Damian85 Opublikowano 1 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 Masz przeciez podane godziny edycji. : )Większość moich zmian to poprawa literówek 2-10 minut po dodaniu posta, albo dodanie jakiejś nowej myśli po kilku minutach, także tą swoją teorię o edytowaniu postow wyjąłeś ze swojej czarnej otchłani, Limo. : ) Co teraz wymyślisz? : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 Aha, jasne :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 1 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 Bo powiadam Ci, że strasznie żenujące jest to, jak próbujesz na siłę wmówić mi rzeczy, których nigdy nie napisałem/powiedziałem.Ja piszę, że SV ma kopa od 4.000 obrotów, Ty mi wmawiasz, że ja uważam, iż na 4000 jest maksymalna moc, a później rozpiszujesz się o rzeczach oczywistych, jakbyś odkrywał amerykę i kogokolwiek czegokolwiek nauczał - ile kułwa można słuchać takiego pitolenia? ; ) SV 650 ma pełną moc już od 4000 obrotów, :D :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Jako główny ekspert forum to i ja coś napiszę ;)SV650 nie jeździłem, ale pamiętam jak pierwszy raz dosłownie na drodze przesiadłem się z B12 na VFR800 taką z 98 bądź 2000 roku, dokładnie nie pamiętam już.W czasie jazdy musiałem gonić swojego Bandita i XXa kolegi. Ten motocykl pomimo 110 KM nie nadążał za resztą podczas przyspieszania. Co chwila miałem odcięcie obrotów, tak szybko kończyła się skala obrotościomierza :) Jedyne co pamiętam pozytywnego, to lekkość prowadzenia VFR w stosunku do Bandyty. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Dajcie spokoj z tymi koniami ...... moment sie liczy i kiedy maksymalny i jak wyglada wykres momentu ........ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 :D :D :D Ale czy pełna moc to moc maksymalna, hmm? Poczekajmy na opinię experta :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian85 Opublikowano 2 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Wertyder, "OD 4000" nie oznacza "NA 4000"! Moc obliczana jest na podstawie momentu obrotowego i obrotow silnika, maksymalna moc w każdym silniku jest zawsze blisko konca obrotów, a nie kułwa w pierwszej połowie. To podstawowe założenia mechaniki. : ) W każdym silniku moc rośnie wraz z obrotami, dopiero blisko konca moment obrotowy spada i moc się zmniejsza, aż do odcięcia. To są tak podstawowe zagadnienia, że nikt tego nawet nie kwestionuje, no ale Ty, Wertyder i Twoja Błyskotliwość Umysłu w wyjątkowy sposób potrafi przetworzyć wyrażenie "OD 4000" i zrozumieć, ze to w jakiś magiczny sposob oznacza "Na 4000". Jak to robisz? Powiedz mi? Polski znasz dobrze w piśmie, czy tylko w mowie? Może tu jest problem. : ) Czuję się jak w powiedzeniu - głupi sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. Męczące jest ciągłe tłumaczenie podstaw. Ludzie tu rozmawiają o ułamkach, a ktos wyłazi i probuje wmowic im, że ich zdaniem 2 + 2 = 5. Mindfuck! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Napisalem Ci wyżej a Ty dalej o tej „magicznej” mocy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian85 Opublikowano 2 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 To był post do Wertydera. : ) Klaudiusz, jednak nie wiem dlaczego sie denerwujesz, skoro napisałem, że moc jest obliczana na podstawie krzywej momentu, co potwierdza Twoją wypowiedź. : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Ja sie niw denerwuje, Ja spokojny jak Misio polarny Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakmar Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 @Janusz, Gratuluje kumpli do latania, jeśli goniąc VFR800 na czerwonym nie mogłeś nadążyć to naprawdę niezła ekipa.Czymkolwiek by nie latali. -- ups, się czy to wysłało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Wertyder, "OD 4000" nie oznacza "NA 4000"! Moc obliczana jest na podstawie momentu obrotowego i obrotow silnika, maksymalna moc w każdym silniku jest zawsze blisko konca obrotów, a nie kułwa w pierwszej połowie. To podstawowe założenia mechaniki. : ) W każdym silniku moc rośnie wraz z obrotami, dopiero blisko konca moment obrotowy spada i moc się zmniejsza, aż do odcięcia. To są tak podstawowe zagadnienia, że nikt tego nawet nie kwestionuje, no ale Ty, Wertyder i Twoja Błyskotliwość Umysłu w wyjątkowy sposób potrafi przetworzyć wyrażenie "OD 4000" i zrozumieć, ze to w jakiś magiczny sposob oznacza "Na 4000". Chwila moment. Jeśli ma PEŁNĄ moc OD 4000 obr. to chyba nie powinna już rosnąć powyżej tych obrotów, tak czy nie? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 (edytowane) @Janusz, Gratuluje kumpli do latania, jeśli goniąc VFR800 na czerwonym nie mogłeś nadążyć to naprawdę niezła ekipa.Czymkolwiek by nie latali. -- ups, się czy to wysłało?Młody byłem i głupi, to dawno temu było :)Jeden z nich do dziś się ściga na torach z niezłymi wynikami. Edytowane 2 Maja 2019 przez Januszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Że się wepnę w dyskusję ale z innej beczki z pytaniem - altek w 12 jest na zewnątrz jak w samochodach a w 12,5 ,,kąpie się,, w oleju, czy tak samo jak w 12 ? Przymierzam się do b12 lub 12,5 bo mam już dość układów ładowania ze stratnymi reglami i stąd moje pytanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Że się wepnę w dyskusję ale z innej beczki z pytaniem - altek w 12 jest na zewnątrz jak w samochodach a w 12,5 ,,kąpie się,, w oleju, czy tak samo jak w 12 ? Przymierzam się do b12 lub 12,5 bo mam już dość układów ładowania ze stratnymi reglami i stąd moje pytanie...Ten co kąpie się jest samowzbudny a zewnętrzny obcowzbudny. Chciałbym Cię zmartwić ale obcowzbudny też ma stratny do masy regler...tyle, że wbudowany często w szczotkotrzymacz. ;) Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.