Skocz do zawartości

Kogut341

Forumowicze
  • Postów

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kogut341

  • Urodziny 08/09/1991

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    ?aszczyn

Osobiste

  • Motocykl
    gsx 750 inazuma
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2087939

Osiągnięcia Kogut341

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Książka Haynsa mówi że dla gsx 750 na odkręconej manetce ma być w w/w zakresie i na tym koniec. O ustawianiu na jałowym nie ma słowa. W gsx 600/750F jest już inny opis. Pytam z wiedzy praktycznej, czy warto zbliżać się którejś granicy mając założony przelot.
  2. Czujnik zamontowany, przy pełnym otwarciu ma być w zakresie 3.09-4.63. Ustawiłem 3.93. Przy przelotowym wydechu zbliżyć się do jakiejś wartości?
  3. up, czujnik występuje też bandicie 600 z rocznika 2001+
  4. Nie wkręca się na obroty, mocno przerywa, czasem wręcz gasł. Podrzuci ktoś jak mierzyć poprawnie założony czujnik? taki sam jest w gsf 600. Zamknięty 5kOhm, Otwarta od 3,09 do 4,64kOhm. Serwisówka mówi że w tym modelu mam zmierzyć stronę "B" na pełnym otwarciu. Rozumiem że na zamkniętej ma być około 5kOhm, a wraz ze zrostem otwarcia spadek do 3.09 przy pełnym otwarciu?
  5. Ja natomiast spotkałem się z filmikiem na YT z US, gdzie gość mówił o pilotach i właśnie mówił że czasem może wystąpić fabryczne zaślepienie. :)
  6. Witam, Potrzebuję czujnika TPS (ten przy gaźnikach) do motocykla suzuki gsx 750 inazuma.
  7. Dobra wstępnie ustaliłem że czujnik tps jest uszkodzony, jest lekko napuchnięty, do tego wartość oporu pomimo minimalnego ustawienia jest na granicy. A drugi obwód dla 5kOhm wskazuje 5.8kOhm.
  8. Tak zrobiłem, czy teraz zliczyć obroty wkręcając piloty, zrobić średnią i wykręcić wszystkie tak samo?
  9. Przyjechałem dziś do pracy, i nie było problemu. Potestuję jeszcze. Wywaliłem wczoraj po jednej podkładce, i spryskałem wszystkie łączenia w koło gaźników, i przewody WN silikonem w sprayu.
  10. Dodam, że przerywanie nie występuje przy każdym przyspieszaniu, jest sporadyczne. Co do zbiornika przedmuchałem odpowietrzenia ale kranika nie. Nie sprawdzałem jeszcze efektów czyszczenia odpowietrzenia. W filtr powietrza zaglądałem kamerką do środka, podczas pracy. Do tego nie wiem co miał bym tam jeszcze sprawdzać :s Iglice podnosiłem bo był straszny problem na zimno, oraz przerywał non stop przy normalnej jeździe(ssanie uspakajało pracę) Praca podczas przerywania przypomina subaru :D Jak spuścić paliwo z gaźników? Wykręcałem te prostopadłe śruby na dnie ale tam jest susza totalna(gaźnik cvk 32). Czy to zaczyna lecieć podczas pracy silnika?
  11. Cześć, Motocykl jest po serwisie (rozrząd, zawory, gaźniki, świece). Ostatnio dołożyłem dwie małe podkładki pod iglicę (inazuma nie miała regulacji na iglicy, a mam przelotowy wydech) bo brakowało paliwa w środkowym zakresie obrotów (dodawałem ssanie i było lepiej) oraz po odpaleniu przygasał na zimnym silniku przy dodawaniu gazu. Objawy odpuściły ale po nagrzaniu, przy maksymalnym dodawaniu gazu podczas wyprzedzania czy jazdy miejskiej moto zaczyna przerywać (4tyś obr/min w górę). Zauważyłem że przy powolnym dodawaniu gazu motocykl pracuje normalnie. Cewki są co prawda są w wartościach serwisowych (strona sygnału 2-4 Ohm,wynik 3,1. strona zapłonu razem z fajkami 20-40kOhm, wartość 38kOhm) ale nie wiem czy są one winne. W czym szukać problemu?
  12. co do zasilania cewek podłączyłem wedle serwisówki. Nie wiem co miał bym tam sprawdzić na tych przewodach? toowdie, będę musiał to wszytko zbadać, bo może nie chodziło tutaj o niewiedzę serwisu, tylko coś skopali i nie chcieli się przyznać. mambrany rozumiem mają nie mieć żadnych pęknięć czy innych uszkodzeń? Przy zdjętej puszce filtra wszystkie przepustnice powinny podnosić się równocześnie? filtr był nowy.
  13. pomierzyłem cewki, był problem z fajkami, oporność wychodziła delikatnie poza zakres serwisowy. założyłem cały inny komplet który trzyma normy ale to nie za wiele pomogło. układu dolotowego nie sprawdzałem.
  14. to gdzie szukać dalej problemu? w gaźnikach w inazumie jest tylko regulacja pilotami- iglice są na sztywno, a dysze na których był przed serwisem nie były zmieniane. Przesunięcie wałka wydechowego o jeden ząbek mogło by dać taki efekt (wymieniali mi łańcuszek)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...