Bimbak Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Roberto, głowica była sprawdzana i były docierane gniazda zaworów gdyż były nieszczelne. Ja dupy szkłem nie podcieram i nie daję się dotykać do samochodu paprakom. Dzisiaj zrobiłem badanie spalin.Benzyna:HC - 0 ppmCO - 0,00%CO2 - 5,00%O2 - 0,13%Lambda - 1,00 LPG:HC - 1 ppmCO - 0,02%CO2 - 13,20%O2 - 0,14%Lambda - 1,00 Na stacji powiedzieli że oba paliwa są podawane idealnie. Na tym się nie znam więc może ktoś mądrzejszy coś wychwyci? Przejrzałem Alledrogo...Większość zdecydowana Hond CIVIC z mojego rocznika jest wystawiona na sprzedaż z przebiegiem 100Kkm z lekkim plusem lub minusem.... WTF :blink:? Wszyscy sprzedają te samochody w kwiecie wieku? :blink:Zygga te badania spalin z dupy strasznie. Niezmienna lambda i benzyna powinna mieć więcej co2 ... przynajmniej tyle co lpg, oraz hc też totalnie z dupy. Albo pomiary pomyliłeś i było odwrotnie. Tzn ze wyniki lpg to pb a pb to lpg. Ale tego co2 to i tak jak w skuterze. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Limo.... Jedno rozpędzenie na 3/4 mocy zabija silnik? Ja mam średnie spalanie w mieście na poziomie 7,5l. A ja pamiętam z Twoich postów że lubisz dawać w palnik. Prawda zawsze jest po środku. Nie mniej współczuję i zalecam sprzedaż :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Zygga te badania spalin z dupy strasznie. Niezmienna lambda i benzyna powinna mieć więcej co2 ... przynajmniej tyle co lpg, oraz hc też totalnie z dupy.Albo pomiary pomyliłeś i było odwrotnie. Tzn ze wyniki lpg to pb a pb to lpg. Ale tego co2 to i tak jak w skuterze.Pojebałem. Odwrotnie powinno być LPG/Pb. A ja pamiętam z Twoich postów że lubisz dawać w palnik. Prawda zawsze jest po środku. Nie mniej współczuję i zalecam sprzedaż :)Nie jeżdżę jak ciota, jeżdżę szybko ale kuźwa bez przesady. Bardzo rzadko wychodzę poza 4500 obrotów. Nie cisnę tej zarazy na maxa. Wiem ile ona ma mocy i uwierz mi że nie wykorzystuję całości. Czasem przy wyprzedzaniu pociągnę ale też nie do odcinki.Wszystkie moje poprzednie samochody miały mniejsze i słabsze silniki które musiałem kręcić w opór dla uzyskania satysfakcji i żadnemu krzywdy nie zrobiłem. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Widocznie ten egzemplarz jest za delikatny na Twoją jazdę. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Widocznie ten egzemplarz jest za delikatny na Twoją jazdę.Czyli egzemplarz jest spierdolony albo wszystkie z tego rocznika z tym silnikiem. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Jaka uszczelke zastosowales ?Planowales glowice ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 19 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 głowica planowana a uszczelka to nie wiem. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 20 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 Weź mi go sprzedaj na wrak race.Mariusz..... błagam. Ja się biję z myślami i chcę powalczyć o spadek po ojcu żeby nim jeszcze mimo wszystko pojeździć.... Sam ten samochód staremu wybrałem bo mnie o to prosił... Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 Ale zastanów się czy Twój Tata miał z nim takie problemy? No chyba nie bo byś wiedział. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 20 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 Ale zastanów się czy Twój Tata miał z nim takie problemy? No chyba nie bo byś wiedział.Miał problem z wiecznie parującymi szybami, a jak są czyste to nie parują. Znaczy nie występuje tego typu mankament o ile nie zatłuszczą się oparami glikolu. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 To mógł jeździć z walniętą uszczelką dłuższy czas i nawet o tym nie wiedzieć. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 Osobiscie uzylem uszczelek Cometic zarowno w Subaru, jak w Tridencie, ktory mial duzy problem z uszczelnieniem glowicy (brak prostopadlosci tulei do deku bloku cylindrow ) i w obu wypadkach jest dobrze.To uszczelka z trzech warstw cienkiej stalowej blachy z przetloczeniami, przy czym zewnetrzne warstwy pokryte sa szczeliwem.Normalna uszczelka do Tridenta wyglada przy tym jak wytwor z poprzedniej epoki. http://www.cometic.com/p-35444-automotive.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 20 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2018 Jestem przekonany że problem nie leży w uszczelce. Zastanawia mnie dziwny zapach, który pojawia się podczas dynamicznego przyspieszania pod większym obciążeniem, czyli pod górkę albo przy większych prędkościach. Coś jak połączenie spalonego sprzęgła z siarkowodorem. Zapach pojawia się i na LPG i na benzynie, tylko nieco się różni. Na razie jedyna sugestia jaką usłyszałem, to że gorące spaliny wypalają katalizator.... Trochę to dziwne bo zapachu z katalizatora nie powinno być czuć w kabinie, a poza tym tego zapachu nie było wcześniej. Pojawił się po kilku latach jeszcze za życia taty czyli przed założeniem LPG (Zdarzało mi się jeździć jako kierowca tym samochodem od jego nowości i parę razy się go przegoniło tak porządniej). W tym czasie już występował problem parujących szyb. Podkreślam jeszcze raz: samochód nigdy nie był ciągnięty do odcinki, ani nie zapitalał z maksymalną prędkością. Stary miał średnie spalanie na poziomie 6,5 a ja około 7,5l na 100km. Nosz cholera jasna... Nie da się zajechać silnika taką jazdą. Nawet gdyby od czasu do czasu przypomnieć sobie o jego pełnej mocy. Musi być jakiś inny szkopuł. Zapach pojawiał się za każdym razem przy ostrzejszym przyspieszaniu zaraz po zrobieniu czapki, na długo przed pierwszym zaparowaniem szyb. Jeszcze jedno: Oryginalna uszczelka nie miała żadnego śladu uszkodzenia. Myślę cały czas o EGR, ale tam też nie widać żeby cokolwiek się posypało. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 24 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Gównolitu ciąg dalszy....Podjechałem nabić klimę, bo od nowości nie była dotykana i obecnie w ogóle nie działa. Chciałem sobie poprawić komfort zbliżającej się podróży.Facet podpiął urządzenie i zamiast napełnić klimę stwierdził jej nieszczelność. Wróciłem do domu i dmuchnęliśmy powietrza z kompresora uzbrojeni w psikacz z wodą i detergentem. Nie było sensu go używać. Od razu usłyszeliśmy głośny i intensywny syk ulatującego powietrza. Co stwierdziliśmy? Z chłodnicy od klimy została w zasadzie tylko ramka. No ja pie**olę..... Auto ma 10 lat, przebieg poniżej 11Kkm, a chłodnica wygląda gorzej niż odkopana prehistoryczna skamielina :banghead: :banghead: :banghead: Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Zaparowana szyba w środku, ginący płyn chłodniczy, mokra wykładzina i problemy z przegrzewaniem = nieszczelna nagrzewnica. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.