Skocz do zawartości

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125


Rekomendowane odpowiedzi

Nie miałem DT 125, ale pewnie ma blokade jeszcze na module ze nie kreci sie na max obroty i pewnie jeszcze cos w wydechu.

 

A nr silnika w DT 80 powinny byc na karterze od góry, o ile dobrze pamietam po lewej stronie w okolicy gaźnika, byc moze po prawej. Nie wiem jakim cudem nie masz?

 

A co do tego wskaźnika temperatury to sprawdź czy chlodnica rozgrzewa ci sie równomiernie z silnikiem, moze obieg jest jakis ale za słaby.

 

A tak wydaje mi sie ze grzbanie przy 250 stronach na prawde nie jest łątwe wiec czasami lepiej coś napisac niz walnoc post, że to było i ani nie pomóc i samemu nabijac bezsensowne posty których jest mnóstwo w tych stronach. Mam nadzieje ze chociaz komus pomoge:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z tym przegrzewaniem to jeszcze moze byc sciema. ja mialem wczesniej dt 80 lcII i tez mi termometr skakał na maksa. po prostu byl zepsuty. no ale jezeli naprawde widac ze silnik jest goracy to lepiej nie jezdzic bo mozna tlok na wylot przestrzelic. w takiej sytuacji nalezy moto sprzedac :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z tym przegrzewaniem to jeszcze moze byc sciema. ja mialem wczesniej dt 80 lcII i tez mi termometr skakał na maksa. po prostu byl zepsuty. no ale jezeli naprawde widac ze silnik jest goracy to lepiej nie jezdzic bo mozna tlok na wylot przestrzelic. w takiej sytuacji nalezy moto sprzedac :icon_mrgreen:

 

polskie rozumowanie....... o.O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z tym przegrzewaniem to jeszcze moze byc sciema. ja mialem wczesniej dt 80 lcII i tez mi termometr skakał na maksa. po prostu byl zepsuty. no ale jezeli naprawde widac ze silnik jest goracy to lepiej nie jezdzic bo mozna tlok na wylot przestrzelic. w takiej sytuacji nalezy moto sprzedac :biggrin:

 

 

Wydaje mi sie ze ten wiatraczek poszedł taki co jest pod dozownikem co wchodzi do chłodnicy. Bo to sie powinno raczej krecic przy kopnieciu kapniakiem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, mam problem potrzebuje jakiegos najlepszego tłoka i cylindra do dt 125 r rocznik 2001 oczywiscie chodzi mi o NOWY ale nie oryginalny. Moze poda mi ktos jakas stronke....Ktory Waszym zdaniem jest lepszy Vertex czy Wossner? Gdzie moge dostac taki tłok? z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.Czytałem juz posty co do p[ływaka w gazniku ale mam pytanie.Wszystko jest ok ale niewiem czemu gaznik nie trzyma wahy.Pływak wyglada na cały ale jak sie odkreci kranik to waha przelewa sie otworem pod iglica.Co to moze byc oprócz pływaka albo jak sprawdzic ze pływak na 100% jest cały?? Z góry dzieki za odp. pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Czytałem juz posty co do p[ływaka w gazniku ale mam pytanie.Wszystko jest ok ale niewiem czemu gaznik nie trzyma wahy.Pływak wyglada na cały ale jak sie odkreci kranik to waha przelewa sie otworem pod iglica.Co to moze byc oprócz pływaka albo jak sprawdzic ze pływak na 100% jest cały?? Z góry dzieki za odp. pozdr.

 

według mnie, sposób na sprawdzenie pływaka, to zanurzyć go w beznynie albo chociaż we wodzie i dopatrywać się "bąbelków" wydobywających się z pojemnika, jak jakieś są, tzn że jest dziurka, To jest tak samo jak z dętką... też tak sprawdzam czy jest dziurawa czy nie ;) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, zamierzam kupic yamahe dt 125x - ta z 2005r, czy to ten sam silnik co w starych yamahach, mam 174cm wzrostu - dam na niej rade ? jak z częsciami do tego modelu i ile on pali ?

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie ;)

czy od crossów i enduro naprawdę na "starość" siadają kolana ? :)

 

Wszystko co napisałem pisze ku waszej przestrodze ! To nia sa żarty, tylko powazny problem !

 

Wracajac do strony 240 odp. bodajze 9.

 

Odczuwa sie strasznie ! Ja w wieku 16 lat mam juz bardzo powazne problemy z kolanami ! Przykładowo podam ze mam trudnosci ze wstanie z przysiadu, kazde przykucniecie podnoszenie cieżarow co kiedys bylo drobnostka sprawia wiele porblemow. Po jezdzie w zime zaczely mnie bolec kolana. SMarowałem masciami itd. nie pomagalo pojechalem do Ortopedy i stwierdzil ze mam strasznie wyziebione kolana i nie produkuje mi sie maź w kolanach a tego skutkiem jest wycieranie sie chrzastki ! ! ! ! ! Dodal ze jak bym tym sie nie zajał w wieku 20-25 groziłyby mi sztuczne kolana !

Przyjmowalem zastrzyki przez miesiac do mieśniowo [ w tyłek ] potem tabletki lecz nadal po 7 miesiacach odczuwam wyraźnie wieksze bóle. Dwa tygodnie temu ponownie bylem u lekarza i dostałem skierowanie na USG kolan i sprawdzenie zawartosci płynów w kolanach.

 

Strasznie nie przyjemna sprawa wiec polecam kupic Neoprnowane ocieplacze na kolana np. na allegro cena ok 40 maks ! Nie zaden wstyd w tym jezdzic zaklada sie pod spodnie i nie widac a kolana sie czuja o niebo lepiej ! I nie myślcie ze jezdzac w upały latem 40 stopni kolana nie marzna ! Owszem bo podczas jazdy jestemy poddawani na opor wiatru ktory przy wyzszy predkosciach jest zimny i ziembi kolana !

Edytowane przez rivera666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PANOWIE JEST PROBLEM !

kOLEGA MA YAMASZKE DT 80 I JEST W TRAKCIE REMONTU CO SIE OKAZAŁO MA JAKIS INNY CYLINDER ... TUNINGOWY GDYZ ROZMIAR TLOKA JAKI POTRZEBUJE TO 57,25 ... Wiecie moze gdzie mozna dostac taki tlok ?? bo takie same sa od 125 ale sworzen w 80jest mniejszy !!

 

PROSZE O POMOC NAP)RAWDE WAZNE :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem. Gdy przekręcę manetkę do końca to mi moto zamula. Jak by nie miał paliwa albo miał za dużo. Co to może być??

 

Moim zdaniem to źle wyregulowany gaźnik, i jak od razu mocno otworzysz to go zalewa. spróbuj pobawić sie śruba od regulacji, ale najpierw wyczyść gaźnik i filtr powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PANOWIE JEST PROBLEM !

kOLEGA MA YAMASZKE DT 80 I JEST W TRAKCIE REMONTU CO SIE OKAZAŁO MA JAKIS INNY CYLINDER ... TUNINGOWY GDYZ ROZMIAR TLOKA JAKI POTRZEBUJE TO 57,25 ... Wiecie moze gdzie mozna dostac taki tlok ?? bo takie same sa od 125 ale sworzen w 80jest mniejszy !!

 

PROSZE O POMOC NAP)RAWDE WAZNE :icon_mrgreen:

Pewnie masz cylinder zwiększający pojemność Malossi lub Athena. Na cylindrze powinieneś mieć napisane.

 

Kolega miał cylinder malossi i tłok dostał na www.megabet.pl

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, zamierzam kupic yamahe dt 125x - ta z 2005r, czy to ten sam silnik co w starych yamahach, mam 174cm wzrostu - dam na niej rade ? jak z częsciami do tego modelu i ile on pali ?

 

Nie wiem po co takie pytania zadajecie jest ich pełno!! Oczywiście ze dasz rade. Mam kumpla co ma DR 350 a ma ponad 160 cm wzrostu... wzrost nie ma znaczenia.... :biggrin:

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...