Skocz do zawartości

Przyczyny spalania oleju


bronx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na zużycie oleju ma wpływ:

-stan zespołu tłok cylinder

-stan uszczelniaczy zaworowych

-sposób jazdy ( kręcenie silnika po czerwonym polu itp )

-jakość mieszanki paliwowo powietrznej

-lepkość oleju ( zwłaszcza w silnikach o powiększonych luzach w zespole tłok –cylinder)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bronx poprostu jak zwykle panikuje na zapas...

 

Klapek- Z tym cynowaniem pływaka, to trzeba bardzo ostrożnie, gdyż prawdopodobnie zwiększyłęś cyną jego mase, przez co siedzi on głębiej w benzynie i zwiększył się poziom paliwa, a tym samym skład mieszanki.

 

Jeśli silnik niebierze oleju, a sprężanie jest gówniane, to masz podparte lub wypalone zawory!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak , dymienie na czarno wskazuje na zbyt bogatą mieszankę.

Jeżeli to wersja gaźnikowa podejrzewam że ma wwiercone dwie dodatkowe dysze w dyfuzory gaźnika które podają gaz.

Zakłócają one przepływ powietrza i zwiększają podciśnienie w w dyfuzorze.

To standardowa przypadłość samochodów gaźnikowych zasilanych gazem.

W tym przypadku powinno się zmniejszyć wymiar dysz głównych.

Ale większość warsztatów zakładających gaz to olewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bronx poprostu jak zwykle panikuje na zapas...  

 

Jak juz cos zbiera informacje a to roznica@@!!!!

 

Czy prawdziwe jest zdanie co napisale :

ak sprezania tlok-cylinder powoduje zuzycie oleju?

Wnioskujac z tego mozna ze jak silnik niebeirze oleju to sprezanie jest ok?

 

Pipcyk tamjest jakis dystans specjalny co gaz podaje .

Narazie to wale i tak :clap: wszystko jezdzi i dziala poprawnie a jak zacznie spalac 1,5l oleju na 1000km to wtedy zaczne sie martwic.

A mimo ze to poldek to naprawde tyle km co to auto przejechalo bezawaryjnie to zadko w jakim aucie bywa , i niekonicecznie jakis stary klamot:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mimo ze to poldek to naprawde tyle km co to auto przejechalo bezawaryjnie to zadko w jakim aucie bywa ' date=' i niekonicecznie jakis stary klamot:)[/quote']

 

No moj Subarak Legacy wlasnie dobija do 300 tys bezawaryjnej jazdy i do tego dalej chodzi jak burza ( na ta wersje oczywiscie ).

Odpukac w niemalowane drzewo oby tak dalej.

Do tego samochod jest 10 letni i rdzy tez na nim nie ma.

Nastepne bedzie rowniez Subaru, tyle ze nowa wersja Legacy Wagon GT z silnikiem 250 KM i pojedynczym turbo.

Kazdemu kto ma kase na samochod tej klasy bardzo polecam, wlasnie glownie z powodu niskiej awaryjnosci, swietnego prowadzenia w kazdych warunkach, przyspieszen i wyposazenia aut nowej generacji.

 

Adam M.

PS. Zuzycie paliwa ma spore.:clap:))

Nie ma rozy bez kolcow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A blacha zdrowa' date=' bo w garażu m się nudzi? :clap:[/quote']

 

No to na mnie sie niezalapiesz!!:clap:

NIestety dla Ciebie na szczescie dla MNIE niema rdzy :clap:

Takie sa zalety garazowania i dbania o pojazdy.

 

 

Kurde tak czy nie ? ->

brak sprezania tlok-cylinder powoduje zuzycie oleju?

Wnioskujac z tego mozna ze jak silnik niebeirze oleju to sprezanie jest ok?

 

Adamie jakbym mial wiecej kasy na auto to polowalbym na audi A4:) oczywiscie tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Klapek- Z tym cynowaniem pływaka' date=' to trzeba bardzo ostrożnie, gdyż prawdopodobnie zwiększyłęś cyną jego mase, przez co siedzi on głębiej w benzynie i zwiększył się poziom paliwa, a tym samym skład mieszanki.

 

[/quote']

Za każdym razem liczyłem się z tym i troszeczkę podginałem do góry blaszkę zaworka. :clap:

Mój poldek przejechał ze mną całą PL, SK, CZ i nigdy mnie nie zawiódł.

Szacunek do majonezów zwłaszcza z silnikiem 1.5 :clap:

Pozdrawiam :clap:

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze warto sprawdzic sprezanie :clap:)), ale takie zuzycie oleju swiadczy ze silnik jest jeszcze w niezlym stanie.

Sprawdzenie cisnienia sprezania moze ci po prostu pokazac czy wszystkie cylindry sa jednakowo zuzyte ( co jest dobre ), czy tez ktorys jest bardziej zuzyty niz reszta ( co juz jest gorsze ).

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze warto sprawdzic sprezanie :clap:))' date=' ale takie zuzycie oleju swiadczy ze silnik jest jeszcze w niezlym stanie.

Sprawdzenie cisnienia sprezania moze ci po prostu pokazac czy wszystkie cylindry sa jednakowo zuzyte ( co jest dobre ), czy tez ktorys jest bardziej zuzyty niz reszta ( co juz jest gorsze ).

 

Adam M.[/quote']

 

I oto rozpoczely sie pierwsze pozytywne komentarze o moim silniczku :clap:

oby tak dalej :lol:

 

a sprawdze se to sprezanie , co mi tam :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A blacha zdrowa' date=' bo w garażu m się nudzi? :clap:[/quote']

Wicher fotki ci kiedyś posłałem mojej bryki do roboty' date=' nie doszły czy nie jesteś zainteresowany? :clap:[/quote']

 

Darek to ty niewiesz ze on tylko za malacze i poldakis ie bierze??

8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...