ZIGGI Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 AWD świetnie się napędza ale hamuje i skręca bardzo podobnie jak inne.No chyba żartujesz :) 4x4 jedzie lepiej w każdej sytuacji, a w zakrętach to już różnica jest kolosalna. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 A idz przejedź się jakąś s3, accordem, clio rs czy innym popierdalaczem tob zobaczysz Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 No chyba żartujesz :) 4x4 jedzie lepiej w każdej sytuacji, a w zakrętach to już różnica jest kolosalna.Mylisz się i to grubo... Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 (edytowane) Sorry, cos mi sie przewidziało - do skasowania. Edytowane 4 Stycznia 2017 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Nie jestem ekspertem, ale nie wyobrażam sobie jazdy 300KM bez napędu na cztery łapy. Na pewno się da czymś takim jeździć, ale czy to ma sens?Zajebiste zawieszenia i napędy ma Subaru STI. W tym miejscu gdzie się Zientarski rozbił Ferrari, przeleciałem takim STI 180 km/h, to ledwie bujnęło. W ogóle z takim zawieszeniem i napędem, to przyjemnie poganiać te 300 kuni w każdych warunkach. Zyga ale jak można porównać Ferrari Zientara do STI?!!?!?!? No pliissss :D No chyba żartujesz :) 4x4 jedzie lepiej w każdej sytuacji, a w zakrętach to już różnica jest kolosalna. No nie do końca ...... pojedź na kręty Tor a zobaczysz :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Mogę w sumie dokończyć co pisałem - we wrocławskim ośrodku doskonalenia techniki jazdy mówili, ze generalnie najgorzej w testach na matach poślizgowych, omijaniu przeszkód wypadaja auta z RWD. Kierownik zawodzi, nawet najlepsza elektronika nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Zyga ale jak można porównać Ferrari Zientara do STI?!!?!?!? No pliissss :DA co ja porównuję? Ferrari miało pewnie z 6cm skoku zawieszenia i wyfrunęło, bo to nie jest samochód do jazdy po ulicach, zwłaszcza polskich. STI ma wysokie zajebiste rajdowe zawieszenie, które takie muldy wciąga nosem, więc do gżenia się po naszych drogach jest wręcz idealne. Ani jemu krzywdy nie zrobisz, ani sobie.No chyba że jedziesz na dyskotekę w Strubinach wyrywać dupy, to zdecydowanie polecam Ferrari :) A idz przejedź się jakąś s3, accordem, clio rs czy innym popierdalaczem tob zobaczysz Mylisz się i to grubo... No nie do końca ...... pojedź na kręty Tor a zobaczysz :DNo to wytłumaczcie mi, dlaczego w rajdach napęd 4x4 łoi ośki?Jeśli Wam chodzi o gęsią skórkę na dupie i latanie we wszystkie strony to OK, ale tylko na torze gdzie błędy nic nie kosztują. W ruchu ulicznym nie ma miejsca na zamiatanie dupą na winklach i latarniach. Możliwie szybkie pokonywanie zakrętów + zachowanie zamierzonego kierunku + lekki drift + wybaczanie błędów w każdych warunkach, to tylko 4X4. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Zyga .... ale HARPAGAN nie szuka Rajdówki :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 (edytowane) No to wytłumaczcie mi, dlaczego w rajdach napęd 4x4 łoi ośki?Jeśli Wam chodzi o gęsią skórkę na dupie i latanie we wszystkie strony to OK, ale tylko na torze gdzie błędy nic nie kosztują. W ruchu ulicznym nie ma miejsca na zamiatanie dupą na winklach i latarniach. Możliwie szybkie pokonywanie zakrętów + zachowanie zamierzonego kierunku + lekki drift + wybaczanie błędów w każdych warunkach, to tylko 4X4.Chłopy mają rację Ziggi, 4WD na suchym nie skręca tak dobrze jak FWD czy RWD. Z resztą nawet w rajdach Gilles Panizzi w peugeocie 306 Maxi fwd na asfaltach potrafił objechać wszystkie 4WD. Tu wszystko dobrze widać, 4WD mimo większej mocy dostają baty, a najszybsze jest FWD no i Honda :D Edytowane 4 Stycznia 2017 przez IZO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rba555 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 A w '99 Philippe Bugalski w Xsarze KitCar w rajdzie Katalonii złoił tyłki takim tuzom w WRC jak Burns, Auriol czy Makinen (ten ostatni co prawda A-grupowym Evo jechał). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Bugalski był mistrzem krętych asfaltów. Polecam obejrzeć jego onboardy na yt. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 I teraz Zyga kumasz? :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 To dlaczego na rajdach wrc jezdza przede wszystkim AWD? Jakos to mnie nie przekonuje, czym innym wydmuszki na tor z super przyczepnym asfaltem gdzie wywalenie ciezkiego AWD moze dac lepsze efekty a czym innym normalne ciezkie auta na normalnych drogach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 AWD tak naprawdę zyskuje tylko na lepszym napędzaniu się i tylko przy kiepskiej przyczepności. Można wcześniej przyspieszyć na wyjściu z zakrętu. Natomiast siły w samym zakręcie rozchodzą się tak samo. Tu nie widzę żadnej przewagi AWD a często nawet minusy poprzez większą masę a co za tym idzie siłę odśrodkową. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Eeee zjezdzacie z tematu.Harpagan sledz zakup kontrolowany :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.