Ja miałem u siebie Michelin Anakee i Avon Distanzia i w takiej konfiguracji radziły sobie zarówno na czarnym jak i lekkich szutrach. Jeżeli chodzi o komfort bardziej bym się zastanowił nad ochroną przed naporem powietrza. Owszem, da się jechać gdzieś dalej; moim zdaniem optymalna prędkość to 100 km/h. Wtedy NX daje jeszcze możliwość dynamiczniejszego wyprzedzania. Powyżej tej prędkości z seryjną półowiewką komfort podróżowania drastycznie spada. Pozycja za kierownicą jest w miarę komfortowa, siedzi się jak na krześle. W moim motocyklu poszycie kanapy było zmieniane więc nie wypowiem się jak wygląda temat w przypadku seryjnego. Przy 194 cm wzrostu może być nieco niewygodnie zarówno na Transalpie jak i NXie. Jeździłeś już NXem - napisz jak Twoje wrażenia. Ja, przy 185 cm, czułem się na nim ok, choć uważałem, że gdybym był wyższy mogłoby być trochę ciasno. Tenerą nie jeździłem więc nie wiem jak tam z komfortem. Widzę, że model z '98 miał wysokość siodła zbliżoną do dwóch wyżej wymienionych.