Shinigami Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Czy zna ktoś wymiary simmeringów na wał korbowy w DT80LC2 ? Rozbierałem u siebie silnik i zauważyłem, że simmer jest wypaczony to go poprawiłem i teraz zostawiam za sobą obłok dymu dlatego chce wymienić. Widziałem na Allegro zestaw uszczelniający do silnika ale ten zestaw chyba nie zawiera tego czego mi trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 jak wymieniałem kiedyś simmeringi i miałem zestaw to na 100% były w nim uszczelniacze na wał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Już simmer znalazłem w walizce. Kiedyś kupiłem taki zestaw i na szczęście mi został ten potrzebny :D Teraz muszę wydumać jaka jest zależność między 3 elektrodową świecą o ciepłocie 5, zalewaniem się olejem a słabym spalaniem na 1 biegu i brakiem mocy na 4,5,6. I dlaczego automat prędkościomierza przestał liczyć choć linka jest w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Witam,zamierzam sprezentowac bratankowi dt80 coby go zarazic motocyklami :D Jest u mnie w miescie do wzięcia taki motorek,za 2600 z 94 roku,przejechałem się tym,moc bardzo malutka,a ponoć "odblokowany"-jedzie gorzej niz zadbany simson,cos stuka w sliniku na niskich obrotach-99% korba.Jaki moze byc koszt tłoka,szlifu,korby,łożysk i napędu w tym motorku,bo nie wiem czy warto to kupować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strumyck Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 hallo pomoże ktoś i odpowie na powyższe pytania ????? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 2 - Nie ma po polsku chyba, że jakieś samoróbki na Allegro 3 - Trzeba sprawdzić czy silnik ma miejsce na linkę od obrotomierza a potem dumać. W DT80 jest z przodu pod cylindrem z prawej strony na karterze. 4 - Bladego pojęcia nie mam. To tyle odemnie, mam 80 a nie 125 :) z owiewką nie kombinuj tylko wejdź na bikez.com czy coś i zobacz czy były jeszcze inne modele podobne wyglądem do 2004 jjank - tłok 60-70 bo tajwański ale innych nie ma, szlif 50-60, korba nie wiem a łożyska i napęd masz w KLASA motocykle (link na górze forum). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Panowie trudno jest odblokowac DT 125? Mam takie pytanie, czy ktm lc2 125 były też blokowane na module? czy tylko filtr powietrza, dysze w gaźniku no i wydech? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Jeśli oprócz wydechu masz na CDi to z własnego doświadczenia na DT80 powiem Ci, że rozwaliłem moduł :wink: BTW. Wymiana świecy na irydową coś pomogła ale ciepłota jakaś nie teges bo 1 strasznie zamula, potem już kręci nieźle ale v-max nie sprawdzony. Jeśli chodzi o mój problem z prędkościomierzem, problem leżał w podkładce która ciągnie za zębatkę od ślimaka linki. Brak sprzęgła miałem przez wysprzęglik który wyskoczył do góry i popychacz wpadł pod niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strumyck Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 dzięki shiningami za info :) jeszcze jedno zdejmował ktoś tylny wahacz ? nie mogę zdjąć głównej śruby z wahacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 dzięki shiningami za info :) jeszcze jedno zdejmował ktoś tylny wahacz ? nie mogę zdjąć głównej śruby z wahacza. No to muszę Cię zmartwić, po tylu latach ile miało moje moto (1991) trzeba było ciąć ośkę i kupić nową bo była tak mocno zapieczona (prawie zespawana). Ale pocieszające jest to, że koszt takiego cudeńka zamyka się w 60zł a czas dostawy ok 3 dni roboczych. Szlifierka w łapę i jedziesz :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strumyck Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 to ładnie :) moje moto nie jest stare z 2004 ale odpuściłem zdejmowanie. moto jest z Anglii i ktoś chyba nim jeździł dużo po plaży bo jest mocno pordzewiały i chyba stąd te problemy. Jest jeszcze jedna sprawa która mnie martwi, mianowicie na zimnym silniku nie równo pracuje dopiero jak się rozgrzeje chodzi dobrze. Szarpie dławi się jak dodaje gazu. Jak rozgrzany to czasem przy odpuszczeniu gazu potrafi strzelić. Gaźnik czysty, ale używam dozownika i nie wiem czy nie ma za dużo oleju i go nie przepala, albo coś z zapłonem. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Albo zwykła regulacja, pewnie ma za dużo wahy i musisz mu odkręcić trochę powietrza bo nie daje rady przepalić. BTW To co Ty w końcu masz, DT125 ? Jak jest z 2004 to może jeszcze uda Ci się wybić oś ale do tego i tak potrzeba porządnego młota (gdzieś czytałem o 5kg i o prasie hydraulicznej ustawionej na 8ton nacisku :buttrock: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciemnocichy Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 W którym miejscu w DT 125 jest śruba/korek spustu oleju ze skrzyni? Albo to jest jakoś schowane albo jestem wyjątkowo mało spostrzegawczy, W DT 80 ta śruba było dużo bardziej intuicyjnie umieszczona. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strumyck Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 to śruba pod dozownikiem, z prawej strony silnika. Po prostu połączono korek spustu z śrubą mocującą dwa elementy silnika :) Już edytowałem profil i jak widać jeżdżę DT 125 RE z 2004 r. Zdejmowanie wahacza odpuszczę przynajmniej na razie. Regulowałem śrubkę od powietrza i na wiele to się nie zdało nadal na zimnym źle pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 (edytowane) bo nie che mi sie zdawac na a1:D i to bedzie najlepsza sytuacja z mojej strony :icon_biggrin: Dopuki ci rama wytrzyma albo sie ktoś twoim moto nie zainteresuje, jednym słowem szkoda zachodu. Edytowane 1 Maja 2009 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.