hedow Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Czesc wszystkim! Mam na imie Adam i mam 25 lat... chcialbym sie was doradzic jezeli chodzi o zakup nastepnego motocykla... przelatalem sezon na kawie er6n i byl to moj pierwszy motocykl, zastanawiam sie powoli nad zmiana na inne moto... zawsze marzylem o sportowym motocyklu, '' SCIGACZ'' to bylo moje marzenie i jest nim nadal. Mysle ze do wyboru pierwszego moto podszedlem calkiem rozsadnie bo nie rzucilem sie nie wiadomo na jaki motocykl i pierwszym motorem byla kawa er6n ktora dala mi naprawde sporo frajdy i uwazam byla trafnym wyborem dla poczatkujacego leszcza tak jak ja... planuje zmiane moto na next sezon ale nie wykluczam tez tego ze bedzie jezdzil na er6-stce bo mimo tego ze jezdzilem duzo to sportowe moto jest zupelnie inna bajką.. i moze warto jeszcze przejezdzic jeden sezon na kawce? mysle nad 600ccm a jezeli chodzi o modele to zastanawaielm sie nad zxr6,yamaha r6, suzuki gsxr600 k4/k5, cbrka 600rr.. nie ukrywam ze bedzie to bardziej jazda po ulicy i moze czasem troszke dluzsza trasa( wiem sporotwe moto na dluzsza trase to niezbyt rozsadny wybor) ILE KM CHCE PRZELATAC?mysle ze duzo, myslalem nad jazda od marca do pazdziernikaILE GOTOWKI?myslalem nad motocyklem do 15kCZY POSIADAM CIUCHY?Oczywiscie mam kombinezon skorzany, zastanawialem sie czy na poczatku nie wystarczy mi tylko kurtka tekstylna z membrana + jeansy na motocykl dobrej jakosci + rekawki+ buty z kaskiem ale doszedlem do wniosku ze mam dosyc sporo gotowki i nie bede oszczedzal na ciuchach i mam:Kurtka: Alpina Atem fluo 2.0Spodnie: Ixon Ixon Fueller 2.0 (zmienie na lepsze)Buty: Alpin smx 6Rekawice: Alpin sp 8Kask: Nolan n87, do tego jakas tam bielizna termo, kominiarki itp...JAKI BUDZET MOGE PRZEZNACZYC NA UTRZYMANIE MOTO W SEZONIE;Tyle ile bedzie trzeba tyle wydam, pokochalem motocykle i nie zamierzam oszczedzac.WAGA WZROST WIEK25 lat, 180cm, 84kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Na ulicę wg mnie najlepsza będzie CBR (najbardziej przyjazna). Nie wymieniłeś jeszcze jednego interesującego modelu ze sportowych 600 - mianowicie Daytona 675. Zaletą daytony jest to, że idzie z dołu, czyli od niskich obrotów. Taka charakterystyka w jeździe ulicznej jest zdecydowanie bardziej przydatna niż konieczne wysokie kręcenie (jak np. w R6). 15.000 - może być trochę mało na Daytonę, ale jest dobry okres na szukanie teraz. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hedow Opublikowano 11 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 (edytowane) zastanawialem sie nad tym motocyklem bo jest swietny i super wygląda, zajebiscie brzmi, ale nie wiem jak z eksploatacja i slyszalem ze ciezko z czesciami.. powiem szczerze ze ten motocykl najbardziej wpadl mi w oczko, dzieki ze przypomniales kolego... Edytowane 11 Grudnia 2017 przez hedow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszn1 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Ja przelatałem CB500 sezon i przesiadłem sie na Horneta 600 (silnik z CBR). I powiem Ci że drugi raz to bym się nie bawił w 600 bo to tylko 100ccm więcej i nie odczujesz skoku mocy. A to dlatego że moc jest ale na wysokich obrotach. Na niższych ja czuję wręcz muła co mnie wkurza. Za to jak wkręcisz wysoko to podrywa koło na pierwszym biegu, musisz w pewnym momencie odpuścić. Ale co z tego jak do połowy skali to muł. Hornet jest dobry na 1sze moto. Taka moja oponia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 (edytowane) Ja przelatałem CB500 sezon i przesiadłem sie na Horneta 600 (silnik z CBR). I powiem Ci że drugi raz to bym się nie bawił w 600 bo to tylko 100ccm więcej i nie odczujesz skoku mocy. A to dlatego że moc jest ale na wysokich obrotach. Na niższych ja czuję wręcz muła co mnie wkurza. Za to jak wkręcisz wysoko to podrywa koło na pierwszym biegu, musisz w pewnym momencie odpuścić. Ale co z tego jak do połowy skali to muł. Hornet jest dobry na 1sze moto. Taka moja oponiaŁukaszku, dziecko drogie, chyba nie wiesz, o czym w ogóle mówisz.Co ty chcesz porównać, dwucylindrowca 500 do czterocylindrowca 600?Różnicy mocy nie czuć? Rzuć na szybko okiem na poniższe zestawienie...Na przyszłość - nie zabieraj głosu na tematy, o których nie masz pojęcia. Edytowane 12 Grudnia 2017 przez żużu77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hedow Opublikowano 12 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 (edytowane) kolega wyzej ma racje, nie ma sensu porownywac 2 cylindra do 4.. druga sprawa moj er6n ktory ma 72KM a np taki dayton ze 135 to jest ogromna roznica i wierze w to ze roznice czuc na kazdym biegu, nie wspominajac o przyspieszeniu. :D wczesniej myslalem tez o gsxr 750 ale sklonny bardziej jestem ku daytonowi... zreszta mowimy tu o sporcie i nekedzie takze dwie rozne maszyny Edytowane 12 Grudnia 2017 przez hedow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Jak ci Daytona pasi to może 955i? Na miasto zdecydowanie coś z momentem od dołu ale nie szarpiacego łańcuchem. Ja wziąłem speed triple, ale Daytona będzie w sam raz. Z niektórymi częściami jest kiepsko, ale ebay ratuje sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hedow Opublikowano 12 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 bardziej sklanial bym sie mimo wszystko do tej 675, ale slyszalem ze jest bardzo malutkim ''motorkiem'' wzgledem sporotwych 600ccm w sensie ze to motocykl bardziej dla kobiety o niskim wzroscie:D 955i piekna maszyna ale jakos nie w moim guscie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 A myślisz że rok jazdy wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Mam kumpla, który ma grubo ponad 190cm wzrostu i mieści się na daytonie. Ciasno mu oczywiście, ale się mieści :)Lukaszn1, sorrki ale bzdury piszesz. Do tego między hornetem a cbr600rr też jest spora różnica mocy. Nie mów więc chłopakowi, że jak wsiądzie na moto mocniejsze o jakieś 50KM i o podobnej masie, to nie odczuje rożnicy. Może ten Twój hornet jakiś zblokowany jest? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hedow Opublikowano 12 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 przemku, wydaje mi sie ze dam sobie rade na tego typu moto jesli podejde do tgo z glowa... szukam motocykla ale nie wykluczone ze bede chcial przejezdzic jeszcze jeden sezon na er6n zeby poprawic swoje umijejetnosci zanim wsiade na cos mocniejszego.. dlatego pytam tez was nie tylko o motocykl ale tez o to czy nie warto jeszcze pobujac sie na nekedzie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Mam kumpla, który ma grubo ponad 190cm wzrostu i mieści się na daytonie. Ciasno mu oczywiście, ale się mieści :)Lukaszn1, sorrki ale bzdury piszesz. Do tego między hornetem a cbr600rr też jest spora różnica mocy. Nie mów więc chłopakowi, że jak wsiądzie na moto mocniejsze o jakieś 50KM i o podobnej masie, to nie odczuje rożnicy. Może ten Twój hornet jakiś zblokowany jest?Pozdr.F.Co do szerszenia i cebry to tu rzeczywiście jakiejś powalającej różnicy nie ma ( porównywałem roczniki 2005 i 98). Ot jedynie CBRka kręci się wyżej i przyrost mocy jest bardziej skokowy niż w szerszeniu. W obu max. moment i moc jest dosyć wysoko. Różnica jest być może w tym że cebra jak na ścigacza przystało ma krótszy rolgaz co może sprawiać wrażenie, że szybciej się wkręca na obroty ale to jest chyba tylko takie złudzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 przemku, wydaje mi sie ze dam sobie rade na tego typu moto jesli podejde do tgo z glowa... szukam motocykla ale nie wykluczone ze bede chcial przejezdzic jeszcze jeden sezon na er6n zeby poprawic swoje umijejetnosci zanim wsiade na cos mocniejszego.. dlatego pytam tez was nie tylko o motocykl ale tez o to czy nie warto jeszcze pobujac sie na nekedzie:) Jeśli masz sie bujać to nie warto. Lepiej zainwestować w kursy doszkalające żebyś wiedział co zrobić jak w środku zakrętu zacznie się zacieśniać na przykład. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 (edytowane) Nie wiem jak jeździsz ale wiem że rok jazdy i stwierdzenie że ok 70KM to za słabe jest trochę .....dziwne :biggrin:sory ile zużyłeś opon ??? w sensie boków a nie środka ??Jak pisałem - nie znam ciebie ale widzę naprawdę dużo mistrzów prostej którzy na zakręcie jada jak pi....y za to wszystkim się chwalą jak to szybko jeżdżą i jaką kosmiczna moc ma ich moto .Wcale nie twierdzę że ty taki jesteś ale może dobrze to przemyślMotocykl SPORTOWY to zupełnie inna bajka niż to czym do tej pory jeździłeś i nie mam tu na myśli tylko mocy Edytowane 13 Grudnia 2017 przez kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hedow Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 killer zdaje sobie z tego sprawe i wcale nie uwazam ze jezdze dobrze, malo tego uwazam ze jestem leszczem i musze sie jeszcze duuuuzo nauczyc.. dlatego ciagle staram sie ogladac filmy, ostatnio nawet kupilem sobie ksiażke ( David L. Hough - Motocyklista doskonały) i poszerzam wiedze nie tylko praktycznie ale rowniez teoretycznie:) Wszystko juz przemyslalem i nastepny sezon bede jezdzil na mojej er6 i moze pomysle o kursie doszkalajacym... ale wiem tez co bedzie moim wyborem jezeli chodzi o sporta, bedzie to dayton 675... jesli go juz kupie w przyszlosci to chce na nim JEZDZIC a nie sie nim poruszac:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.