Skocz do zawartości

Strumyck

Forumowicze
  • Postów

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Strumyck

  • Urodziny 05/07/1977

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha DT 125 RE 2004 r.
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łódzkie

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Strumyck

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Witam Was. Poszukuje dla siebie tenery 660 z lat 90-tych ale niestety nie miałem do czynienia z tym motocyklem wcześniej. Może znalazłby się w mojej okolicy posiadacz motocykla u którego po prostu mógłbym sobie obejrzeć Tenere i porozmawiać o niej. Pozdrawiam
  2. Panowie sprawa wygląda tak, jak kolega powyżej napisał. Oryginalna lampa kosztuje około 400 zł, wiem bo przerabiałem ten temat tylko że w przypadku Yamahy DT która ma taki sam klosz. Przerabiałem także przekładkę o której ktoś napisał wcześniej (gładkie szkło). Dostałem to na allegro ale wiem że jest sklep w Częstochowie który to oferuje. Niestety moja lampa zaraz po założeniu pękła i na nic zdały się dwie stówy. Rzeczywiście chyba najlepiej zakupić polisporta i sprawa załatwiona. Co do samego klosza jestem pewien że pasuje od mojej DT (2004 w góre), i od WR. Także możecie poszukać w używkach ale nie wiem czy warto :) Pozdro
  3. Po namysłach i przymiarkach kupiłem jednak Wulfsporta Flite X którego szukałem troche czasu. Taki jak ten: http://moto.allegro.pl/item1010638985_kask...010_yamaha.html Kask spełnia moje oczekiwania, świetna wentylacja, waga i malowanie. Jest na prawdę wygodny. Nie chcę robić specjalnie reklamy ale nie mam powodów żeby narzekać. Jeszcze brałem pod uwagę kaski mało znanej w Polsce firmy Firstracing. Co do progripa kupiłem gogle 3450 i bardzo dobrze mi się w nich jeździ, a także po prostu pasują do kasku. Kask jednak z tej podstawowej serii nie leżał mi po prostu, nie dość że ciężki, to coś mnie uwierało w czubek głowy :)
  4. Hej. Mieliście do czynienia z takim kaskiem, wydaje się być całkiem konkretny http://shop4sport.net/zen/index.php?main_p...315&language=en Jak nie to kupie LS2 w nowej "budzie" z serii Phobia, widziałem, przymierzałem i jest całkiem ok :) Co wy na to ??
  5. Witam. Szukam serwisówki do TT 600 R, może mi ktoś pomóc ?? pozdro
  6. Witam. Szukam serwisówki do Yamahy TT 600 R w języku angielskim bądź polskim :) Może mi ktoś pomóc ?? Pozdro
  7. Generalnie podoba mi się pomysł, ale w przypadku gdzie szybę można łatwo zdjąć i założyć gogle tylko że ten typ jest zazwyczaj cięższy.
  8. Co myślicie o tym kasku? Mieliście może z nim do czynienia?? http://moto.allegro.pl/item796872917_kask_...duro_cross.html
  9. Strumyck

    wsk 125

    Właśnie że nie słyszałem aż do dziś ?? Choć marka nie jest mi obca. Pomysł na dodatkowe łożysko był mechanika który naprawia takie motory od 40 lat. Choć kolega pewnie wie co mówi. :) Właśnie że nie słyszałem aż do dziś ?? Choć marka nie jest mi obca. Pomysł na dodatkowe łożysko był mechanika który naprawia takie motory od 40 lat. Choć kolega pewnie wie co mówi. :)
  10. Strumyck

    wsk 125

    Od strony iskrownika wyjąłem tulejkę, która była pomiędzy łożyskami (można ją też porozcinać na wymiar) i w to miejsce nabiłem jedno łożysko więcej, czyli w środek. Na osi korbowodu miałem minimalne wyżłobienia w miejscu łożysk. Z drugiej strony zmieniłem zimmera na węższy po to żeby łożysko ułożyło się chociaż częściowo w nie wyrobionym polu.
  11. Strumyck

    wsk 125

    zrobiłem remoncik :) szlif cylindra nowy tłok, regeneracja wału, wymienione łożyska + jedno dodatkowe. zmieniłem także łańcuszek sprzęgłowy. Odpaliłem i docieram na oleju micro, który mam nadzieję jest dobry (podobno jest) choć zapach spalin jest jak z pilarki a nie poczciwej WSKi na miksolu :) pozdro
  12. Jestem Twojego wzrostu i nie mam problemu więc Ty też nie powinieneś mieć. Jeszcze kwestia wagi ciała i ustawienia twardości tylnego amortyzatora. Jeśli jest mocno skręcony tył jest twardszy i mniej się ugina a wtedy możesz mieć nieznaczne trudności z utrzymaniem sie bez podpierania palcami :) pozdro
  13. Strumyck

    wsk 125

    Właśnie dziś dobrałem się do silnika mojej starej WSKi. Nagar na głowicy, tłoku i cylindrze jest nieziemski. Można chyba używać innego oleju niż Miksol? Zastanawiam się czy konieczne jest rozpoławianie silnika skoro luz na korbie jest nie za duży?? Normalnie tłok może obracać się nieznacznie wokół osi (jakieś 2 mm w prawo i lewo) Tłok i szlif to konieczność ale reszty się obawiam. Tak czytając wasze posty poszukam tłoka ze starej produkcji, bo to co znalazłem to tylko to http://moto.allegro.pl/item615445675_tloki...m_tlok_wsk.html czy to 51.90 mm nada się na I szlif?? ewentualnie coś takiego http://moto.allegro.pl/item615725311_tlok_..._pierscien.html http://moto.allegro.pl/item617067328_wsk_1...ierscienie.html Co byście radzili?? pozdro
  14. to śruba pod dozownikiem, z prawej strony silnika. Po prostu połączono korek spustu z śrubą mocującą dwa elementy silnika :) Już edytowałem profil i jak widać jeżdżę DT 125 RE z 2004 r. Zdejmowanie wahacza odpuszczę przynajmniej na razie. Regulowałem śrubkę od powietrza i na wiele to się nie zdało nadal na zimnym źle pracuje.
  15. to ładnie :) moje moto nie jest stare z 2004 ale odpuściłem zdejmowanie. moto jest z Anglii i ktoś chyba nim jeździł dużo po plaży bo jest mocno pordzewiały i chyba stąd te problemy. Jest jeszcze jedna sprawa która mnie martwi, mianowicie na zimnym silniku nie równo pracuje dopiero jak się rozgrzeje chodzi dobrze. Szarpie dławi się jak dodaje gazu. Jak rozgrzany to czasem przy odpuszczeniu gazu potrafi strzelić. Gaźnik czysty, ale używam dozownika i nie wiem czy nie ma za dużo oleju i go nie przepala, albo coś z zapłonem. pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...