Skocz do zawartości

Voge 300 Rally vs Romet ADV 400/Mash Adventure 400


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Po długich i nieudanych próbach szukania jakiegoś konkretnego porównania tych dwóch motocykli, zgłaszam się tutaj do specjalistów tematu 🙂

 

No bo konkretne pytanie brzmi.. czy ten Rally który jest dwa razy droższy od używanego adv 400 jest czymś porównywalnym a może jest jednak dwa razy fajniejszym moto? 
 

wiadomo, ze chcę porównać niemal nowe moto z kilkuletnim używanym.. może to kogoś gryźć ale jednak zastanawiam się czy warto wyłożyć 2X budżetu na jakąś znaczącą różnicę w jeździe. 
 

Jeżdżę delikatnie ale jednak często w lekkim terenie od 6 lat. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

voge 300 rally (jak i sromet 400) nie jest lepszy niż dojechany trzydziestoletni dominator

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam noszę się z zamiarem kupna jakiegoś nowego sprzętu o małej pojemności z lekkim zacięciem terenowym. Mam obcykane chyba wszystkie dostępne na rynku propozycje, łącznie z jazdami testowymi: zaczynając od chinoli a na KTM kończąc. Budżet oscylujący w granicach 30 000 zł. Jak na razie absolutnym numerem 1 jest Honda CRF 300 Rally. To naprawdę fajnie jeździ poza asfaltem i jest porządnie wykonane. Jak się dobrze rozejrzysz to na wyprzedaży rocznika dasz radę kupić w granicach 27 tys. zł. 

Ciekawy jest też KTM 390 Adv, trochę przekracza budżet ale masz możliwość wybrania różnych trybów jazdy, wyświetlacz możesz sparować sobie z telefonem. W terenie trochę ustępuje CRF ale za to na asfalcie idzie tym pojeździć nawet z prędkościami autostradowymi. Z minusów to bardzo drogie akcesoria.

Jedyny chinol na którego coś tam warto rzucić okiem to CF Moto 450 MT. Aczkolwiek mało kto chce to później serwisować, także jedną wielką niewiadomą jest dostępność części jak skończą produkować model.

Voge, Benelli czy Romety odpuść, to jest naprawdę podła jakość. Obejrzyj i przejedź się na CRF a potem na Voge to zrozumiesz o czym piszę. Na papierze wygląda ładnie a w rzeczywistości to przepaść. Szkoda, że portale branżowe są takie sprzedajne i za parę $$ robią marketing tym chińskim markom bo nie wierzę, że te zachwyty (zwłaszcza nad Voge) to takie bezinteresowne. Jeszcze 6 lat temu polecałem Benelli, jako taką jakość trzymali, teraz chyba zmienili fabrykę bo cała seria TRK to typowa chińszczyzna.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

CFMoto ma spolke z KTM o czym sie niedawno dowiedzialem i chyba robi dla nich te male silniki ( singiel 390 ). To samo chyba z malym BMW ( 310? ), Husqa czy Triumph 400, RE Himalajan - silniki robi do niech indyjski Bajaj. W zwiazku z czym CF powinien chyba byc na wyzszym poziomie niz typowa chinszczyzna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...