 100->400->1000->1500->2000->2500 i na koniec pasta automax. Same brzegi zjechałem wcześniej papierem ściernym zamocowanym na filcu na wiertarce (chodziło o uzyskanie równego odlewu). Pomocnymi patentami są tutaj śrubokręt owinięty szmatą i na to papier ścierny, oraz stojący w pobliżu ręki napój alkoholowy pomagający skupić sie na czymś innym niż tylko przeklinanie :P Pozrdrawiam i życze owocnych prac :)

 

Motocykl nie jest idealny, ale chociaz ma fabrycznie "spasowane" lub i nie siedzenie, nie ma podniesionego tyłu, kierunków "akcesoryjnych" do sporta. Co bys tam nie wykombinował to bedzie tylko jawa, no moze zwieśniaczona

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak rozumiecie "tuning", ale jeśli to "usprawnianie" to masz tutaj fotkę mojego "tuningowanego" moto :http://www.aries.one.pl/~emzet/foto/foto/P6130041.jpg

 

(Wiem że już była fotka, ale jakoby pasuje do tego tematu.)

 

do Greeda:

Wiem że siedzenie nie wyglada za pięknie, ale nie opłaca mi sie kupować nowego pokrowca, bo "szyje się" już skórzane siedzenie.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...