Gość auri Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Witam Pozwolę sobie odświeżyć temat i dopytać się bardziej doświadczonych motocyklistów... W moim moto, granica domknięcia tylnej opony wypada mniej więcej w momencie dotknięcia podnóżkami do asfaltu. ALE w tym momencie na przedniej oponie pozostaje jeszcze ok. 1cm do domknięcia. 1. Czy mogę bezpiecznie zejść jeszcze niżej, tak aby domknąć i przednią oponę? Szczerze mówiąc w momencie domykania tyłu, nawet kiedy średnio agresywnie operowałem manetką gazu nie czułem żadnego uślizgu. Z drugiej strony to ew. domknięcie przedniej opony wypadało by w momencie, gdy tylna jedzie już "poza krawędzią"... teoretycznie... 2. Gdzie jest ta bezpieczna granica przy jeździe z pasażerem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raio Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 W sumie moto można pochylać głębiej, podnóżki się składają. U mnie kończy się to na wysięgniku centralnego podnóżka, wtedy dopiero się przód zamyka. W prawą stronę idzie mi jakoś gorzej bo to niewiadomo ile zostało do tłumika:) Ćwicz na niedużej prędkości to nawet jak się opona podda to jeszcze będziesz miał szansę się uratować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Tak na wszelki wypadek napisze (choc pewnie i tak to juz wiesz i stosujesz): Dodajac gaz caly czas w zakrecie podnosisz zawieszenie i mozesz zlozyc sie bardziej. Jakie wy macie sprzety ze podnozkami trzecie. Ja zamknalem opony obydwie nie trac podnozkiem (a motocykla nie mam wybitnie sportowego, a jezdze w textyliach wiec i nie wychylalem sie za bardzo), ani nawt nie zdzierajac buta. Chyba ze zle rozumiem termin "zamkniecie opony" - w moim rozumieniu to jazda z wykorzystaniem krawedzi opony - tak ze jak sie zatrzymam widze ze guma jest zjechana i na krawedzi. Odpowiadajac na twoje 2 pytanie - z pasazerem to bym sie nie odwazyl zamykac opony. Zupelnie inny rozklad mas, dociazony tyl, wiec balbym sie ze przod bedzie uciekal... Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 (edytowane) W gs jak dotknałem podnózkiem pierwszy raz to zesrany byłem. w vtr gumy sie zamykały jakos własnie jak juz podnózki jechały po asfalcie. A kto latał w lewych winklach , wyciagając reke do asfaltu? :D fajny motyw, ilez sie nasłuchałem od innych, ze poje*** jestem :P A to nic takiego, ale efektownie wygląda. Edytowane 17 Czerwca 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 A kto latał w lewych winklach , wyciagając reke do asfaltu? :D fajny motyw, ilez sie nasłuchałem od innych, ze poje*** jestem :P A to nic takiego, ale efektownie wygląda. Pewnie nigdy nie słyszeli o przeciwskręcie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbicniev Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 No normalnie czytać tego się nie daje :). Ludzie, przecież to nie chodzi o to żeby kłaść motocykl jak najbardziej, tylko o to żeby skręcać. Najczęściej przyciera się podnóżki gdy wcale o tym nie myślisz, tylko patrzysz jak jechać. No i jeszcze - przycieranie nie jest żadnym powodem do chwały, chodzi o to, żeby jechać w zakręcie w jak najmniejszym złożeniu, bo wtedy masz zapas, możesz więc jechać jeszcze trochę szybciej lub trochę ciaśniej. Jak ciągle przycierasz, nawet przy wolnej jeździe, to coś jest nie tak z techniką jazdy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Za przeproszeniem bajki opowiadacie, zamiast pytać i bić pianę lepiej CZYTAĆ: Google w 10 s : http://www.motocykl-online.pl/artykuly/SZK...Czesc_1_zakrety http://www.motocykl-online.pl/artykuly/SZK...sportowym_stylu Masz tam innych wiele dla Śwerzaka: http://www.motocykl-online.pl/artykuly/SZK...Jazda_w_miescie Jest wiele stron z opisami techniki jazdy, wystarczy poszukać i poczytać i samemu spróbować i wyciągnąć wnioski a nie słuchać 100000 błędnych opinii. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raio Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 No normalnie czytać tego się nie daje :) . Ludzie, przecież to nie chodzi o to żeby kłaść motocykl jak najbardziej, tylko o to żeby skręcać. A kto tu twierdzi że przyciera podnóżki startując w motoGP? JA osobiście robię to dla zabawy, podniety dla lasek a przede wszystkim jest to dobre ćwiczenie na pokonanie bariery psychicznej przed głębokim złożeniem jak człowieka w zakręcie coś zmusi do zmiany obranego toru jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Edie Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 http://forum.motocyklistow.pl/Zakrety-Wink...ne-t117310.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 No normalnie czytać tego się nie daje :). Ludzie, przecież to nie chodzi o to żeby kłaść motocykl jak najbardziej, tylko o to żeby skręcać. a to niby czemu? Kazdego urzadza co innego. Ja lubie klasc gleboko motocykl przy malych predkosciach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igoor Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Najprostsze ćwiczenie przeciwskrętu rozpędzić się tak do 50-60 i robić slalom i normalnie skręcać delikatnie w przeciwną strone niż chcemy pojechać tak najłatwiej wyczuć... Cytuj "...Pi**dol dwulicowców, fałszywi koledzy Cieszą ryj jak Cię widzą, po czym wbiją nóż w plecy Poszukiwacze hecy, w głowach mają pusto Patrząc na gó*no w kiblu, pewnie myślą, że to lustro..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 ...I tu moje pytanie: kiedy bede wiedzial ze mam ostrzej nie isc? Znaczy czy da sie wyczuc ze bardziej mam sie nie skladac bo zaraz oponki sie poslizgna i zalicze szlifa? Da sie to wyczuc? Jak? pozdro Mysle ze sie da ... Tutaj koles to dokladnie sprawdzil: http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=EaBEBuUlFg8 :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 panowie, temat wyczyszczony z debilnych uwag i porad, które faktycznie nieobeznanego motocyklistę mogłyby doprowadzić do wypadku. następne tego typu posty zostaną odpowiednio "nagrodzone" - to nie jest dział z humoreskami jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.