zbyhu Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 Czolem! A ja jestem do silnikow diesla cholernie przekonany.Silniki te sa po prostu nie do zajechania. Pala malo, tanszej ropy. Zyc nie umierac. Moment obrotowy masz w calym zakresie obrotow.Miodzio :DA i basowy dzwiek wydechu - ja nic do niego nie mam :P. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 Diesel - tak ale tylko w samochodzie, w moto nie wyobrazam sobie aby jeżdzono na ropie ;). Czujecie ten klimat- ktoś kupuje ściga z dieslem i może go ciągać góra do 6 tyś :D :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :P Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Engels Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 Oprócz większej masy to z tego co wiem Diesle mają wieksze drgania od benzynowych... Jeśli się nie mylę to chyba w Polonezach się urywało mocowanie silnika w wersji Diesla, bo nie wytrzymywało drgań... To też może być powód, bo jak wiadomo moto są jak najbardzije odchudzone... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 Dajcie mi turbodiesla ze Smarta a zbuduję na nim motocykl.Hehe, Piotrze, niedawno na DSFie (chyba) był program o motocyklu z dieslem od... smarta :DO ile zdołałem zrozumieć to miał całkiem niezłe osiągi, bardzo konkretnie przyspieszał. Motocykl zewnętrznie bardzo przypominał małego Monstera ale chyba z Ducą miał niewiele wspólnego.Niestety nie pamietam czy była mowa o seryjnej produkcji. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 Widzę, że kolega Piotr ma coś do diesel'a :P ja od małego jeżdziłem tylko takimi autami i muszę powiedzieć, że czasem chciałbym mieć taki motocykl. A 'ropa' nie śmierdzi, prędzej benzyna wali jak gnojówka (szczególnie doniedawna stosowana U95) :D takie moje małe zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 Czolem! A 'ropa' nie śmierdzi, prędzej benzyna wali jak gnojówka (szczególnie doniedawna stosowana U95) :D takie moje małe zdanie Benzyna i ropa smierdza podobnie. To nie ma znaczenia.Ale niestety smrod ropy jest silniejszy, dluzej sie trzyma. Benzyna szybko paruje, a ropa nie. Jak sobie ufajdasz rece ropa, to beda Ci walic jeszcze nadtepnego dnia po trzech myciach rak.A benzyna sama odparuje ;). Takze smrod - fakt - jedyna duza wada ropy :P. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 WitamChciałbym poruszyć temat który daje mi troche do myślenia, otóż już kiedyś zastanawiałem sie dlaczego nie ma motocyki z silnikiem diesla? :? wydaje mi sie, że to wynika z charakerystyki pracy Diesla, oddawania momentu obrotowego, drgań. Ważną sprawą jest też dosc duża masa silników wysokpreżnych kiedyś było to uzasadnione, bo te silniki miały kiepskie osiągi, ale jeżeli brać pod uwagę nowoczesne turbo diesle to sprawa jest ciekawa... Dużą zaletą takiego silnika byłoby na pewno małe spalanie, duży moment obrotowy i bardzo duże możliwości podniesienia mocy poprzez przeprogramowanie komputera. Pewnie niektórzy szeroko się uśmiechną czytając tego posta ;) , ale wydaje mi się, że nowoczesne dieselki nie odbiegają wiele o benzyniaków, więc czemu nie??? :P :D nowoczesne "dieselki" już dawno przerosły "benzyniaki" i myślę, że to do nich nalezy przyszłosc w motoryzacji. Mają przede wszystkim dużo wiekszą sprawnosc cieplną. Jaki silnik benzynowy rozpędzi auto ważące 1800 kg w ciagu niespełna 7 s do 100 km/h :?: Myslę, że ok. 3500 ccm. Ile spala średnio paliwa :?: Ok 15 l/100 km. Naprzeciw niego staje mercedesowski CDI 270, ok 170 KM mocy podobne osiągi, większy moment obrotowy przy nizszych obr., średnie zużycie oleju napedowego ok 8l /100 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 Moim zdaniem silnik diesla by pasował do moto o przeznaczeniu turystycznym niz miejskim bo przeciez wybierając się w trase liczy sie mała awaryjność:Dz czego Diesle słyną:PP.s A widział ktos Diesla w 2t?? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 I jest jeszcze jeden problem z nowoczesnymi Dieslami- taki silnik kosztuje tyle co caly motocykl! Niestety jest duzo drozszy od silnika benzynowego. Ma bardzo zaawansowane rozwiazania techniczne, z ktorymi moglby byc problem aby to wszystko upchnac w motocyklu. A poza tym nowoczesne Diesle maja jedna wade, osiagnely tak wysoka sprawnosc ze bardzo slabo dziala ogrzewanie- i przy czym bysmy rece sobie odmrazali ?:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 diesle 2T stosuje się jako silniki stacjonarne i okrętowe Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 Ryzy, Jaguar to niestety teraz masowka, podzespoly Forda nie robia jakos na mnie wrazenia. Jaguar z bardzo szlachetnego samochodu stal sie autem seryjnie produkowaym, bazujac na samochodach duzo tanszych. A to niestety dobrze nie wplynelo ja jego wizerunek. Dla mnie i tak najwiekszym zaskoczeniem jest Diesel w Hondzie ( przez wiele lat wzbraniali sie przed tym silnikiem, co najwyzej montujac silniki produkowane przez innych, np. Rovera)! Specjalisci od benzynowek zrobili Diesla i od razu zostal uznany najlepszym silnikiem Diesla na swiecie, to jest dopiero sztuka!Wiadomo kto robi najlepsze pojazdy na swiecie ,jak nie Japonce :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 16 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2005 Z tego co wiem silnik Diesla w 2t został zastosowany w lokomotywach towarowych oznaczenia nie pamiętam taki silnik to fajna sprawa 2t z miska olejową:D Wiadomo kto robi najlepsze pojazdy na swiecie ,jak nie Japonce Wiadomo kto robi najdroższe cześci zamienne i podzespoły jak nie japońce:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 17 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2005 P.s A widział ktos Diesla w 2t?? :D W ruskich cięzarówkach Kraz montowany jest Diesel 2T W mojej Alfie nie wyobrażam sobie silnika diesla (chociaż takie robią) dla mnie to tak jakby do Ferrari wsadzić diesla, no ale skoro robią juz Jaguary z dieslem....... koniec świata a dlaczego by nie :?: Potężny moment obrotowy nowoczesnego turbodiesla daje mu siłę lokomotywy. Myślę, że i Ferrari sporo by się musiało natrudzić powiedzmy z Audi 4.0 TDI. Jeden i drugi przyspiesza do 100 w ok. 6 sJak wcześniej pisałem, wydaje mi się, że silniki benzynowe odejdą do lamusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 17 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2005 No wiesz Michał, odgłos pracy silnika V6 a Alfie GTA nie da sie porównać z dieslem. Nawet mój mizerny 1.8 wkręcony na 6000obr ma przyjemny dżwięk :twisted::twisted::twisted::twisted::twisted: No ni mówiąc o amerykańskich V8 small block :D:D:D te to dopiero gadają WitamDzwięk na pewno jest piekny takich silników ale co z praktycznością? nie wyobrażam sobie jeździć maszyną ktora pali.... naście lub więcej litrów na 100km. Wydaje mi się że trudno nam się oswoić z myślę, że mogłyby być takie motorki z dieslem, po prostu nie jesteśmy do nich przyzwyczajeni bo takich motocykli raczej nie ma na naszych ulicach. Ja zawsze byłem uprzedzony do silników diesla, mówiło sie, że są słabe głośne itd., ja również tak sądziłem. Ale teraz!!! To świetne silniki i nie miałbym nic przeciwko żeby pojawiły się w motocyklach, nie zdziwię się jak w niedalekiej przyszłości sie pojawią :P pozdrawiam Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 17 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2005 Jak wcześniej pisałem, wydaje mi się, że silniki benzynowe odejdą do lamusa.Nie tylko tobie się tak wydaje osiagami już są zblizone do benzyniaków 8 s do 100km/h to bardzo dobry wynik jak na diesla a są juz mocniejsze. Zwłaszcza że te silniki sa ekonomiczne Zresztą co chwile na reklamach widać co chwile Diesel mysle że jakieś 10 lat a Diesel bedzie wywyższał sie nad Benzynką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.