Skocz do zawartości

Prostowanie lag!!


IG?A
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

z drugiej strony o ile można coś prostować to raczej nie sa to lagi z motocykla sportowego,

czy takie ugiecie o jakim pisze Ryży może powstać w wyniku jazdy po kiepskiej drodze??

pytam bo pewnie ogladanie lagi przy wymianie uszczelniaczy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh zapewniam was żę większośc z was pewnie jeździ na prostowanych elementach tylko o tym nie wiecie 100% pewnosc ma się tylko przy kupnie nowego ,lagi sa robione z stopu żelaza które jest bardzo podatne na wszelkie zmiany strukturalne a, jeżeli zaczną sie spowroten odkształcać to zauważycie to choćby po uszczelce....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Heh zapewniam was żę większośc z was pewnie jeździ na prostowanych elementach tylko o tym nie wiecie 100% pewnosc ma się tylko przy kupnie nowego ,lagi sa robione z stopu żelaza które jest bardzo podatne na wszelkie zmiany strukturalne a, jeżeli zaczną sie spowroten odkształcać to zauważycie to choćby po uszczelce....

To pewnie mnie zrozumiesz ,dlaczego obiecalem sobie ze uzywanego motocykla w Polsce nigdy nie kupie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, a skad chlopak ma wziac kase na nowe lagi? tak sobie wezmie z kieszeni 800 albo i wiecej zl ? to nie jest takie proste, zwlaszcza z polskimi zarobkami,

ja bym zrobil tak ze narazie bym wyprostowal te lagi, odwrócił o 180 stopni i zbieral powoli kase na nowe... hmm nie wiem czy to jest "good idea" sa ludzie ktorzy jezdza na prostowanych lagach i jakos sie nic nie dzieje

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykręcasz zawias wyciągasz lagę i obracasz patrząc pod światło wzdłuż mozna się baardzo wiele dowiedzieć ;) no i zostają jeszcze ślady po półkach w starszych moto czasem uszkodzenia chromu. możesz tez je zamontować ciasno w imadle i obracać niezowalizowane powinny się kręcić zawsze z takim samym oporem, można też poluźnić półkę (ale tylko z jednej strony) i j.w. Wpadł mi też do głowy pomysł sprawdzenia na dużej tafli szklanej ;)

 

pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po prostu przetoczcie lage po dużej tafli szkla- jeśli jest odkształcona to bedzie sie robił w pewnym momencie łuk. A co do prostowanych lag- widać na nich "odciski" po wspomnianych juz półkach i po różnych srodkach naprawczych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
hmm, a skad chlopak ma wziac kase na nowe lagi? tak sobie wezmie z kieszeni 800 albo i wiecej zl ? to nie jest takie proste, zwlaszcza z polskimi zarobkami,

Czytales moze wyzej ten przyklad z mandarynka i pomarancza? Jak przeczytales, to jeszcze raz i go przeanalizuj, jak nie zrozumiesz to jeszcze raz-az do skutku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Igla-probuje wytlumaczyc ze kupno motocykla to dopiero poczatek wydatkow. Tym bardziej w motocyklu sportowym o takiej mocy. Nawet w moim osiolku przygotowanie do sezonu(sama wymiana czesci ekspolatacyjnych po przebiegu 16 tys km) to spokojnie liczac 1500 zl, bez wymiany opon! Nie mowie o jakims starszym,silniejszym motocyklu-gdzie ta kasa bedzie duuzo wieksza. Tym bardziej kupujac uzywane(uszkodzone ) moto powinienes byc przygotowany na dodatkowe wydatki. Ja wolalbym jezdzic slabszym sprzetem-ale w pelni sprawnym ,niz wypasiona fura -ktora moze sie rozpasc w najmniej oczekiwanym momencie. Z tego tez powodu nie kupilem np. CBR 1100 XX ,chociaz bardzo chcialbym miec cos takiego-ale wiem ze nie stac mnie na utrzymanie tego potwora. Bo kupic to naprawde nie bylby wielki problem-tylko co z nim dalej robic, trzymac w garazu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niby masz troche racji ale kupując np FZR z 91 roku musze być przygotowany na wydatki podobnego rzedu bo bankowe jest to że w motocyklu tym padnie coś co kosztować bedzie kupe kasy a naprawa tego wiązać sie bedzie z konkretnym oczekiwaniem na manele oraz pracą mechaniorów.... Pozatym w przedziale cenowym 7000-9000 Nie ma sprzeta który by spełniał moje oczekiwania bo np zakup FZRa to skazanie sie na wydatki stary olejak znowu to strasznie problematyczny sprzet... można by kupić CBRke 600 ale po pierwsze za tą cenę kupie motor do którego również przydał by sie wkład a po drugie bede chciał zmienić szybko 600 (max 2 lata) na cos wyżej a to wiąże z tym że zrobie komuś prezet! Zawsze kupie grata wyremontuje i super fure gonie komus a ten jeździ i nic mu sie nie sypie... dość ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, a skad chlopak ma wziac kase na nowe lagi? tak sobie wezmie z kieszeni 800 albo i wiecej zl ? to nie jest takie proste, zwlaszcza z polskimi zarobkami,

ja bym zrobil tak ze narazie bym wyprostowal te lagi, odwrócił o 180 stopni i zbieral powoli kase na nowe... hmm nie wiem czy to jest "good idea" sa ludzie ktorzy jezdza na prostowanych lagach i jakos sie nic nie dzieje

pzdr

 

Ja pie**ole, jak sie nie ma kasy to sie nie kupuje takiej skarbonki jak 900RR to chyba proste? Igła ma widać za daleko do łba żeby zrozumiec ze elementy prostowane ZAWSZE mają mniejszą wytrzymalość i nie wiesz kiedy ci po prostu pekna. Oraz nie pomyslał ze kupując japonca za cos bedzie go musiał jeszcze utrzymac. To chyba ku*wa proste - nie stac mnie nawet na głupi simmering do japonii = jezdze starą MZetką

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...