Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Motocykl jest po serwisie (rozrząd, zawory, gaźniki, świece). Ostatnio dołożyłem dwie małe podkładki pod iglicę (inazuma nie miała regulacji na iglicy, a mam przelotowy wydech) bo brakowało paliwa w środkowym zakresie obrotów (dodawałem ssanie i było lepiej) oraz po odpaleniu przygasał na zimnym silniku przy dodawaniu gazu. Objawy odpuściły ale po nagrzaniu, przy maksymalnym dodawaniu gazu podczas wyprzedzania czy jazdy miejskiej moto zaczyna przerywać (4tyś obr/min w górę). Zauważyłem że przy powolnym dodawaniu gazu motocykl pracuje normalnie. Cewki są co prawda są w wartościach serwisowych (strona sygnału 2-4 Ohm,wynik 3,1. strona zapłonu razem z fajkami 20-40kOhm, wartość 38kOhm) ale nie wiem czy są one winne.

W czym szukać problemu?

Edytowane przez Kogut341
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i sprawdzenia filtra powietrza, tj, skoro dodałeś paliwa (podnosząc iglice) to wzbogaciłeś mieszankę, a mieszanka to powietrze i paliwo.

 

Po prawdzie, to wypada pojechać na hamownię i badać spaliny. Wtedy się dowiesz dokładnie o co H. Jak się zmienia elementy układu (wydech, filtr, dysze) to wypada odwiedzić hamownię....

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam, że przerywanie nie występuje przy każdym przyspieszaniu, jest sporadyczne. Co do zbiornika przedmuchałem odpowietrzenia ale kranika nie. Nie sprawdzałem jeszcze efektów czyszczenia odpowietrzenia. W filtr powietrza zaglądałem kamerką do środka, podczas pracy. Do tego nie wiem co miał bym tam jeszcze sprawdzać :s

Iglice podnosiłem bo był straszny problem na zimno, oraz przerywał non stop przy normalnej jeździe(ssanie uspakajało pracę)

Praca podczas przerywania przypomina subaru :D

Jak spuścić paliwo z gaźników? Wykręcałem te prostopadłe śruby na dnie ale tam jest susza totalna(gaźnik cvk 32). Czy to zaczyna lecieć podczas pracy silnika?

Edytowane przez Kogut341
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No OK, stosowałeś dobrą terapię, ale albo za mało tego antybiotyku albo za dużo. A jak ma być dowiesz się z analizy spalin, czyli na hamowni...

Ale - skoro nie sprawdzałeś odpowietrzenia, to przejedź się z otwartym zbiornikiem (wsadź szmatkę żeby nie chlupało), a potem w ramach testu bez filtra powietrza. Przynajmniej wyeliminujesz/potwierdzisz pewne założenia...

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjechałem dziś do pracy, i nie było problemu. Potestuję jeszcze.

Wywaliłem wczoraj po jednej podkładce, i spryskałem wszystkie łączenia w koło gaźników, i przewody WN silikonem w sprayu.

Edytowane przez Kogut341
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra wstępnie ustaliłem że czujnik tps jest uszkodzony, jest lekko napuchnięty, do tego wartość oporu pomimo minimalnego ustawienia jest na granicy. A drugi obwód dla 5kOhm wskazuje 5.8kOhm.

Edytowane przez Kogut341
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bajdełej co ma podniesienie iglic do odpalania na zimnym i wolnych obrotów?? Według mnie nie wiele.

Nie wkręca się na obroty, mocno przerywa, czasem wręcz gasł.

 

Podrzuci ktoś jak mierzyć poprawnie założony czujnik?

taki sam jest w gsf 600.

Zamknięty 5kOhm,

Otwarta od 3,09 do 4,64kOhm.

Serwisówka mówi że w tym modelu mam zmierzyć stronę "B" na pełnym otwarciu.

Rozumiem że na zamkniętej ma być około 5kOhm, a wraz ze zrostem otwarcia spadek do 3.09 przy pełnym otwarciu?

Edytowane przez Kogut341
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie że zaczynasz się miotać. Fakty są takie że założenie przelotu zaburzyło mieszankę a producent nie przewidział możliwości jej regulacji. Jeśli do tego masz filtr powietrza K-N to będzie bardzo ciężko to poustawiać. Może rozważ powrót do fabrycznego tłumika / filtra.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

czujnik TPS ustawia się do obrotów biegu jałowego.

Nie wiem jakie są procedury w GSX750, ale zazwyczaj ustawia się obroty biegu jałowego n np 1150(o tym mówi serwisówka) i wtedy do tych obrotów ustawia się TPS-a na zadaną wartość.

W hayce akurat po wjeściu w tryb serwisowy pomaga w tym komputer...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Książka Haynsa mówi że dla gsx 750 na odkręconej manetce ma być w w/w zakresie i na tym koniec. O ustawianiu na jałowym nie ma słowa. W gsx 600/750F jest już inny opis.

Pytam z wiedzy praktycznej, czy warto zbliżać się którejś granicy mając założony przelot.

Edytowane przez Kogut341
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...