Jump to content

Recommended Posts

Część. Szukam moto z dobrym dołem. Zastanawiałem się nad er6 tylko potrzeba mi czegoś co ma lepszy dół i jest produkowany do dzisiaj. Musi mieć około 70-5 km i być w miarę lekki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SV - można zamknąć temat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamykałbym...


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

...a najlepiej przetestuj jeszcze MT07/ Tracer 700. ER6 to przestarzała konstrukcja, osiągami odstaje od konkurencji. Jeździłem MT07, zadziwiająco dobrze sobie radzi, ten silnik na prawdę się im udał jak i ogólnie cały motocykl.


nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Share this post


Link to post
Share on other sites

W miarę lekki Bandyta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

fakt, bandit jest tłusty w porównaniu z dwucylindrową konkurencją

BMW F800 - którykolwiek (r, gs), jak będzie odpowiadał własnościami/ wyglądem. waga ta sama co sv (ca. 5kg różnicy przy 200), moc nieco większa od założonej

jsz


bezmotocyklowy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest komandosek

MT-07



Lekki, fajny, zajebiscie mocny dol. Ale sa minusy, zawieszenie jest jak guma w majtach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smc 690


Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>SV650>FZS1000>Versys650

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszce spytam o coś Jeszce przy okazji. Czy zmiana przełożenia nie ma wpływu na wskazywanie zlej prędkości przez licznik z motocyklem z czujnikiem na wałku a nie na kole?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma.


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A więc można to ustawić zmieniając przełożenie? Czy muszę jeździć całe życie na standardowym przełożeniu chyba że wstawię licznik z czujnikiem na kole

Edited by Kyntrol

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nie wiem, być może jest to możliwe w nowszych moto z elektronicznymi wyświetlaczami. Ja muszę pamiętać że mi licznik zawyża prędkość.


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wątpię żeby była taka możliwość. Teraz w sprzęcie na ulicę wszystko musi być homologowane, więc taka zmiana napędu również, podobnie jak rozmiar opon.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odświeżę swój temat. Czy tdm 900 ma swojego odpowiednika wśród innych firm? Moc przy niskich obrotach i sucha miska olejowa? Bo jak jedną coś zrobi to inni robią odpowiedniki a takowego znaleźć nie mogę dla tdm...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogę wiedzieć jaki? ;)

 

To tak opiszę dokładniej szukam 2 cylindrowy silnik do quada na wtrysku o mocy maksymalnej przy obrotach 8.5 tyś Ale lepiej było by przy jak najniższych i suchej misce olejowej i lekkiego turystyka ze względu na żywotność takich silników w porównaniu do crossowych i quadowych

 

Moc około 75 koni chyba że byłby ciężkciężki jak tdm to może mieć trochę więcej aby się zrekompensowało

Share this post


Link to post
Share on other sites

TDM to chyba dobry trop. Przynajmniej na tej podstawie robiony był ATV Rafała Sonika, gdy dopuszczalne były przeszczepy. Nie sądzę, żeby jego ekipa nie robiła odpowiedniego rozpoznania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chyba sie rozchodzi o serie R (GS)

 

No nie wiem czy bokser z wyjściem na wał to się sprawdzi w quadzie, na pewno nie pójdzie tak łatwo jak z wsadzeniem silnika od TDM-ki :P

 

Jeszcze chyba BMW F800S miało 2 gary i suchą miskę i pewnie ten model Adam M. miał na myśli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW gs nie chcę. Jakieś inne propozycje?

 

Tylko tdm to bardzo duży kloc i trudno to zmieścić w ramię... A turystyki Enduro? Dobija do 100 tyś km bez remonty? Bo raptor 700 ma silnik xt 660 zmodyfikowany i remonty są co częste a wymiana oleju co 15-20 motogodzin nie zachwyca

 

BMW 800 ma problemy i trafiają to serwisu przez panewki

 

PrzesZczepy są dopuszczalne tylko jest ograniczenie pojemności o mocy temu przeszczepów nie robią bo trzeba było by zmieniać cylinder na mniejszy potem stroić więc nie opłacalne

 

Tak mi się wydaje

 

Żeby włożyć tdm 900 do raptora który ma najwięcej miejsca w ramię mechanicy sonika musieli ją wydłużyć i poszerzyć Ale da sie to zrobić tylko tej mocy w teren trochę za dużo 70-5 to maks co może być wykorzystane w terenie

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW 800 ma problemy i trafiają to serwisu przez panewki

 

 

Taaaaaaa,

 

nie twierdze, ze komus sie nie przytrafilo przytrafilo ale bardziej typuje na urban legend

 

:crossy:

Edited by ks-rider

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktoś nie włożył tego silnika po pobycie w największym serwisie w Częstochowie gdzie nie ma miesiąca żeby nie stało BMW 800 ze panewkami

 

Jest taki silnik który spełnia wymagania prócz tdm 900?

 

Pomoże ktoś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...