IG?A Opublikowano 24 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 Znalazłem gościa który wyprostuje mi lagi i wycentruje półki za 150zł i nie bedzie do tego używał gientarki czy młotka... gośc jest z Lubania i ogłasza sie w Dizmarze... Tak wiec 150 za prostowanie to nie 1200 za zawias... I teraz dzieki wszystkim za pomoc a tym którzy lubią prawić porały w ramach sprostowania powiem że jak da sie zauważyć mam 18 lat i nie pracuje, ucze sie i nie mam dochodów na motocykl ciułałem naprawde długo tak wiec jak było by mnie stać na sprawny i zajebisty motor to bym sobie takowy kupił... a że nie stać mnie na taki to wolę kupić motor który nie bedzie mi robił problemów natury tech (silnik i inne elementy które w wysłużonych/starych/tanich maszynach padają) mam nadzieję że w/w zrozumieją ten tekst... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 Lag nie powinno się prostować, jest to wiadome ale ... I tu dochodzimy do punktu, w którym wiadomo ze nie powinno się, a i tak każdy to robi 8). Zachowajmy przy tym zdrowy rozsądek, wiadomo ze w Polsce mało kto ma masę kasy na nowe lagi (800zł) a tymbardziej półkę (ok. 1500) - jeśli zagięcie ma długą krzywiznę i nie ma jednego punktu załamania, to można próbować, jeśli materiał jest spiętrzony, najczęściej przy dolnej półce, widoczne są załamania (o tym wcześniej POM wspomiał) - śmietnik, taka rura po naprostowaniu przy nastepnej okazji złoży się w 8. Jeden cm o którym piszesz to wbrew pozorom sporo. Samą półkę też trzeba sprawdzić. Do cbr900 ja bym ząłożył nowe lagi. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 24 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 zróbmy tak... jak efekt prostowania bedzie naprawde super to nic nie zrobie a jak okaże sie buła to kupię lage... i oczywiscie napisze o wszystkim żeby było dla potomnych :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 Tylko Igla-jest jeden maly problem-po czym stwierdzisz ze "efekt bedzie naprawde super" ? Po prostowaniu lagi beda zapewne idealnie proste,ale niestety nie tylko o to w tym chodzi.Chodzi mniej wiecej o to samo co w temacie prostowania ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 24 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2005 No właśnie. Chyba nie będziesz sprawdzał prawidłowości zabiegu prostowania na własnej skórze ?? Nie boisz się jeździć ze swiadomością, że z własnej winy, możesz zrobić sobie kuku ?? Z tego co wiem, to kupiłeś motocykl do dzidowania i takich tych innych "trików", to tym bardziej elementy zawieszenia i układu jezdnego powinieneś mieć " brzytwa". Co innego rozpieprzyć się na motocyklu nie wiedząc o jego pewnych ukrytych wadach itd - jak wyjdziesz cało, to poprzeklinasz sobie i powiesz: No ch*j, stało się..... ale nie daj Bóg samemu doprowadzić do nieszczęścia, to na serio prawdziwe kaskaderstwo..... Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 oczywiscie napisze o wszystkim żeby było dla potomnych _________________mam taką nadzieję, bo po Twoich wypowiedziach i toku rozumowania wywnioskowałem, że nie masz zamiaru długo żyć.Nie zapominaj o jednośladzie CBR900RR bo to jedyny ślad jaki po Tobie pozostanie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 25 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 ja czegoś nie kumam jak po prostwaniu beda idalnie proste i nie bedzie widać żadnych śladów prostowania to co ma sie z nimi niby dziac?? Co w czsaioe jazdy sie złamią... no co wy bez przesady to jest stal a nie aluminium chyba ma jakąś plastycznośc nie wiem bo sie nie znam...Poza tym to ta rura ma 45mm srednicy tak wiec nie chuda jak np rura z jakiegoś GPZa 550... A co do wszystkich mowiących zebym kupił nowe to może znajdzie sie jakis sponsor?:lol: Bo ja nie mam kasy... I nie jestem samobójcą bardzo bym chciał kupić nowe ale mnie nie stać chce zrobić tak zebym jeździł i szybko to sie nie skończyło... :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 25 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 nie pekna ale mogą się szybciej odkształcać plastycznie i to niekoniecznie w wyniku uderzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 Zrozum wreszcie że mimo średnicy ta rura jest cieńkościenna i trzy razy lżesza niż w GPZ którą można ewentualnie prostować.Twoja już jest trwale odkształcona. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 Pomysl sobie Igla jak duze obciazenia przenosza te elementy ktore chcesz prostowac podczas robienia stoppie! Jest to caly ciezar motocykla +Twoj, do tego sily powstajace podczas hampowania. A poniewaz sila =masa*przyspieszenie( w tym wypadku ujemne) to zeby bezpiecznie hamowac na tych lagach najlepiej zdemontuj od razu jedna tarcze, przynajmniej lagi sie Tobie nie zloza w wyniku gwaltownego hamowania :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 25 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 A co do wszystkich mowiących zebym kupił nowe to może znajdzie sie jakis sponsor? Jak nie stać mnie na pomarańczę, to kupuję mandarynkę :) Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zooq Opublikowano 25 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 Jak nie stać mnie na pomarańczęmechaniczną pomarańczę :lol: IGŁA napisałeś w poście o kupnie nowego moto: lampa prawy bok czasza i chłodnica to masz rozypane. ja przynajmniej, sądząc po tym co wymieniłeś, gotów jestem stwierdzić (oczywiście mogę się mylić), że trochę przydzwonił ktoś nim jadąc i podejżewałbym właśnie jeszcze krzywe lagi... lampa - do dupy, chłodnica - do dupy a lagi proste? ja to moim laickim, prostym rozumem tak oceniam. tak więc oszczędzaj kasę i wymieniaj lagi jak już Ci fachowcy radzą. nikt nie chce źle. przeciwnie.wiadomo jeździć sie chce, ale możesz przeholować... (odpukać). pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 Tak sie sklada ze widzialem lagi w YZF 750 obciete jak nozem po wypadku i na wlasne zdumione oczy moglem zobaczyc jak cienkie sa te rury. Tak ze gdybanie ze napewno nie pekna to raczej dla mnie tak jest na 50 %. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśnia Pawel Opublikowano 25 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 jesli masz psychiczny ogranicznik do rozwijania duzych predkosci to spoko mozesz prostowac pewnie nic sie nie stanie ale jak sie spowrotem odksztalca i dasz gdzies ostro w pi*de to moze sie to zle skonczyc. :cry: Albo poprostu jak na polaka przystalo sprzedaj komus sprzeta i nie mow ze ma krzywe lagi,na oko przecież nie widac :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 I jeszcze jedno o czym zapomnialem, a tyczy sie i lag i ram.Skrzywione w wypadku maja jakies naprezenia wewnetrzne - przez prostowanie ich nie likwidujemy tych `wypadkowych` tylko dokladamy nowe. Dlatego ich wytrzymalosc na odksztalcenie tak drastycznie sie zmniejsza. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.