ernestZL Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Tommo Kurski byłby z Ciebie dumny :) i powaga nie denerwuj się. Takiego Maserati w takim stanie jak dałeś Porsche to nie kupisz za 40tys. Bliżej 100 owszem. Jak dajemy jakiś przykład to zachowajamy odrobinę obiektywizmu. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Tommo ...... ale co Ty porównujesz!??!!? 996 z Limuzyną Maseratti!?!?!?!?!? Ja już to może z tym modelem porównaj: http://allegro.pl/maserati-gran-turismo-fak-vat-23-gwarancja-i7024134955.html Ale dlaczego mam porównywać do Maserati osiem lat młodszego i znacznie niższym przebiegiem? Chodzi o spadek wartości samochodu. Idziesz do salonu, zostawiasz bańkę. Sprzedajesz po 5 latach i co z tego zostanie. Maserati leci z ceną na łeb na szyje. Pytanie dlaczego? Obejrzyj film bimbaka. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 A tak w ogóle to kumpel sprzedaje 996 turbo za 160 koła. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 A tak w ogóle to kumpel sprzedaje 996 turbo za 160 koła.Nie chcę automatu :) Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 bierz automat ...... szkoda kasy na remonty skrzyni manualnej ;) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Sorry ale bajki nam tu opowiadasz i tyle.Wystarczy spojrzeć na ceny używanych i wszystko jasne. Za 15-sto letnie 911 Turbo w manualu muszę dać 240 kawałków. Za podobne wiekiem Maserati 1/5 tej ceny. A w salonie kosztowały podobne pieniądze. Ciekawe co? http://allegro.pl/porsche-996-3-6-turbo-manual-serwis-idealny-stan-i7015255204.htmlhttps://www.otomoto.pl/oferta/maserati-quattroporte-okazja-ferrari-w-maseratigt-oszalamiajacy-dzwiek-zamiana-vat-23-ID6zaVoM.htmlRoznica w cenie miedzy 911 Turbo a Maserati Q jest okolo 60 tys $ wiec spora to raz, a dwa w ludziach dalej tkwi mocno zakorzenione przeswiadczenie ze Porsche to symbol jakosci i klasyki. Jesli porozmawiasz z ludzmi ktorzy mieli ten symbol jakosci w postaci 911 i sie go pozbyli (ci madrzejsi) to ci powiedza ze to gowno, jak pogadasz z tymi co marza o tym aucie a jest ich znacznie wiecej dalej beda gadac jak ty, ze to symbol i klasyka a o awaryjnosci jakosci wykonania nie slyszeli nic zlego. W USA (jak i w PL) 90% ludnosci uwaza ze to co Niemieckie musi byc nawet nie dobre tylko najlepsze, stad ceny uzywanych Porsche sa wyzsze, oni na tym jada, na wyrobionej opini. Bimbak posluchaj tego goscia na filmiku, to sa jego subiektywne odczucia, dziecinada. Gosc na filmiku krytykuje skrzynie w Maserati bo jej nie lubi i tyle, ja nie slyszalem zeby ktos ja wymienial lub naprawial, a jezdzi tego tutaj od groma 911 jak i Maserati. Za to w 911 masowo sie sypia, nie oplaca sie naprawiac to sie kupuje druga ze swiezego rozbitka i przekladka. Silnik Maserati to naprawde kawal dobrej roboty, w 911 szkoda gadac, uszczelki pod glowicami planowanie ze sprawdzeniem glowic to standard, zla konstrukcja zagotowac ten silnik jest latwo, sypiace sie co chwila sprzeglo, skrzynie i inne walace sie rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Jak iż mamy i tak dość luźny ten temat to się tu zapytam bo nie lubię forum samochodowych... Klod ma wysilone turbo benzynę. Tommo też pewnie ogarnia. Zrobiłem sprzęgło i program. Jest 265km z 1750 pojemności. To już trochę jest. I tu pytanie. Przebieg mam 80 tyś. Od 40tyś lane było 0w30. Nie znam się kompletnie ale czy to nie jest słaby pomysł do takiego silnika? W zimę tym nie będę jeździł. To zabawka na ładną pogodę. Po co więc 0w? Klod co lejesz do RSa? Może coś bardziej 5w40 albo 10w50? Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Moc nie ma znaczenia, bardziej sposób eksploatacji. Jak używasz na krótkie trasy i raczej spokojnie lałbym dobry 5W30 np. Amsoil. Jak chcesz go upalać konkretnie to może 5W50. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 265 KM z 1750 to nieźle ....... Moja RS-ka nie jest wysilona ......... spokojnie, może kiedys będzie :D U mnie chyba 5W40 ........ 0W to leje to Prosiaka Żony z 4,8L V8 Turbo Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Sugerowanie się tylko klasą lepkości nie zabezpieczy silnika przed zerwaniem filmu olejowego czy rozbiciu molekularnym oleju (czy jak to tam się nazywa). W normalnych warunkach z 0W30 nic złego się nie stanie. W upalne dni kiedy planujesz auto pałować to już bym się martwił niskim drugim indeksem. Ale ogólnie to lej dobry olej, full sytntetyk i wymieniaj na czas ;) Pamiętaj też wysoki pierwszy indeks to nie tylko gorsze właściwości w niskich temperaturach, ale też trudniejsze dla silnika pierwsze chwile zaraz po rozruchu (przynajmniej w teorii). Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 No właśnie już zauważyłem że nie umiem tym wolno jeździć i w lato może być problem z takim powiedzmy W30. Zmienię ten olej. Pójdę w 5w40 i zobaczymy jaką temperature na nim złapie. Tommo jeśli chodzi o firmę to od jakiegoś czasu leje tylko i wyłącznie LM. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Ale 5W40 to półsyntetyk jej albo jakiś hydrokrak. Pamiętaj lej tylko PAO. LM jest ok. Legacy Turbo upalałem 10W60 właśnie LM. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 A 5w50 to będzie pełen syntetyk? Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 To nie dziala w ten sposob.Mozesz miec pelen syntetyk, albo polsyntetyk z tym samym oznaczeniem SAE.Na naszym rynku to pelen syntetyk, jak np Castrol Syntec, ktorego uzywam w samochodzie i w motocyklu.Z tym Maserati to ciekawa propozycja, ciekaw tylko jestem jak wygladaja koszty czesci i obslugi ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 30 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2017 Z tym Maserati to ciekawa propozycja, ciekaw tylko jestem jak wygladaja koszty czesci i obslugi ? :) Z tego co wiem to kiła i mogiła. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.