jannikiel Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Od razu przypominają mi sie chłopki ze wsi, co od niemca dostaki Z 750 w rozliczeniu- panie tylko akumulator potrzebny i będzie chodził- tak niemiec powiedział... jak się obraca wałem korbowym a zawory stoją to chyba nie tylko akumulator potrzebny... wiem, wiem... co by ozdrowiło... synchronizacja... to nasze( Rycha i moje) hasło na powstanie z martwych największych dziąków takich gdzie nawet jak korbowód kolano sie pokaże... panie tylko synchronizacje zrób i będzie chodzić... Poważnie to oddaj sprzęt we właściwe ręce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Limo, zobacz post #4...Ja rozumiem, że chłopak jest młody. Takie jego prawo. Też kiedyś byliśmy młodzi. Tylko jak zadaję techniczne pytania, to oczekuję odpowiedzi na temat. Albo męskiego "nie wiem, nie znam się".I wtedy się chłopaka szanuje.Ten on na razie z rozbieganym wzrokiem zeznaje... Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Nie mam sprzetu takiego żeby to zbadać, kompresja jest sprawdzałem. Silni kreci jak pisalem ale nie ma nawet ciut szansy zeby chociaz łapałJeżeli jest iskra jak odkrece świece moze ja gubić jak próbuje go odpalić? Świeca jest mokra i go zalewa,więc paliwo dochodzi Piszesz że nie masz narzędzi.To w jaki sposób zmierzyłeś kompresję?W jaki sposób sprawdziłeś zawory? Na zimnym do odciny :banghead: Więc się nie dziw że wszyscy z Ciebie drą łacha a po tym co napisałeś wyżej to się tylko pogrążasz. p.s.a coś przypadkiem nie chrupło,stókło przed zgaśnięciem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Ja jak dałem gpzecie na zimnym to spadła moc ale nic nie chrupło....po 10 kilometrach wypluł korbę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Jak to jest 4T ,to sprawdz czy nie spadł łańcuch rozrzadu.,możliwe też że przeskoczył. Widziałem taki przypadek w chinolu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ne3kk Opublikowano 31 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Obroty dałem jak był ciepły a nie zimny nwm skąd takie głupoty wymyśliliście.Ostatnio sprawdzałem nie ma kompresji, co się okazało po rozebraniu zawory się poprzestawiały jeden zawór wgl się nie zamyka,wiec podjechałem do mechanik powiedział,że zawory trzeba wymienić skoro się już jeden nie zamyka. Jednak jest też ryska na cylindrze i postanowiłem wymienić caly komplet tzn, kompletny cylinder. Motor też był słaby,więc szkoda ryzykować Piszesz że nie masz narzędzi.To w jaki sposób zmierzyłeś kompresję?W jaki sposób sprawdziłeś zawory? Na zimnym do odciny :banghead: Więc się nie dziw że wszyscy z Ciebie drą łacha a po tym co napisałeś wyżej to się tylko pogrążasz. p.s.a coś przypadkiem nie chrupło,stókło przed zgaśnięciem?Sprawdzałem na oko .Zaworów nie sprawdzałem, sprawdziłem wczoraj zawory się poprzestawiały jeden się nie zamyka są do wymiany tak mi mechanik powiedział Nie napisałem,że dałem do odciny na zimnym tylko po odpaleniu ...Jak zgasł nic nie było słychać tylko zgasł i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Może to cię czegoś nauczy. Po prostu zamordowałeś piec....Teraz zobacz, co pisałeś powyżej - objawy i możliwe powody według ciebie - a co się finalnie okazało....Silnik do remontu. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ne3kk Opublikowano 31 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Nie dałem jak był zimny,ale nie będę już się z wami kłóciłJeżeli jest zawór się nie zamyka to da się go ustawić ręcznie czy tak jak mechanik powiedział chce się upewnić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Qrwa, chłopcze, silnik do remontu! Dotarło! Ręcznie to ciebie by trzeba ustawić, bo nie masz elementarnej wiedzy o działaniu silnika spalinowego! Nieważne, czy był zimny, czy ciepły. Obroty i przeciążenie go zniszczyło. Koniec. Z zaworu mogło wyrwać zamek, mógł rozrząd przeskoczyć. Do naprawy. Już! Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Weź wyluzuj chłopie. Jak Ci się nie podoba temat to nie zaglądaj. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 (edytowane) Qrwa, chłopcze, silnik do remontu!Dotarło!Ręcznie to ciebie by trzeba ustawić, bo nie masz elementarnej wiedzy o działaniu silnika spalinowego!Nieważne, czy był zimny, czy ciepły. Obroty i przeciążenie go zniszczyło. Koniec. Z zaworu mogło wyrwać zamek, mógł rozrząd przeskoczyć. Do naprawy. Już! Żużu77, Cieszyn, R12RTBuhaha, Żużu, bo Ci żyłka pęknie. Nie histeryzuj i nie wrzeszcz tak na chlopaka, bo się zamknie w sobie. :laugh:Strasznie nerwową atmosferę wprowadzasz..... :biggrin: Ręcznie to ciebie by trzeba ustawić, bo nie masz elementarnej wiedzy o działaniu silnika spalinowego!Nieważne, czy był zimny, czy ciepły. Obroty i przeciążenie go zniszczyło. Koniec.Żużu, a co to jest "odcinka" i do czego służy? :) Edytowane 31 Maja 2017 przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Grizzli, trzeba było nie przepijać szklanej kuli to by Ci powiedziała :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Grizzli, trzeba było nie przepijać szklanej kuli to by Ci powiedziała :)Iiiitam, i tak miałem ostatnio wrażenie, że to jakaś plastikowa podróba, bo się coś nie bardzo mogłem dogadać z francą.Czy "franca" to określenie obelżywe? Może dlatego poszła w długą.... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 "Odcinka" to termin wprowadzony przez autora wątku, więc jego pytaj :)Wierz mi, jestem wyjątkowo spokojny. Wszak nie pisałem wielkimi literami ;)Z resztą, rzeczywiście szkoda się rozpisywać jak kto nie chce skorzystać z rady...Powodzenia w naprawie. Do autora mam jedną prośbę: napisz kolego, co było finalnie zepsute, co trzeba było wymienić, naprawić i ile cię to kosztowało. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 "Odcinka" to termin wprowadzony przez autora wątku, więc jego pytaj :) Tak myślałem... :) Do autora mam jedną prośbę: napisz kolego, co było finalnie zepsuteTeż jestem ciekaw. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.