Idaho Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 sytuacja odwrotna xj600s 92 posiadam oryginalny tłumnik prawy .lewy został zniszczony podczas wypadku kolektor został przespawany 4 w 1 mieszanka wydaje sie być za bogata(czarne świece) strzelanie w tłumik czy jedyny sposób na to to wymiana dysz czy może pogrzebać przy wydechu .skąd wziąć mniejsze dysze w rozsądnych cenach a może filtr powietrza o małym oporze jeśli takowy jest prosze o rade Ja sugerował bym sprawdzić poziomy paliwa w komorze pływakowej, miałem kiedyś przypadek, że kolesiowi po lekkiej glebie na trawce zmieniły się poziomy paliwa! Możliwe też, że zaworki iglicowe się przyblokowały, zacieły. Sprawdz jeszcze jak zachowuje się silnik bez podlaczenia filtra powietrza, czy też będzie ci strzelał w wydech. Aha, sprawdz też świece, niewykluczone, że to one padły i przy wyższych obrotach biją na boki, lub wcale niedają iskry a przy przywleniu czasami pierdzielna. PS.To że swiece dają iskrę po wykręceniu ich z głowicy wcale nie oznacza, ze będą się taksamo zachowywać, pod ciśnieniem w cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2005 jedno pytanko dospeców teoretyczne :motocykl na wtrysku pełny przelotowy układ np yoshi rs3' date=' pc i kn , czyli układ dostosowany pod gsxr1000 o ile spadnie żywotności silnika lub jego podzespołów??, zakładając że niebedzie katowany non stop ,ale tez używany turystycznie :!:[/quote'] Jezeli wszystko bedzie prawidlowo zestrojone i bedziesz dbala o moto ( przede wszystkim regularne wymiany oleju, sprawdzanie luzow zaworowych itp ) to nie widze powodow dla ktorych zywotnosc silnika mialaby spasc.To moze nie najlepsze porownanie ale kiedys kupilem Honde Sabre 1100 z przebiegiem ponad 80 tys km, ale od wlasciciela ktory rzeczywiscie dbal o moto ( i mial 150 km do pracy w jedna strone ) i wrazenie bylo takie podczas jazdy jakby byl to nowy motocykl o b.malym przebiegu, a nie motocykl wowczas 15 letni. Wszystko zalezy od ciebie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 21 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2005 Zmieniajac wydech na pusty w motocyklu V2, ktory ma tylko jeden gaznik, czy trzeba go regulowac?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2005 Niezależnie od ilości gaźników potrzebne są zmiany. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Czy można jeszcze jakoś uratować wypruty tłumik w yzf750 czy minimalnie co można zrobić założyć przelotówkę? Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Ja w mojej hondzie mam wszystko wyciagnietę ze środka.Jest dosyc głośny ale mi się podoba.Wszystko byłoby OK tylko tyle że moja Honda to dwósów i nie grozi jej nic z zaworami!!! ja u siebie nic nie zmieniamkumpel ostatnio mi gadal, ze za cichy alenie chce kombinowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buszman84 Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 (edytowane) Witam, Przejrzalem w zasadzie caly temat, padaly pytania podobne do mojego ale nie do konca, opinie tez byly rozne, choc mysle ze nalezy wierzyc specom - mechanikom :icon_biggrin:. Do rzeczy: Mam Yamahe TTR 600 98'( - typ DJ011). Kupilem ja w zeszle wakacje i nie zdazylem jeszcze zrobic na niej zbyt duzych przebiegow - praca + edukacja. Poprzedni wlasciciel (albo jeszcze wczesniejszy) wybebeszyl wydech. Moje pytanie jest wiec takie: Czy temu silnikowi cos grozi z tego powodu? (1 gar, obroty tez nie za wysokie osiaga, jednostka stara jak swiat i sprawdzona tez w XT 600 - choc z pewnymi modyfikacjami). Jezeli trzeba dokonac jakichs zmian w gazniku (w tt jest jeden ale "podwojny"). Jak sprawdzic czy zmiany sa konieczne? (oprocz sprawdzenia koloru swiecy). Ewentualnie jakich zmian dokladnie trzeba dokonac? Aha jeszcze jedno - moto strzela przy odjeciu gazu z wyzszych obrotow - czego to jest objaw (za bogata mieszanka?) i czy nalezy sie tym martwic? Jesli tak to jak sie z tym uporac? Mikolaj. Edytowane 8 Lutego 2007 przez Buszman84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 (edytowane) Jesli chodzi o strzelanie to sprawdz czy podkladka azbestowo miedziana miedzy koncowka rury w glowicy a sama glowica istnieje, tak samo czy polaczenie midzy tlumikiem a rura jest szczelne.Warto po prostu zrobic z istniejacego tlumika przelotowke, lub taka przelotowke kupic i zalozyc.Singiel na pustym tlumiku nie osiagnie pelnej mocy niezaleznie od tego jakie zmiany w gazniku zrobisz. To samo zreszta gdyby mial same rury wydechowe. Adam M. Edytowane 8 Lutego 2007 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 A ja mam taki problem co z tym zrobić. Powinno być jak w tej WR450:http://video.google.pl/videoplay?docid=-80...453&q=akrapovic A u mnie jak tak jak w tym 525 EXC:http://www.youtube.com/watch?v=UUYFjbL20RQ Wydech mam kompletny do tego modelu regulowali mi u nas ale niewiele to dało co z tym zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Dobry temat... tyle ze w sumie 5 stron klotni i nic konkretnego :smile:Ogolnie mowia tu o rzedowych 4-kach, a w singlach z tego co sie domyslam sprawa wyglada nieco odmiennie! Mianowicie mam klr-a z 1991, gryginalny w 100% tlumnik, oryginalny filtr powietrza, do gaznika narazie nie bylo zagladane, jako ze moto stoi w malej rozbiorce planuje zmiane tlumika na cos glosniejszego.... I tu pytanie: Czy moge sobie kupic dowolny np:http://moto.allegro.pl/item164923944_tlumi...a_xr_400_r.htmlhttp://moto.allegro.pl/item162280038_tlumi..._od_malona.htmlhttp://moto.allegro.pl/item162029802_otomo...00_450_525.html pomijamy oczywiscie kwestie czy bedzie pasowal, chodzi mi o to czy:-moto bedzie mialo ta samą moc, ew. mniejszą lub wiekszą- czy i co trzeba bedzie regulowac, czy obedzie sie bez hamowni POZDRO RYBA!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 JA wąłsnie mam obecnie problem z wydechem. Juz opisałem to w moim wątku ktory załozyłem. Czy nastepstwem zmiany tłumika na przelotowy, moze byc dławienie sie silnika po otwarciu przepustnicy? jak jade na niskich obrotach i dodam duzo gazu to najpierw tak zmuli, szarpnie i dopiero potem zaczyna isc na obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 JA wąłsnie mam obecnie problem z wydechem. Juz opisałem to w moim wątku ktory załozyłem. Czy nastepstwem zmiany tłumika na przelotowy, moze byc dławienie sie silnika po otwarciu przepustnicy? jak jade na niskich obrotach i dodam duzo gazu to najpierw tak zmuli, szarpnie i dopiero potem zaczyna isc na obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Ponowie posta, bo baardzo zalezy mi na szybkiej odpowiedzi! Jesli jej nie uzyskam spodziewajcie sie takiego samego tematu :biggrin: Dobry temat... tyle ze w sumie 5 stron klotni i nic konkretnego mrugacz.gifOgolnie mowia tu o rzedowych 4-kach, a w singlach z tego co sie domyslam sprawa wyglada nieco odmiennie! Mianowicie mam klr-a z 1991, gryginalny w 100% tlumnik, oryginalny filtr powietrza, do gaznika narazie nie bylo zagladane, jako ze moto stoi w malej rozbiorce planuje zmiane tlumika na cos glosniejszego.... I tu pytanie: Czy moge sobie kupic dowolny np:http://moto.allegro.pl/item164923944_tlumi...a_xr_400_r.htmlhttp://moto.allegro.pl/item162280038_tlumi..._od_malona.htmlhttp://moto.allegro.pl/item162029802_otomo...00_450_525.html pomijamy oczywiscie kwestie czy bedzie pasowal, chodzi mi o to czy:-moto bedzie mialo ta samą moc, ew. mniejszą lub wiekszą- czy i co trzeba bedzie regulowac, czy obedzie sie bez hamowni POZDRO RYBA!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 najlepiej kupowac sportowy wydech od moto z podobna pojemnoscia !! Ale jezeli ma byc to przelot to w sumie bez wiekszego znaczenia od 400 tez da rade!! Wiec spokojnie mozesz zakładac :biggrin: a co do regulacji ??wieksze luzy na zaworach ustawiasz drobna regulacja gaznika i bez zadnej hamowni :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 młody jestem ale sie wypowiem;) Jak dlamnie rasowanie silnika na tor i ogołacanie go z momentu mija sie z celem:/ Wiem ze niby wszyscy smigaja tam na obrotach ale po jaka cholere obcinac to co najwazniejsze:/ Przecież czasem trzeba zahamować odjac gazu itp. niezawsze smiga sie na max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.