MICH4CY Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 (edytowane) CB600F to zdaje się naked? @Limo: Zgadza się. Spalanie nie jest jego mocną stroną, aczkolwiek ciężko też znaleźć info ile byłoby to dokładnie bo dużo zależy od warunków i jeźdźca. Jedni piszą, że 6, inni 7, a inni 9-11. Edytowane 12 Czerwca 2019 przez MICH4CY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Nie, naked to CB 600. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICH4CY Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Gdzie bym nie wpisał to wychodzi, że jednak naked 😉 Nie chodziło Tobie przypadkiem o CBF 600, które wymieniłem? Podeślij proszę jakiś link. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICH4CY Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Z tego co znalazłem to zdaje się, że jest to CB600S 🙂 W każdym razie to są raczej starsze modele i ABS tam chyba nie ma? Poza tym wizualnie do mnie nie trafia, także odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Ale cbr600f pc41 miała koleżanka i super moto. Zawias i abs jak w cbr600rr silnik w sumie tez ale tamten hornet jeszcze był bliżej spokrewniony z rrka. 650 ma już gorsze podwozie i wolniejszy abs.Tylko ze na to moto (cbr600f pc41) trzeba kolo 20k pln położyć. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICH4CY Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 CBR wizualnie fajny sprzęt, ale wydaje mi się, że za bardzo idzie w stronę sportu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Pozycja jak ja hornecie Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 XJ6 to mega pozytywny motocykl, poleciłem go już niejednej osobie i naprawdę można być z niego zadowolonym. Jeździłem nim sporo razy, nawet zdarzyły się ze 3 dłuższe trasy (>300km) i miło go wspominam. Przede wszystkim silnik i jego zestrojenie. 600ccm, które moc osiągają przy ~10 000 obrotów znane są z tego, że tam poniżej 5000 obrotów to nie ma czego szukać a dopiero po wkręceniu go na obroty jest ten strzał mocy. W XJ jest ten myk, że tym da się jeździć w całym zakresie obrotów a niby silnik to pochodna od R6. Gdy chcesz podróżować we 2 osoby to przy dłuższych przelotach pasażer może czuć dyskomfort. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICH4CY Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 @Qadrat, właśnie XJ mi pasowała, aczkolwiek mam tylko porównanie z MT-07 i moją byłą 125-ką, więc porównanie żadne. Jeśli chodzi o moje porównanie MT-07 do XJ6 to dla mnie XJ6 jeździ się o wiele lepiej. Przed jazdą MT-07 oglądałem dużo filmików gdzie ludzie zachwycali się tym motocyklem, więc byłem nastawiony, że będzie super, a tutaj niemiłe rozczarowanie, bo mi zupełnie nie leżał. Jedyne co to odejście z racji niższej masy miał faktycznie fajniejsze. Jeśli chodzi o jazdę z pasażerem to jeszcze tu jest jeden myk, że raczej przez pierwszy rok-dwa będę jeździł głównie sam, więc pewnie jeśli chodzi o moc to każdy ze wspomnianych byłby ok. Tych tras z początku też może nie być zbyt wiele z racji pojawienia się nowego członka rodziny 🙂 Może jakiś sporadyczny wypad >300km. Jedyne co to gdybym chciał jechać w odwiedziny do rodziny to mam ok. 60km trasy w jedną stronę, gdzie część jest autostradą, a część S-ką. Zacząłem się mimo wszystko zastanawiać, czy nie pójść w coś bardziej pod miasto, a za rok-dwa po prostu zmienić. Pewnie wtedy będę bardziej wiedział czego mi dokładnie potrzeba. Kwestia jest jedynie taka, że mieszkam blisko wlotu na autostradę i dla mnie jazda w jakiś punkt w mieście często rozpoczyna się od kilku km autostradą, bo nie muszę co chwilę stawać na światłach, więc prędkości autostradowe mimo niewielkich odległości mogę wykorzystywać często. Wyjeżdżając 125-ką, która była nakedem to taka autostrada, czy S-ka to była mordownia. Raz, że z racji kompletnego braku szyby przy prędkościach 120km/h to wiatr napierający na kask sprawiał, że jazda nie sprawiała przyjemności, a dwa że to był max dla tego sprzętu, więc nie czułem się tam komfortowo. Wczoraj byłem w salonie motocykli używanych i oglądałem co mieli na stanie w okolicach mojego budżetu. No i standardowa sytuacja, czyli szukam czegoś z owiewkami, a serce skrada naked - BMW F800R 😉 Do samego sprzętu musiałbym dołożyć bo tutaj już wychodzi ponad 20k. Aczkolwiek trochę poczytałem i ten motocykl przy prędkościach autostradowych lubi wpadać w konkretne wibracje, które powodują, że nawet nie widać nic w lusterkach. Do miasta podobno idealny, bardzo dobre hamulce, dobre wyczucie w zakrętach i lekki w prowadzeniu. Poza tym naked ma być przecież głownie do miasta, więc chyba oczekiwałbym znowu od motocykla, który miał mieć inne przeznaczenie, czegoś innego. -------- Widzę, że mój temat został połączony z innym dotyczącym motocykla typowo turystycznego. Nie jestem pewien czy to dobry pomysł, zważając na powyższe 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 17 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2019 Najlepiej turystycznie zawsze jeździło mi się rzędowymi 4-kami. I nie ważne, czy była to 400--tka, czy 600-tka, czy 1250-tka. Inne konfiguracje też mam oblatane i nie da się ukryć, że wibracje w większości wypadków dają się we znaki. Niestety do jazdy autostradą przyda ci się również jakiś rodzaj owiewki. Sam ich nie lubię, ale obiektywnie znacznie zwiększają komfort podróżowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wipnetart Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 W dniu 17.03.2018 o 20:45, eurytius napisał: Siemka cześć wam sorki że podpinam się pod post liczę na waszą wyrozumiałość. planuje zakup jakiegoś turystyka nadającego się na szose jak i teren jeśli chodzi o moje preferencje to szukam coś w rodzaju hondy transalp tyle że wersji mniejszej (lżejszej) jezdziłem nią i była dla mnie ciut za ciężka Średnie mam doświadczenie w motorach do wydania około 10tysi wielkość motocykla ma znaczenie bo jestem dość niski 168 cm i 65 kl macie na myśli jakieś propozycje dla mnie? użytkowanie motocykla typowo rekreacyjne wypady jednodniowe w polskie bez podboju europy z góry dzięki za uwagę Yamaha Thunderace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 1 hour ago, wipnetart said: Yamaha Thunderace mhm. zwłaszcza w terenie jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICH4CY Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 3 godziny temu, wipnetart napisał: Yamaha Thunderace Trochę chyba zbyt sportowe i mocne jak na pierwsze moto 🙂 --- Udało mi się znaleźć egzemplarz XJ6 Diversion F taki jak dokładnie szukałem, także w przyszły weekend jadę potwierdzić jej stan i jeśli wszystko będzie tak jak było mówione to zabieram ją do nowego domu 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 25 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 W dniu 12.03.2018 o 11:34, mrex napisał: Preferuję motocykle zabudowane owiewką. Turystyczne/enduro.- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? Suzuki V-Strom 650/1000, Suzuki Bandit 650/1250, Honda Transalp Z tych trzech, ktore wymieniles powyzej, moja uwage przyciagnal tylko Trampek.., ale jakby przyszlo mi rozwinac wachlarz i szukac Transalpa to wybralabym... Africa Twin 🙂 PS. Napisales 30% terenu. Co konkretnie kryje sie u Ciebie pod tym pojeciem, jezeli soft (glownie szutrowki) to tak na prawde wszystkim wjesziesz, kwestia checi 🙂 Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.