Kogut341 Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 (edytowane) Cześć, Motocykl jest po serwisie (rozrząd, zawory, gaźniki, świece). Ostatnio dołożyłem dwie małe podkładki pod iglicę (inazuma nie miała regulacji na iglicy, a mam przelotowy wydech) bo brakowało paliwa w środkowym zakresie obrotów (dodawałem ssanie i było lepiej) oraz po odpaleniu przygasał na zimnym silniku przy dodawaniu gazu. Objawy odpuściły ale po nagrzaniu, przy maksymalnym dodawaniu gazu podczas wyprzedzania czy jazdy miejskiej moto zaczyna przerywać (4tyś obr/min w górę). Zauważyłem że przy powolnym dodawaniu gazu motocykl pracuje normalnie. Cewki są co prawda są w wartościach serwisowych (strona sygnału 2-4 Ohm,wynik 3,1. strona zapłonu razem z fajkami 20-40kOhm, wartość 38kOhm) ale nie wiem czy są one winne. W czym szukać problemu? Edytowane 30 Maja 2017 przez Kogut341 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Zaczac od sprawdzenia przelotu kranikow, nie powinno byc problemu z za mala iloscia paliwa tylko z powodu przelotowego wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 No i sprawdzenia filtra powietrza, tj, skoro dodałeś paliwa (podnosząc iglice) to wzbogaciłeś mieszankę, a mieszanka to powietrze i paliwo. Po prawdzie, to wypada pojechać na hamownię i badać spaliny. Wtedy się dowiesz dokładnie o co H. Jak się zmienia elementy układu (wydech, filtr, dysze) to wypada odwiedzić hamownię.... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut341 Opublikowano 31 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 (edytowane) Dodam, że przerywanie nie występuje przy każdym przyspieszaniu, jest sporadyczne. Co do zbiornika przedmuchałem odpowietrzenia ale kranika nie. Nie sprawdzałem jeszcze efektów czyszczenia odpowietrzenia. W filtr powietrza zaglądałem kamerką do środka, podczas pracy. Do tego nie wiem co miał bym tam jeszcze sprawdzać :sIglice podnosiłem bo był straszny problem na zimno, oraz przerywał non stop przy normalnej jeździe(ssanie uspakajało pracę)Praca podczas przerywania przypomina subaru :DJak spuścić paliwo z gaźników? Wykręcałem te prostopadłe śruby na dnie ale tam jest susza totalna(gaźnik cvk 32). Czy to zaczyna lecieć podczas pracy silnika? Edytowane 31 Maja 2017 przez Kogut341 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 No OK, stosowałeś dobrą terapię, ale albo za mało tego antybiotyku albo za dużo. A jak ma być dowiesz się z analizy spalin, czyli na hamowni... Ale - skoro nie sprawdzałeś odpowietrzenia, to przejedź się z otwartym zbiornikiem (wsadź szmatkę żeby nie chlupało), a potem w ramach testu bez filtra powietrza. Przynajmniej wyeliminujesz/potwierdzisz pewne założenia... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut341 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 (edytowane) Przyjechałem dziś do pracy, i nie było problemu. Potestuję jeszcze. Wywaliłem wczoraj po jednej podkładce, i spryskałem wszystkie łączenia w koło gaźników, i przewody WN silikonem w sprayu. Edytowane 1 Czerwca 2017 przez Kogut341 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut341 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 (edytowane) Dobra wstępnie ustaliłem że czujnik tps jest uszkodzony, jest lekko napuchnięty, do tego wartość oporu pomimo minimalnego ustawienia jest na granicy. A drugi obwód dla 5kOhm wskazuje 5.8kOhm. Edytowane 7 Czerwca 2017 przez Kogut341 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackass Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 Tak bajdełej co ma podniesienie iglic do odpalania na zimnym i wolnych obrotów?? Według mnie nie wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut341 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 (edytowane) Tak bajdełej co ma podniesienie iglic do odpalania na zimnym i wolnych obrotów?? Według mnie nie wiele. Nie wkręca się na obroty, mocno przerywa, czasem wręcz gasł. Podrzuci ktoś jak mierzyć poprawnie założony czujnik? taki sam jest w gsf 600. Zamknięty 5kOhm,Otwarta od 3,09 do 4,64kOhm. Serwisówka mówi że w tym modelu mam zmierzyć stronę "B" na pełnym otwarciu. Rozumiem że na zamkniętej ma być około 5kOhm, a wraz ze zrostem otwarcia spadek do 3.09 przy pełnym otwarciu? Edytowane 8 Czerwca 2017 przez Kogut341 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Mam wrażenie że zaczynasz się miotać. Fakty są takie że założenie przelotu zaburzyło mieszankę a producent nie przewidział możliwości jej regulacji. Jeśli do tego masz filtr powietrza K-N to będzie bardzo ciężko to poustawiać. Może rozważ powrót do fabrycznego tłumika / filtra. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut341 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 Czujnik zamontowany, przy pełnym otwarciu ma być w zakresie 3.09-4.63. Ustawiłem 3.93. Przy przelotowym wydechu zbliżyć się do jakiejś wartości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2017 czujnik TPS ustawia się do obrotów biegu jałowego.Nie wiem jakie są procedury w GSX750, ale zazwyczaj ustawia się obroty biegu jałowego n np 1150(o tym mówi serwisówka) i wtedy do tych obrotów ustawia się TPS-a na zadaną wartość.W hayce akurat po wjeściu w tryb serwisowy pomaga w tym komputer... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogut341 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2017 (edytowane) Książka Haynsa mówi że dla gsx 750 na odkręconej manetce ma być w w/w zakresie i na tym koniec. O ustawianiu na jałowym nie ma słowa. W gsx 600/750F jest już inny opis. Pytam z wiedzy praktycznej, czy warto zbliżać się którejś granicy mając założony przelot. Edytowane 23 Czerwca 2017 przez Kogut341 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.