Jump to content

MICH4CY

Forumowicze
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About MICH4CY

  • Rank
    CZYTACZ - zupełny świeżak

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Poznań

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Qadrat, właśnie XJ mi pasowała, aczkolwiek mam tylko porównanie z MT-07 i moją byłą 125-ką, więc porównanie żadne. Jeśli chodzi o moje porównanie MT-07 do XJ6 to dla mnie XJ6 jeździ się o wiele lepiej. Przed jazdą MT-07 oglądałem dużo filmików gdzie ludzie zachwycali się tym motocyklem, więc byłem nastawiony, że będzie super, a tutaj niemiłe rozczarowanie, bo mi zupełnie nie leżał. Jedyne co to odejście z racji niższej masy miał faktycznie fajniejsze. Jeśli chodzi o jazdę z pasażerem to jeszcze tu jest jeden myk, że raczej przez pierwszy rok-dwa będę jeździł głównie sam, więc pewnie jeśli chodzi o moc to każdy ze wspomnianych byłby ok. Tych tras z początku też może nie być zbyt wiele z racji pojawienia się nowego członka rodziny Może jakiś sporadyczny wypad >300km. Jedyne co to gdybym chciał jechać w odwiedziny do rodziny to mam ok. 60km trasy w jedną stronę, gdzie część jest autostradą, a część S-ką. Zacząłem się mimo wszystko zastanawiać, czy nie pójść w coś bardziej pod miasto, a za rok-dwa po prostu zmienić. Pewnie wtedy będę bardziej wiedział czego mi dokładnie potrzeba. Kwestia jest jedynie taka, że mieszkam blisko wlotu na autostradę i dla mnie jazda w jakiś punkt w mieście często rozpoczyna się od kilku km autostradą, bo nie muszę co chwilę stawać na światłach, więc prędkości autostradowe mimo niewielkich odległości mogę wykorzystywać często. Wyjeżdżając 125-ką, która była nakedem to taka autostrada, czy S-ka to była mordownia. Raz, że z racji kompletnego braku szyby przy prędkościach 120km/h to wiatr napierający na kask sprawiał, że jazda nie sprawiała przyjemności, a dwa że to był max dla tego sprzętu, więc nie czułem się tam komfortowo. Wczoraj byłem w salonie motocykli używanych i oglądałem co mieli na stanie w okolicach mojego budżetu. No i standardowa sytuacja, czyli szukam czegoś z owiewkami, a serce skrada naked - BMW F800R Do samego sprzętu musiałbym dołożyć bo tutaj już wychodzi ponad 20k. Aczkolwiek trochę poczytałem i ten motocykl przy prędkościach autostradowych lubi wpadać w konkretne wibracje, które powodują, że nawet nie widać nic w lusterkach. Do miasta podobno idealny, bardzo dobre hamulce, dobre wyczucie w zakrętach i lekki w prowadzeniu. Poza tym naked ma być przecież głownie do miasta, więc chyba oczekiwałbym znowu od motocykla, który miał mieć inne przeznaczenie, czegoś innego. -------- Widzę, że mój temat został połączony z innym dotyczącym motocykla typowo turystycznego. Nie jestem pewien czy to dobry pomysł, zważając na powyższe
  2. CBR wizualnie fajny sprzęt, ale wydaje mi się, że za bardzo idzie w stronę sportu.
  3. Z tego co znalazłem to zdaje się, że jest to CB600S W każdym razie to są raczej starsze modele i ABS tam chyba nie ma? Poza tym wizualnie do mnie nie trafia, także odpada.
  4. Gdzie bym nie wpisał to wychodzi, że jednak naked Nie chodziło Tobie przypadkiem o CBF 600, które wymieniłem? Podeślij proszę jakiś link.
  5. CB600F to zdaje się naked? @Limo: Zgadza się. Spalanie nie jest jego mocną stroną, aczkolwiek ciężko też znaleźć info ile byłoby to dokładnie bo dużo zależy od warunków i jeźdźca. Jedni piszą, że 6, inni 7, a inni 9-11.
  6. @Quanti86 jeśli chodzi o lekkość XJ6 to na papierze szału nie ma bo z owiewkami waży więcej jak np. FZ8 i przy przestawianiu z miejsca na miejsce to czuć, ale jak się jedzie to faktycznie prowadzi się lekko. Co do niskiej pozycji to faktycznie nie jest tam za wysoko (chyba ok. 4cm niżej niż na Fazerze). Nie miałem okazji przejechać nim większych odległości, bo max pewnie jakieś 40-50km podczas 2h jazdy, aczkolwiek nie odczuwałem jakiegoś dyskomfortu. Więcej odczuwałem jak po takiej jeździe musiał wrócić 125-ką do domu Co masz na myśli? Jeśli chodzi o moc to CBF ma praktycznie to samo. Tyle, że hornet to już naked, a o FZ8N napisałem, ponieważ trafił się ciekawy egzemplarz mimo, że takiego typu motocykla nie rozważałem.
  7. Do tej pory przez 3 sezony użytkowałem 125 i z racji, że w końcu zrobiłem kat. A, poszukuję czegoś większego. Szukam motocykla szosowo-turystycznego, który w tygodniu wykorzystywał będę na dojazdy do pracy przez zakorkowane miasto a w wolnych chwilach na jakieś trochę dalsze wypady. Obowiązkowo musi być szyba, bo często przemieszczam się autostradą i ABS. Rozważam modele takie jak: XJ6 Diversion (najlepiej w wersji z pełnymi owiewkami, czyli F) Na XJ6, ale w wersji naked uczyłem się i zdawałem egzamin. Motocykl mi bardzo podpasował, a do tego w wersji Diversion F z tych wszystkich wspomnianych podoba mi się najbardziej. Problem polega jednak na tym, że praktycznie nie można takich znaleźć. Nie mam prawie żadnego porównania z innymi motocyklami, ale na kursie miałem okazję przejechać kilkadziesiąt kilometrów na MT-07 i ten motocykl dla odmiany mi zupełnie nie leży - nie pasuje mi pozycja, umiejscowienie zegarów i brzmienie. Także coś tam na start mogłem porównać. FZ6 S2 (z owiewkami) Ten model wydaje mi się ze względu na moc bardziej przyszłościowy. Obawiam się, że przy XJ6 po jakimś czasie może mi brakować mocy, a w tym wypadku wygląda to lepiej. Szczególnie gdy miałbym zabrać jeszcze żonę ze sobą i jakieś kufry. CBF 600 SA Ten motocykl wydaje mi się taką najbardziej rozsądną opcją pod kątem użytkowania, ale wizualnie podoba mi się najmniej. Rozglądam się tylko za modelami nowszymi, na wtrysku i z ABS. Biorę go pod uwagę bardziej jako model motocykla alternatywnego - jeśli długo nie znajdę żadnej ciekawej Yamahy. Jednakże pomijając wybraną listę i to, że obecnie nie znalazłem nic godnego uwagi, a to co było jest już sprzedane to wpadło mi w ręce ogłoszenie FZ8 w wersji naked, ale z wysoką szybą. Wizualnie motocykl mi się bardzo podoba, aczkolwiek nie szukałem nakeda i nie wiem czy taka szyba jest w stanie zapewnić komfort przy prędkości autostradowej. Nie wiem też czy FZ8 nie jest za mocnym sprzętem jak na pierwsze większe moto. No i czy ten motocykl nadaje się np. na trasę ok 300 km, czy raczej tylko do miasta. Jeśli chodzi o moje dane to mam 178cm wzrostu i ok. 80kg wagi Co do budżetu to idealnie by było gdybym zmieścił się w 15k, ale jeśli jest coś ciekawego to troszkę mogę dołożyć, jak w przypadku FZ8.
×
×
  • Create New...