Piasek80 Opublikowano Poniedziałek o 13:22 Autor Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 13:22 Skombinowałem diodę i na kabelkach wpiąłem pod wtyczki wtryskiwaczy. Na zapłonie i rozruszniku miga czyli sygnał jest. A wtryski stoją. Wychodzi na to że wszystkie trzy. Teraz pytanie czy to jest rozbieralne ? naprawialne ? wymienialne jakieś zestawy naprawcze ? Czy jakaś myjka ultradźwiękowa może je zreanimuje ? czy szukać nowych/używanych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano Poniedziałek o 18:01 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 18:01 4 godziny temu, Piasek80 napisał: Skombinowałem diodę i na kabelkach wpiąłem pod wtyczki wtryskiwaczy. Na zapłonie i rozruszniku miga czyli sygnał jest. A wtryski stoją. Wychodzi na to że wszystkie trzy. Teraz pytanie czy to jest rozbieralne ? naprawialne ? wymienialne jakieś zestawy naprawcze ? Czy jakaś myjka ultradźwiękowa może je zreanimuje ? czy szukać nowych/używanych ? ZAMKNIJ ad Wysłałem Ci namiary w prywatnej wiadomości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 17 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 17 godzin temu Na szczęście obeszło się bez tego. Znajomy mechanik ma myjkę ultradźwiekową. Po zabiegu podpięte wtyczki, wężyki i od strzała 🙂 20 kilosów zrobiła na rozgrzewkę i olej z silnika poszedł a za nim filtr. Termostat chyba nie trzyma bo na postoju pięknie się podnosi do pionowej pozycji ale w biegu "stygnie" i trzyma kawałek za niebieskim polem. Opon potrzebuję bo te co na niej siedzą choć fabryczne nówki (jeszcze cycki mają), zużycia zero to niestety wartość jedynie jako przyciśnięcie plandeki na stercie drewna opałowego na zimę. DOT z 2014r 🙂 100/90 R18 przód 130/90 R17 tył ABS wszystko się uruchomiło, płynu i odpowietrzenia potrzebowało i po pierwszym pełnym obrocie kół - pogasło wszystko samo. Sprawdzone - działa... oj baaaardzo szybko działa na tych plastikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 16 godzin temu Udostępnij Opublikowano 16 godzin temu Piasek, zrób parę tankowań 98 może, a potem na dłuższy postój też, by w przewodach było jak najmniej etanolu... w sumie, to i zbiornik na zimę zdałoby się osuszyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piasek80 Opublikowano 5 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 5 godzin temu To już pewnie dopiero przed jaką dłuższą trasą (tylko czy jeszcze się uda w tym sezonie...) ale nim ona dwa palące problemy: 1) opony musowo 2) uszczelniacze lag przednich bo już to trochę co wczoraj polatała i usmarowane rury. Tylko w ruch poszło. W 2-3 miejscach widać już na części pracującej lag ogniska korozji, purchle się porobiły. Robal albo kamień, 10 lat stania zrobiło swoje. I teraz pytanie czy da radę to jakoś chałupniczo doraźnie naprawić ? Nie wiem ? Spolerować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.