Skocz do zawartości

Dodge Charger 5.7 HEMI


To_masz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w takich chwilach człowiek płacze że nie ma plusów i minusów bo tu jest puchar-serio porno 😄

2 godziny temu, Azzazello napisał:

bardziej się boję o półośki i wał 

a dyfer ?chyba szpera obowiązkowo bo innaczej z tą mocą to byś stał i palił kapcia jednym kołem 😄  ?

piękna sprawa taka moc z kompresorem musi być do lotów bokiem , pewnie na 4 biegu przy 80km/h wciskasz gaz i cię obraca i stoisz w dymie 😄

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy redukcji na łopatkach i mocnym wdepnięciu rwie trakcje do jakiś 150-160km/h

Na mokrym kiedyś mnie przy okolicach 220 raz zarzuciło przy redukcji i gazie  - mokro było w gaciach

Edytowane przez Azzazello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i przy pierwszym deszczu / sniegu zabawa sie konczy. W czasach kiedy pracowalismy mielismy na naszej drodze takie ulubione miejsce gdzie bylo skrzyzowanie ze swiatlami a za nim od razu wiadukt z dosc ostrym wzniesieniem. Zawsze ciekawe bylo obserwowac co robia wlasciciele samochodow z napedem na tyl na tym wjezdzie wczesnie rano, gdy jeszcze nie bylo tam soli. Zreszta przy ostrzejszych sniezycach zadna sol nie pomagala. To samo zreszta dzialo sie przy wczesno porannej drodze do pracy - kiedys jadac zwyklym Sable o malo nie wyfrunalem z autostrady kilka pieter nizej przy 80 km/godz. Chyba wkrotce potem kupilismy pierwsza Legacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Adam M. napisał:

No i przy pierwszym deszczu / sniegu zabawa sie konczy.

ja myślałem że po deszczu dopiero się zaczyna -ale jeśli chodzi o latanie bokiem 😄

a zimy w PL mało na szczęście , w tym roku była dokuczliwa ale rok temu to 2 dni śniegu były

natomiast fakt jak chce się ścigać po mokrym czy śniegu tylko 4 łapy , bo to zwykłe jakieś 200KM gówno cię pozamiata , na śniegu to omega 218KM przy przepince z 2 na 3 jeszcze idzie bokiem a to ociężały muł bez dołu .....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałem Jaguara to dramat, opony jakies super zimówki a tu wyjazd z pod domu przez brame był problemem ...... masakra.

No ale Cherokke ze stałym napędem 4x4 szedł jak dziki, miło wspominam to auto


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Adam M. napisał:

No i przy pierwszym deszczu / sniegu zabawa sie konczy. W czasach kiedy pracowalismy mielismy na naszej drodze takie ulubione miejsce gdzie bylo skrzyzowanie ze swiatlami a za nim od razu wiadukt z dosc ostrym wzniesieniem. Zawsze ciekawe bylo obserwowac co robia wlasciciele samochodow z napedem na tyl na tym wjezdzie wczesnie rano, gdy jeszcze nie bylo tam soli. Zreszta przy ostrzejszych sniezycach zadna sol nie pomagala. To samo zreszta dzialo sie przy wczesno porannej drodze do pracy - kiedys jadac zwyklym Sable o malo nie wyfrunalem z autostrady kilka pieter nizej przy 80 km/godz. Chyba wkrotce potem kupilismy pierwsza Legacy.

Adam, 

 

a opony jakie mieli pozakladane ? Zimowe, czy letnie ? 

 

Co najwyzej moge sie zdziwic, jak mialem 500 SL to przestawialem przelacznik przy skrzyni  z S na W i jechal  jak sie patrzy !  

 

🙂

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, ks-rider napisał:

Adam, 

 

a opony jakie mieli pozakladane ? Zimowe, czy letnie ? 

 

Co najwyzej moge sie zdziwic, jak mialem 500 SL to przestawialem przelacznik przy skrzyni  z S na W i jechal  jak sie patrzy !  

 

🙂

A ten przełącznik pomagał jak umarłemu kadzidło. Tylko porządne opony i spokojna jazda. To nie są samochody na zimę.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kiler napisał:

po prostu na W ruszał z drugiego biegu i zmieniał je płynniej

Nie do końca. Merc zawsze ruszał z dwójki. Chyba że dałeś kick downa to wtedy redukował do jedynki. Bez sensu rozwiązanie. Na trybie Winter trzymał wyższe obroty i lepiej hamował biegami.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tommo napisał:

A ten przełącznik pomagał jak umarłemu kadzidło. Tylko porządne opony i spokojna jazda. To nie są samochody na zimę.

Wyobraz sobie, ze pomagal. Sie kupuje takie auto, to i na zimowki trzeba miec 🤣

 

Przeczataj co Kiler napisal.

 

🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kiler napisał:

Moja W140 z V12 6L 

ja miałem moment że sikałem po nocach na myśl o tym piecu w driftówencji tutaj chłop ma to w omedze A to ma chyba 400Km w wolnossaku 😄

 

 

ale podobno trudny silnik w serwisie , rzadko spotykany ,ogólnie nigdy nie wychodziło to w manualu podobno i trzeba rzeźbić flansze , niuta jest w h*j więc żadna skrzynia za 200 zł ze szrotu nie podejdzie i do tego podobno jak w m113 dramat z prądem , po**bany komp z immo , z automatem wgranym w komp ( jak mu zrobisz zworkę na N nie kręci do końca i nie ma mocy , trzeba emulować skrzynię i kupę kasy zostawić u dobrego elektronika samochodowego żeby to ogarnął , albo stawiać na emu classic co już w ogóle koszt jak za zabawę z studentkami w basenie 😄

nie mniej nie mówię nie ...

fajnie to jechało ?  ty widzę jak bimbak ciut fajnych gablot miałeś 😄

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ks-rider napisał:

Wyobraz sobie, ze pomagal. Sie kupuje takie auto, to i na zimowki trzeba miec 🤣

 

Przeczataj co Kiler napisal.

 

🙂

Wiesz jaki merce miały problem? *ujowy rozkład mas na osie. Przód za ciezki w stosunku do tyłu. BMW pod tym względem biło go na łeb. To się odbija na trakcji i prowadzeniu.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Tommo napisał:

Wiesz jaki merce miały problem? *ujowy rozkład mas na osie. Przód za ciezki w stosunku do tyłu. BMW pod tym względem biło go na łeb. To się odbija na trakcji i prowadzeniu.

Zimą bardzo mi pomagają dwa worki z cementem w bagażniku 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...