Skocz do zawartości

rivera666

Forumowicze
  • Postów

    120
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O rivera666

  • Urodziny 12/29/1992

Osobiste

  • Motocykl
    sxf 250 '08
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9393928
  • Telefon
    667466407
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    lodz/lodzkie

Osiągnięcia rivera666

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. widziałem taka mała 'pomaranczke' w akcji i przy dobrych umiejetnosciach kierowcy wiele potrafi zdzialac :) Nie polecam młodemu 80 na duzych kołach bo nie poradzi sobie z tym bo przy wadze moze z 80 kilo i mocy 30/35 koni to naprawde wiele potrafi a chłopak młody nie doswiadczony to zle moze to sie zakonczyc. Uwazam zebys szukał czegos pokroju sx 65 :) lecz w kwocie 2tysiace trudno bedzie dostac ew. kup sobie narazie motorynke naucz sie jezdzic i potem do babci dziadka rodzicow cioci wujka chrzestnego chrzestnej zwroc sie o zafundowanie sprzetu wyczonowego.
  2. juz mnie szlag strzela jak wchodze w ten temat i widze jak kazdy Ci stuwek pisze jak by było najlepiej dla Ciebie a Ty dalej swoje i swoje chociaz nie masz pojecia. Jak chcesz zrobic inaczej niz Ci inni doradzaja to napisz spoko chłopaki dzieki i wyloguj sie z forum i jedz kup co chcesz a nie marudzisz a potem zrobisz po swojemu. ;] Chodzi o to ze jak bedziesz jezdzil na torze 30 minut non stop jazdy 2 i 3 bieg w zakresie najwyzszych obortow to zleci Ci mniej motogodzin niz jak wbijesz 5 czy 6 bieg i przez to pol godziony bedziesz 'pyrkac' przez las ! rozumiesz ? Szukaj enduraka bo Ci crossowka nie potrzebna bo z tego co piszesz na tor nie chcesz wiezdzac a CRF czy SXF nie jest kurda na lasu człowieku ! Po to jest Enduro i cross zebys miał pole manerwu z wyborem las, pola czy tor, Ty wybrałes las to wybieraj enduraka no chyba ze masz jakies indywidualne upodobania i umiejetnosci stopnia Jamesa Stewarta to bierz nawet CRFke 450 i jedz w las. Jak wsiadłem na Yamahe wr 426 pierwszy raz to miałem pelno w gaciach jak zobaczyłem co to potafi. Tez myslałem kurde endurak w 4t muł jak ch*j, ale mysle ze jak bys wsiadl na taka WRke to po jednej przejezdzace krecac ja jak najwyzej mialbys dosyc a co dopiero crossowki ktora ma jeszcze bardziej agresywnie zestrojony silnik. Pozdrawiam i mysle ze znow cos wniosłem do tematu. dopsane : Endurak wybaczy Ci wiecej błedów ktorych na poczatku popełnisz setki a na crossowce nie ma przebacz.
  3. nie śledzilem tematu całego bo nie miałem czasu :) jak sie powtarza to przepraszam. Skoro namowiles tate to wez go i pojedz kupic motor z nim bez wiedzy mamy u mnie to zawsze dzialało potem mama sie przyzwyczaila i ostanio sam z nia kupowałem moto :D Polecam i pozdrawiam
  4. Zostaw crfki i sxfy dla ludzi chcacych jezdzic po torze :) jaki pisał ghollum " Twoja kasa, Twój wybór wink.gif . " ale naprawde w lesie tłoczek w takiej crfie czy sxfie zleci Ci w mgnieniu oka i tylko zniechecisz sie do off-roadu bo ciagle remont i ciagle pakowana kasa a jazdy mało ! Kup jakiegos 4t ale enduraka naprawde :) tylko jak nie chcesz yamahy wr 250 to szukaj exc-f 250. Z mojej strony na temat sx-fa 250 to tyle ze jak dojezdzam do toru sobie trawiastymi drogami i szutrami w zakresie niskich i srednich obrotow to moto godziny 'uciekaja jak w zegarku' a na torze jak jade drugi i trzeci bieg w pelnym zakresie obortow czesto w tym najwyzszym, nawet przez godzine treningu albo czasem wiecej to staje i sie dziwie co tak mało dzis jezdzilem? przeciez do toru dojezdzam 20 minut a wiecej mi zleciało mh niz na torze ;| miesiac moto a remoncik sie szukuje ;] Tyle z mojej strony i odradzam crossowke do lasu nie tyle ze szkoda motoru ale Twoich, kosci, nerwow i pieniedzy. Pozdrawiam mysle ze cos wniosłem do tematu i pomogłem :)
  5. Powiem tak do lasu tego motoru szkoda. Posiadam takowy lecz 2008 rok i powiem tak w lesie jedzie sie tragicznie gaz jest strasznie czuły albo odkrecasz ale nie jedziesz po prostu, tym nie ma 'pyrkania' na rownych obrotach. U mnie jedyne co robiłem do tej pory to wymiana lozysk w przednim i tylnim kole, regulacje zaworow, wymiana oleju czyszczenie filtrow i ciagłe lanie paliwa do baku :) ale SXFa mam dopiero od miesiaca i remontu nie robiłem jeszcze mam 10 mh jak zrobie remont to cos napisze na jego temat :) Ja w tej sprawie popieram w 100% autora tej wypowiedzi. Post #2291 Własnie Ghollum wszystko ładnie mi tutaj opisal :D miałem podobny problem jak Ty chciałem crossowke do lasu ale jednak chłopaki pomagaja, doradzaja i nie chca zle dla innych forumowiczow dlatego wybrałem tor i SXFa. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...1entry1399961
  6. łza w oku po przeczytaniu posta Eweliny z przyczyna wypadku. najszczersze wyrazy wspolczucia. Amen. [*]
  7. Nie bardzo brudne ale dosc mokre ;) nowe moto wr 426 2002r. http://www.bikepics.com/pictures/1646042/ http://www.bikepics.com/pictures/1646043/ http://www.bikepics.com/pictures/1646045/ Nacieszyłem sie tylko tydzien :( ludzka glupota.
  8. nie wiem jak z butami O'neal ale jestem uzytkownikiem axo boxer i sobie chwale bucik wygodny, mocny, lecz przy moim uzytkowaniu niestety puszczaja wode do sroda z czym na poczatku problemow nie mialem. Axo spełniaja swoja role polecam :)
  9. Niby stoi ale czasem inne owiewki itd z reszta nie wazne :) wyjasniło sie ze 250 ale cos jak dla mnie za duzo mocy. teraz jakos wzieło mnie na Husaberga strasznie mi wpadl w oko. czytałem i bardzo żwawe maszyny co mi sie podoba :D co mozecie powiedziec o tych maszynach? http://moto.allegro.pl/item570102470_husab...kxf_rmz_te.html
  10. Moze ja cos pomoge nie miałem przyjemnosci dosiadac exc 200 lecz sezon 2008 przejezdziłem na exc 125 '01. 125 jest okreslana jako mała wscieklizne i naprawde z reka na sercu tez moge owy sprzet nazwac. nigdzie nie było problemow zeby sprzetem podjechac zwirownia, rzeczki dziki teren itd. Ta mała dziczyzna ciagnie dopiero tak od srednich obrotow ale nie widzialem problemow zeby wrzucic 6 i prykac sobie na niskich przez las ale jak chcialem odkrecic redukcja do 4 i dopiero mozna było poszalec chociaz na upartego moglem dławic na 6 i w slimaczym tempie rozwijac coraz wieksze predkosci ale to bezsensu. na koło jak mowil Zbychuda 2-3 idzie bez niczego z gazu ale to trzeba po praktykowac na 4 czasem tez dawało rade ale to oporowo na tył mocne wybicie z zawieszenia i dawało rade chociaz nie jestem magikiem w tych sprawach. Bierz 125 ! ! ! ! mama tez nie jest w przeciwienstwie zwolennikiem ciaglych zmian ale coz wytłumaczyłem jej jak wyglada sprawa z moca i prawdopodobienstwem złaman w wyniku nie opanowania mocniejszej maszyny naprawde tez rwałem sie od razu na cware 2t lecz userzy forum odradzili mi wybrałem 125 po sezonie 2008 nie zaluje tego wyboru ! Moja Kasia poszła w rece innego uzytkownika i czeka mnie kolejny dylemat ktory rozpatruje z chłopakami z forum. dzieki i mysle ze jakos pomogłem :) pozdrawiam udanego sezonu 2009
  11. http://moto.allegro.pl/item571102716_ktm_5...bry_pilnie.html ten mi wyjatkowo wpadł w oko widze załozona juz lampa od nowego modelu [ chyba ze byly montowane juz w tych rocznikach ] lecz nie przypada mi do gustu zbytnio poszycie fotela ale to drobiazg http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1128431 << owego ktma widze ktorys raz z kolei na aukcjach i dosc daleko ;/ http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1157281 wszystko daleko http://moto.allegro.pl/item569385273_husaberg_400fe.html http://moto.allegro.pl/item570102470_husab...kxf_rmz_te.html a cos od Husaberga ? http://moto.allegro.pl/item568737774_ktm_exc_400.html znow ogległosc ;/ kurde ! to jest masakra z tymi motorami za duzo ich i nie wiadomo co wybrac :icon_mrgreen: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1183645 własnie niby to ma bys 250 moc wpisana jak przy 520/525 i za masywnie wyglada jak na 250 exc chłopaki co to za sprzecik ? :icon_idea:
  12. Koledzy przegladajac alledrogo napotkałem yamahe wr 250 ktos mial przyjemnosc jezdzenia takim sprzetem ? jak jak sie sprawuje ? Exc 400/450 w cenie 10 tysiecy za duzo nie ma ;/
  13. ghollum No raczej opcja 85% las i 15% tor :) i sie wachałem przy wyborze czy cross bedzie odpowiedni lecz teraz juz wiem dzieki za sensowne wytłumaczenie. Wybor pada na enduraka 450 exc tylko pozostaje znalesc odpowienia sztuke. a co do mojego doswiadczenia jezdze od 2 klasy podstawowej na motorach w enduro sie bawie od 2 lat. Uwazam ze z 450 sobie poradze ew. 400 exc
  14. przede wszystkim mam wielki dylemat i nie wiem na co sie zdecydowac czy jakis endurak 450 czy cwiara cross tylko 4t. Chłopaki doradzcie mi w tej kwesti bo to najtrudniejsze. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1164637 co sadzicie o tym ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...