Qadrat Opublikowano 12 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 Zawsze możesz zamówić za granicą, na Partzilla komplet na przednią i tylną głowicę kosztuje ~50$ czyli dwie stówki za obie uszczelki, wg mnie bardzo dobra cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 12 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) Miałem okazję zamawiać tam panewki po 3 tygodniach napisali że są nagle niedostępne w hondzie było to samo. A co z dorobieniem na zamówienie? Po zatym za dostawę krzykneli w przeliczeniu na PLN 190 zł Edytowane 12 Września 2016 przez Techdx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Athena nie jest zła, ja bym sprawdził płaszczyznę głowicy(nie mylić z planowaniem), płaszczyznę cylindra - generalnie tutaj najczęściej jest przyczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 14 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Może być tak że po planowaniu nadal będzie zła płaszczyzna? Dopiero jak zdejme głowicę będzie widać po której stronie uciekało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 jak sie che tak starego grata odbudowywac to trzeba byc zacietym, albo b. dokladnym.Zeby cie pocieszyc w moim starym Tridencie ( 73 ) podchodzilem 2 x do glowicy i 3 do rockerboxow.A wydawalo mi sie ze jestem dokladny za pierwszym razem i wszystko wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 15 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 Ja bym jednak obstawiał uszczelke. Gdyby to były płaszczyzny to raczej odrazu by dmuchało a nie po 300km. No nic narazie można tylko gdybać czekam na wolne w robocie to zdejme czapki i się zobaczy. W serwisie hondy powiedzieli że mieli sporo przypadków z uszczelkami atheny i nie polecają tych pod głowice. Pogrzebałem trochę na forum i natrafiłem na temat przeróbki smarowania głowic ktoś coś słyszał o tym może bym coś takiego zrobił u siebie. http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/64860-przerabianie-hondy-magna-vf750c/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 18 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Wyciągnąłem głowicę i się okazało że uszczelka pękła na każdym cylindrze w tym samym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Po zdjęciu trudno jednoznacznie ocenić, ale czy przypaliem głowica nie była za mocno dociagnieta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 http://www.vf750fd.com/vf750f/oil_mod.html Przejrzyj tą stronę, tam jeszcze była taka modyfikacja jakiejś firmy aftermarketowej, tzn sprzedawali gotowe zestawy do montażu, a jeśli na tej stronie ktoś działa to wyślij może zapytanie.. Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 18 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 Po zdjęciu trudno jednoznacznie ocenić, ale czy przypaliem głowica nie była za mocno dociagnieta?Nie dociągałem zgodnie z manualem dynamometrem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 20 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Dziękuję bardzo za linka już się dokształciłem odnośnie tego Oil moda. I mam jeszcze jedno pytanie ponieważ luzy na wałkach rozrządu wychodzą mi już delikatnie poza limity serwisowe czy można zrobić coś takiego żeby splanować zamki wałków o 0,05 bo service limit to 0,10 a ja mam 0,14 i słychać na rozgrzanym silniku jak klepią. Wiem że to trochę pachnie druciarstwem ale i tak już ten silnik długo nie pochodzi więc można by na nim poeksperymentować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 20 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Kiedyś robiłem takie cos w samochodzie, ale potem cos jeszcze osiowali w szlifierni jak to robili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 20 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2016 Kiedyś robiłem takie cos w samochodzie, ale potem cos jeszcze osiowali w szlifierni jak to robili.Ja podejrzewam że to w głowicy się wytarło prędzej niż w zamkach w końcu wałek leży na niej i jeszcze jest dociskany łańcuchem. Generalnie luzów bocznych niema tzn. Mieszczą się w limicie tylko góra dół chodzi. Podejdę jutro do szlifierni i zapytam czy podejmą się tego i ile to wyjdzie w końcu to jest 8 tych zamków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Ja podejrzewam że to w głowicy się wytarło prędzej niż w zamkach w końcu wałek leży na niej i jeszcze jest dociskany łańcuchem. Generalnie luzów bocznych niema tzn. Mieszczą się w limicie tylko góra dół chodzi. Podejdę jutro do szlifierni i zapytam czy podejmą się tego i ile to wyjdzie w końcu to jest 8 tych zamkówW szlifierni powiedzieli że nie mają jak tego osadzić w maszynie ale przy takiej ilości materiału do zebrania polecili papier wodny z olejem na szkle. Zrobiłem tak i jest sukces nie klepią już. Ogólnie uszczelki zamówiłem dorabiane i do kompletu posmarowałem masą victor reinz i trzymają na chwilę obecną. Przejrzałem cały układ chłodzenia dokładnie i tak jak mówił Peery włącznik zdechł termostat też i korek od chłodnicy jeszcze żeby było weselej to chłodnica była pęknieta. Korek wymieniłem,termostat pasuje od Hyundaia,kosztuje 23 zł a nie jak oryginał 150,chłodnice polutowałem jest z miedzi i mosiądzu, nie mogłem znaleźć włącznika wichury tak więc kupiłem coś takiego http://allegro.pl/elektroniczny-regulator-temperatury-3-2-12v-gw-fv-i6502012230.htmlRozwierciłem stary włącznik i wkleiłem czujnik od tego regulatora i przy okazji wkleiłem tam też czujnik od termometru po wyregulowaniu zakryłem scieżki i luty sylikonem i schowałem w zegarach tam go wilgoć nie ruszy i działa idealnie. Moto póki co zahibernowane na zimę ale jak znajdę czas to zbuduje vakuometry kupię colortune i wyreguluje co by na sezon było gotowe. Silnik Powinien jeszcze posłużyć z jeden sezon. Dziękuję za wszystkie porady 😀 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 Heh, a potem zdziwko że moto się psuje :). Sprawdziłeś temperatury otwarcia/zamknięcia tego termostatu od Hjundaja? Bo to że pasuje fizycznie to jeszcze nic nie znaczy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.