Skocz do zawartości

Tempomaty motocyklowe (22mm)


Kacper22121
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam na sprzedaż tempomaty motocyklowe wykonane na obrabiarce CNC, materiał bez ostrych krawędzi w technologii co do mikrometrów.

Szczegóły:

- lewy gwint M24x1,5 zaciskany na manetce (nakrętka z poliamidu lub KO)

- wkręcany element w lewą stronę kierownicy (ozdoba o symetrycznym wzorze)

- materiał to aluminium lub KO (stal kwasoodporna)

Możliwość łączenia elementów z dowolnych materiałów (możliwość wykonania elementów z brązu lub mosiądzu)

325691910_571857361533302_1976073346239580469_n.jpg

325985078_729423155469989_687925048018878586_n.jpg

326008871_5916341798456744_1140608323912060345_n.jpg

326019962_715730220190214_1466512661297689247_n.jpg

326595360_1640084163088752_8811523612832621921_n.jpg

326192779_3399137830355371_1503885320115140757_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekaj, czekaj, 

wszystko fajnie ale.....

jak toma dzialac ? Ze ustawiasz predkosc manetka a nastepnie ja " klinujesz / blokujesz ? 

W jaki sposob " rozlaczasz " ten " tempomat " - poprzez poluzowanei sruby zaciskowej ? 

 

Moze troche wiecej szczegolow ?

 

🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, qba napisał:

 Czyli jak odpuścisz gaz samo sie odblokowuje? 

Jak sciagniesz reke z manetki tomotur zapierdäla dalej z takim symym tempem dalej, a Ty silujesz cie z zablokowana manetka. Pytanie tylko w ktorym momencie idziesz w botanike, i czy skrecisz kark, czy tez nie ?

 

3 godziny temu, Kacper22121 napisał:

Zaciskiem blokujesz manetkę, jeśli chcesz rozpiąć to wystarczy manetkę poluzować, śruba ma lewy gwint. 

I rozumiem, ze masz na to Papiery, fakt ingerencji w homologacje powinienes znac a co wazniejsze wiedziec, jak i czym sie to konczy. 

Mam nadzieje, ze nikt tego nie kupi ale szanse przezycia bez tego gadzetu bedzie mial znacznie wieksza ! 

 

🙂

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, ks-rider napisał:

Mam nadzieje, ze nikt tego nie kupi

Dlaczego tak źle życzysz koledze? 😛

Mam nadzieję, ze biznes wypali i pójdzie ścieżka rozwoju, czyli powstaną zestawy powiększone.

Zestaw podstawowy, tempomat.

Zestaw rozszerzony, tempomat plus stalowa linka z pętlą na szyję.

Zestaw top of the top, tempomat plus linka z pętlą na szyję i imbus "szóstka" do odkręcenia tarcz hamulcowych, jako dezaktywator ABSu.

😄

  • Lubię to! 1

ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-...,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Judas, 

 

siory, na to nie wpadlem !  🤣

 

🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, przemek96 napisał:

Histeryzujecie, pytanie czy ręcznie da się zamknąć gaz? A jak się zatnie zawsze można wcisnąć sprzęgło, ale w niemcach chyba tego nie wiedzą. 

W Niemcach wiedza moze i troche wiecej niz Tobie sie wydaje, w kazdym razie, na swoich nie robia experymentow !  🤣

Experymenty na ludziach zostawiaja innym !  🤣

 

🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaak ,dokladnie.A w najgorszym przypadku jak juz nic nie zadziala mozna kotwice rzucic :DZ takim wynalazkiem w motorku na przegladzie w de. co najwyzej mozna stracic ABE na motorek i wyladowac na lawecie , juz nie wspomne o kontroli drogowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli dobrze rozumiem, to śruba blokująca z lewym gwintem gwarantuje, że przy zmniejszaniu gazu ustrojstwo automatycznie się luzuje, więc tu raczej nie powinno być niespodzianek, chyba, że ktoś to dokręci na tyle mocno, że nie będzie w stanie ruszyć manetki w kierunku od siebie

bardziej mnie zastanawia procedura ustawiania pożądanej pozycji- bo niby że w czasie jazdy lewą ręką łapię za gaz, a prawą dokręcam? 

druga rzecz- czy nie ma ryzyka, że przy normalnym odkręcaniu (np. przy ciasnym wyprzedzaniu) manetka "zabierze" docisk, działający w tym momencie w stronę dokręcania, co uniemożliwi pełne otwarcie gazu?

zasadniczo- ja bym tego dziecku w motocyklu nie zamontował 😉 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Taurus 61 napisał:

Taaak ,dokladnie.A w najgorszym przypadku jak juz nic nie zadziala mozna kotwice rzucic :DZ takim wynalazkiem w motorku na przegladzie w de. co najwyzej mozna stracic ABE na motorek i wyladowac na lawecie , juz nie wspomne o kontroli drogowej.

Ale nie piszemy o DE tylko o sytuacji w PL, gdzie jak wiemy, przepisy bezpieczeństwa się "jakoś nie przyjęły"

Godzinę temu, muuuuuu napisał:

zasadniczo- ja bym tego dziecku w motocyklu nie zamontował 😉 

👍

ja w ogóle bym tego nie montował. Po ludzku to jest niebezpieczne.. jak dla mnie jedyne co ewentualnie można mieć to to:

https://www.revzilla.com/motorcycle/oxford-cruise-anti-fatigue-throttle-assist

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W BMW z lat 70-tych w manetce gazu jest od dołu śrubka ze sprężynką (jak w starym gaźniku na śrubie regulacji np obrotów). Można ją dokręcić i odkręcić wg własnego uznania. Sama się nie cofa. Jak widać Niemcom to nie przeszkadzało. A jest to bardzo dobra rzecz.

W dniu 14.02.2023 o 11:12, Buber napisał:

Ale nie piszemy o DE tylko o sytuacji w PL, gdzie jak wiemy, przepisy bezpieczeństwa się "jakoś nie przyjęły"

👍

ja w ogóle bym tego nie montował. Po ludzku to jest niebezpieczne.. jak dla mnie jedyne co ewentualnie można mieć to to:

https://www.revzilla.com/motorcycle/oxford-cruise-anti-fatigue-throttle-assist

A ten patent miałem kiedyś u siebie. Jest dość niebezpieczny bo dźwignia jest duża i można manetkę lekkim naciśnięciem przekręcić na maksa. Kiedyś stojąc na światłach coś tam oglądałem na dole motocykla i głową (kaskiem) zahaczyłem..... myślałem że zawału dostanę jak silnik wkręcił się na obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Wolny Wydech napisał:

W BMW z lat 70-tych w manetce gazu jest od dołu śrubka ze sprężynką (jak w starym gaźniku na śrubie regulacji np obrotów). Można ją dokręcić i odkręcić wg własnego uznania. Sama się nie cofa. Jak widać Niemcom to nie przeszkadzało. A jest to bardzo dobra rzecz.

A ten patent miałem kiedyś u siebie. Jest dość niebezpieczny bo dźwignia jest duża i można manetkę lekkim naciśnięciem przekręcić na maksa. Kiedyś stojąc na światłach coś tam oglądałem na dole motocykla i głową (kaskiem) zahaczyłem..... myślałem że zawału dostanę jak silnik wkręcił się na obroty.

BMW w latach siedemdziesiątych miało cośkolwiek inne moce i osiągało inne prędkości. Ale - owszem, robili.

Każdy patent jest niebezpieczny, nawet tempomat w samochodzie. Chodzi o jakiś balans. A tutaj konkretnie - jeżeli zdejmiesz rękę z manetki, ma wrócić natychmiast do zera. 

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...