Skocz do zawartości

300 KM+


HARPAGAN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

AWD świetnie się napędza ale hamuje i skręca bardzo podobnie jak inne.

No chyba żartujesz :) 4x4 jedzie lepiej w każdej sytuacji, a w zakrętach to już różnica jest kolosalna.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem ekspertem, ale nie wyobrażam sobie jazdy 300KM bez napędu na cztery łapy. Na pewno się da czymś takim jeździć, ale czy to ma sens?

Zajebiste zawieszenia i napędy ma Subaru STI. W tym miejscu gdzie się Zientarski rozbił Ferrari, przeleciałem takim STI 180 km/h, to ledwie bujnęło. W ogóle z takim zawieszeniem i napędem, to przyjemnie poganiać te 300 kuni w każdych warunkach.

 

Zyga ale jak można porównać Ferrari Zientara do STI?!!?!?!? No pliissss :D

 

No chyba żartujesz :) 4x4 jedzie lepiej w każdej sytuacji, a w zakrętach to już różnica jest kolosalna.

 

No nie do końca ...... pojedź na kręty Tor a zobaczysz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

Mogę w sumie dokończyć co pisałem - we wrocławskim ośrodku doskonalenia techniki jazdy mówili, ze generalnie najgorzej w testach na matach poślizgowych, omijaniu przeszkód wypadaja auta z RWD.

 

Kierownik zawodzi, nawet najlepsza elektronika nie pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zyga ale jak można porównać Ferrari Zientara do STI?!!?!?!? No pliissss :D

A co ja porównuję? Ferrari miało pewnie z 6cm skoku zawieszenia i wyfrunęło, bo to nie jest samochód do jazdy po ulicach, zwłaszcza polskich. STI ma wysokie zajebiste rajdowe zawieszenie, które takie muldy wciąga nosem, więc do gżenia się po naszych drogach jest wręcz idealne. Ani jemu krzywdy nie zrobisz, ani sobie.

No chyba że jedziesz na dyskotekę w Strubinach wyrywać dupy, to zdecydowanie polecam Ferrari :)

 

A idz przejedź się jakąś s3, accordem, clio rs czy innym popierdalaczem tob zobaczysz

 

Mylisz się i to grubo...

 

No nie do końca ...... pojedź na kręty Tor a zobaczysz :D

No to wytłumaczcie mi, dlaczego w rajdach napęd 4x4 łoi ośki?

Jeśli Wam chodzi o gęsią skórkę na dupie i latanie we wszystkie strony to OK, ale tylko na torze gdzie błędy nic nie kosztują. W ruchu ulicznym nie ma miejsca na zamiatanie dupą na winklach i latarniach. Możliwie szybkie pokonywanie zakrętów + zachowanie zamierzonego kierunku + lekki drift + wybaczanie błędów w każdych warunkach, to tylko 4X4.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No to wytłumaczcie mi, dlaczego w rajdach napęd 4x4 łoi ośki?

Jeśli Wam chodzi o gęsią skórkę na dupie i latanie we wszystkie strony to OK, ale tylko na torze gdzie błędy nic nie kosztują. W ruchu ulicznym nie ma miejsca na zamiatanie dupą na winklach i latarniach. Możliwie szybkie pokonywanie zakrętów + zachowanie zamierzonego kierunku + lekki drift + wybaczanie błędów w każdych warunkach, to tylko 4X4.

Chłopy mają rację Ziggi, 4WD na suchym nie skręca tak dobrze jak FWD czy RWD. Z resztą nawet w rajdach Gilles Panizzi w peugeocie 306 Maxi fwd na asfaltach potrafił objechać wszystkie 4WD.

 

 

Tu wszystko dobrze widać, 4WD mimo większej mocy dostają baty, a najszybsze jest FWD no i Honda :D

Edytowane przez IZO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

To dlaczego na rajdach wrc jezdza przede wszystkim AWD?

 

Jakos to mnie nie przekonuje, czym innym wydmuszki na tor z super przyczepnym asfaltem gdzie wywalenie ciezkiego AWD moze dac lepsze efekty a czym innym normalne ciezkie auta na normalnych drogach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AWD tak naprawdę zyskuje tylko na lepszym napędzaniu się i tylko przy kiepskiej przyczepności. Można wcześniej przyspieszyć na wyjściu z zakrętu. Natomiast siły w samym zakręcie rozchodzą się tak samo. Tu nie widzę żadnej przewagi AWD a często nawet minusy poprzez większą masę a co za tym idzie siłę odśrodkową.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...